Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2010 12:52 - Това пък как се случи - из серията "Малко смях никога не е излишен"
Автор: yotovava Категория: Забавление   
Прочетен: 2586 Коментари: 24 Гласове:
30


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

image

image



Гласувай:
30



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vestavestalka - :)))
17.12.2010 12:59
Понеже у дома е една женска и три мъжки котарака, които са в силата си и съм ги виждала в невероятни ситуации /става въпрос за мъжките/, оценявам това, което виждам и му се наслаждавам с усмивка.
цитирай
2. yotovava - Важното е да се усмихваме, поне като втората котка, третата изглежда леко стресирана :))))))))))
17.12.2010 13:06
vestavestalka написа:
Понеже у дома е една женска и три мъжки котарака, които са в силата си и съм ги виждала в невероятни ситуации /става въпрос за мъжките/, оценявам това, което виждам и му се наслаждавам с усмивка.

цитирай
3. naidobriq - Звучи ми като...
17.12.2010 14:02
Невъзможна любов...:)))))
Посмях се..
цитирай
4. yotovava - Имам котарак, който прави подобна лйбов с олекотените завивки :))))))))))))
17.12.2010 14:03
naidobriq написа:
Невъзможна любов...:)))))
Посмях се..

цитирай
5. stela50 - Много са мили ,душички ...наистина невъзможна ,но любов.
17.12.2010 14:15
Ние си имаме само една тригодишна Зайка ...самичка .Замислих се за нея.
Поздрави ,Валя !
цитирай
6. yotovava - Горката ти зайка, намирайте й приятелче в най-скоро време :))))))))))))))
17.12.2010 14:26
stela50 написа:
Ние си имаме само една тригодишна Зайка ...самичка .Замислих се за нея.
Поздрави ,Валя !

цитирай
7. hristo27 - Забранена любов! :))))
17.12.2010 14:33
Забранена любов! :))))
цитирай
8. yotovava - Я забранена, я сбъркана ..... :))))))))
17.12.2010 14:40
hristo27 написа:
Забранена любов! :))))

цитирай
9. sparotok - заслужава си
17.12.2010 14:40
Заслужава си да се посмеем:)))

Хубав ден!
цитирай
10. yotovava - Хубаво е тъй петъчно :))))))))))
17.12.2010 14:43
sparotok написа:
Заслужава си да се посмеем:)))

Хубав ден!

цитирай
11. svetislav - Не знам откъде ги намираш,
17.12.2010 15:54
но винаги ме скъсваш от смях :)
цитирай
12. yotovava - Ровя се, насам натам, а ти наминавай :)))))))))))))))
17.12.2010 15:55
svetislav написа:
но винаги ме скъсваш от смях :)

цитирай
13. deleted-4udovi6teto - Кво да ги правиш... мъже! :-)))))
17.12.2010 16:25
И ти иде да грабнеш метлата и да обърнеш дръжката!
Чу
цитирай
14. yotovava - Чак пък ти! И за друго стават :)))))))))))))))))))))
17.12.2010 16:28
4udovi6teto написа:
И ти иде да грабнеш метлата и да обърнеш дръжката!
Чу

цитирай
15. kapito - ама котката на 1вата снимка убива ...
17.12.2010 17:33
ама котката на 1вата снимка убива направо :)
баси любопитката :)
цитирай
16. yotovava - че и до обидчивост леко го докарва :))))))))))))))
17.12.2010 17:36
kapito написа:
ама котката на 1вата снимка убива направо :)
баси любопитката :)

цитирай
17. kapito - yotovava - че и до обидчивост леко го докарва :))))))))))))))
17.12.2010 17:43
yotovava написа:
kapito написа:
ама котката на 1вата снимка убива направо :)
баси любопитката :)


Да бе, моля ти се !
цитирай
18. galenav - Хей, Валя! Супер снимки! Виждала ...
17.12.2010 17:48
Хей, Валя! Супер снимки! Виждала съм съм костенурки. Мъжкият цял ден "тича" след ная:)))) Пустата му и любов!
цитирай
19. yotovava - Ми той неслучайно се е озъбил на котарака, ще го сяде с парцалите :)))))))))
17.12.2010 17:50
galenav написа:
Хей, Валя! Супер снимки! Виждала съм съм костенурки. Мъжкият цял ден "тича" след ная:)))) Пустата му и любов!

