Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2012 09:48 - Понеделник - хубав ден
Автор: yotovava Категория: Изкуство   
Прочетен: 12464 Коментари: 38 Гласове:
48



Допреди време понеделникът ми беше най-омразен от седмицата. На 13 февруари - ачик навръх Св. Валентин - се сдобих с нов повод да го мразя - извеях се на леда пред блока. Каква ирония - рекох си аз - да живея в планината и всеки ден да преборвам чукарите, пък да се просна насред София.
Дотрътузих се, охкайки и благославяйки де кого има, в скромната си обител и зачаках да ми мине.
Да, ама не. Когато се оказа, че уж мога да стъпвам, но не и да направя и крачка, си казах - този път ситуацията е сериозна. Звъннах на верната си половинка и се разбрахме в срядата да изчепи от работа и да ме води по лекари. Следобеда в сряда си отвисяхме в поликлинаката (що ли реших, че ще стане по-бързо от Пирогов), докато ме зарадваха накрая, че съм със счупен крак.
Да висиш с гипс у дома е състояние чуждо и невъзможно за мен, особено първите 12 дена, когато ми забраняваха дори да се подпра на пета.
Но е вече зад гърба ми. И идва хубавият понеделник - поне слънце за очите и надеждата за пролет.
Благодаря на всички приятели, които не спираха да посещават блога ми и да ми пишат на лични  пожелания за скорошно оздравяване.
А това като че ли е най-важното.
И... за този месец и половина успях да фотна само това - листец от осмомартенския букет от моите двама мъже - сина и съпруга ми.

image
И не забравяйте - хубавите неща само в действителен размер! :)))))))))))))))))))))

Успешна седмица на всички!



Гласувай:
50



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Валче, стягай се! Здраво амбаросване ни чака!
02.04.2012 10:03
Едно, че имаме да си наваксваме, второ, да покажем, че сме си същите и още по нормални и трето, но не и на последно място, дрезненето на местната геновевна фауна.
цитирай
2. анонимен - Ей, ей, липсваха ми нежните ти сн...
02.04.2012 10:05
Ей, ей, липсваха ми нежните ти снимки...както и ти:)))
И да се оправяш бързо да те водя да снимаш на едно място уникални неща:)))) Като и да берем боровинки:РрР
цитирай
3. анонимен - Катана я !!! Някой трябва да ти спре ...
02.04.2012 10:07
Катана я !!! Някой трябва да ти спре тока, побъркваш се ::РрРр
цитирай
4. анонимен - Сакън, бе! Бачкам! :-)))))))))
02.04.2012 10:10
vanilia написа:
Катана я !!! Някой трябва да ти спре тока, побъркваш се ::РрРр

цитирай
5. naidobriq - Хайде Валяяя,липсваш:))
02.04.2012 10:11
По бързо се оправяй..Слънчев пролетен ден ти желая:))
цитирай
6. анонимен - Аз се чудих къде отлетя;)
02.04.2012 10:31
Радвам се, че лошото е миналото, успешни дни и хубави снимки ;))
цитирай
7. pevetsa - Валенце, мила, стъпвай смело, н...
02.04.2012 10:32
Валенце, мила, стъпвай смело, напред!
Бъди готова, за очакваното-неочаквано, за още мигове в окото на апарата ти :)))))
А в листенцето, ... се е сгушила топлота :)
цитирай
8. cefulesteven - Поздрави, Валя! От сега нататък ...
02.04.2012 10:44
Поздрави, Валя! От сега нататък природата ще разгърне много, много храна за душата и идея за твоята камера. Поздрави и усмивки. Аз пък ще се обадя по-късно, че ме очаква едно радостно събитие. Няма да пусна постинг за другото, че току - виж някой се разболял, а не съм садист. Участвах в един много престижен, а и особено скъп в моята ценностна система конкурс. На името на Агоп Мелконян, фантаст, който боготворя. Участвах за да отдам по-скоро почитта си. Не се чувствах в най-добрата си форма. И сутринта след онази среща в София, Катана сигурно ще разкаже, като се върнах в Плевен, разбрах, че съм номиниран и в двете категории. Разбира се разказа ми беше публикуван в списание: "Сборище на трубадури" /на истински трубадури/ :) Хора, които обичат, ценят, правят фантастика и разбират от фантастика, а не са "експерт - всичколози", като някои хорица тук. Но постинг, както казах ще пусна за едно друго радостно събитие, което ме очаква. Сега истински съм блогясал:))) И много, много време нямам. Прехвърлям се в нов блог: stefankrastevcefules.blogspot.com. То било много интересно и грабващо. Макар и малко трудоемко, но пък е удоволствие този труд. Апропо: трябва да сложа блога ти в блогрола. Много други работи трябва да направя и всеки ден ще добавям нови.
цитирай
9. hristo27 - Успешна седмица от мен!
02.04.2012 10:53
Успешна седмица от мен!
цитирай
10. анонимен - Стеф, без такива! Амбър веднъж, Амбър завинаги! И тук ще пускаш материали!
02.04.2012 10:55
cefulesteven написа:
Поздрави, Валя! От сега нататък природата ще разгърне много, много храна за душата и идея за твоята камера. Поздрави и усмивки. Аз пък ще се обадя по-късно, че ме очаква едно радостно събитие. Няма да пусна постинг за другото, че току - виж някой се разболял, а не съм садист. Участвах в един много престижен, а и особено скъп в моята ценностна система конкурс. На името на Агоп Мелконян, фантаст, който боготворя. Участвах за да отдам по-скоро почитта си. Не се чувствах в най-добрата си форма. И сутринта след онази среща в София, Катана сигурно ще разкаже, като се върнах в Плевен, разбрах, че съм номиниран и в двете категории. Разбира се разказа ми беше публикуван в списание: "Сборище на трубадури" /на истински трубадури/ :) Хора, които обичат, ценят, правят фантастика и разбират от фантастика