цитирай
20. yotovava - :)))))))))))))
17.12.2010 17:52
kapito написа:
yotovava написа:
kapito написа:
ама котката на 1вата снимка убива направо :)
баси любопитката :)


Да бе, моля ти се !

цитирай
21. rpatel - Много сладко! Но ме натъжи. Наскоро ...
18.12.2010 10:45
Много сладко! Но ме натъжи. Наскоро загубих кученцето си и още отказвам да го приема. Но пък ми напомни една смешна история как преди години една улична котка едва не получи сърдечен удар заради нас. Та значи вървим си ние петимата-баща ми, сестра ми и кучето отпред, а ние с мама няколко крачки зад тях. Сестра ми дъвче дъвка и в един момент решава да я изхвърли в контейнера покрай който минава. В контейнера имало коте, което разбира се се стреснало когато изведнъж му паднала дъвка на главата и което е най-смешното въпростоно коте скача и в ужаса си се приземява върху гърба на Лейди оттам ние с мама виждаме само едно хипер ужасено коте което буквално лети на някъде и изчезва. И най-смешното е, че баща ми, сестра ми и Лейди дори не разбраха какво точно става, а ние с мама, които бяхме зад тях и видяхме всичко направо щяхме да припаднем от смях. Това е едната история на Лейди+котка.
История 2: Баща ми и Лейди излизат сутрин на разходка, но за да не свърши "нещо" на улицата буквално тичат към двора. В двора обаче живееха котки, включително и "тлъстият рижав котарак". Та представи сибаща ми и Лейди, който са се засилили по алейката и на пътя им въпросният котарак, който винаги се движеше като цар на двора, т.е. бавно и с достойнство. И те да вземат да го бутнат! Баща ми казва, че в следващия момент само видял как въпросният котарак лети във въздуха. И оттогава винаги заобикаляше Лейди отдалеко. :-))
цитирай
22. yotovava - И аз имам много свежи спомени с един бял ангорски котарак - докарахме му котка
18.12.2010 11:09
rpatel написа:
Много сладко! Но ме натъжи. Наскоро загубих кученцето си и още отказвам да го приема. Но пък ми напомни една смешна история как преди години една улична котка едва не получи сърдечен удар заради нас. Та значи вървим си ние петимата-баща ми, сестра ми и кучето отпред, а ние с мама няколко крачки зад тях. Сестра ми дъвче дъвка и в един момент решава да я изхвърли в контейнера покрай който минава. В контейнера имало коте, което разбира се се стреснало когато изведнъж му паднала дъвка на главата и което е най-смешното въпростоно коте скача и в ужаса си се приземява върху гърба на Лейди оттам ние с мама виждаме само едно хипер ужасено коте което буквално лети на някъде и изчезва. И най-смешното е, че баща ми, сестра ми и Лейди дори не разбраха какво точно става, а ние с мама, които бяхме зад тях и видяхме всичко направо щяхме да припаднем от смях. Това е едната история на Лейди+котка.
История 2: Баща ми и Лейди излизат сутрин на разходка, но за да не свърши "нещо" на улицата буквално тичат към двора. В двора обаче живееха котки, включително и "тлъстият рижав котарак". Та представи сибаща ми и Лейди, който са се засилили по алейката и на пътя им въпросният котарак, който винаги се движеше като цар на двора, т.е. бавно и с достойнство. И те да вземат да го бутнат! Баща ми казва, че в следващия момент само видял как въпросният котарак лети във въздуха. И оттогава винаги заобикаляше Лейди отдалеко. :-))



уж да се ухажват и чифтосват. Два дена обикаля горкия около бюфета, а тя стоеше отгоре. Молеше онзи ми ти котарак, май нищо не стане. Историята има продължение. Котката беше на една моя приятелка. След седмица падна от балкона - май 3 етаж. Оттогава разправяме, че е решила да се самоубие от срам.
цитирай
23. tili - Случва се да
18.12.2010 12:37
се пообъркаш :))))))))))))))
цитирай
24. yotovava - мдаааа, стига последниците да не са фатални :)))))))))))))))))))
18.12.2010 13:14
tili написа:
се пообъркаш :))))))))))))))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yotovava
Категория: Изкуство
Прочетен: 5207704
Постинги: 1288
Коментари: 21789
Гласове: 43520
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол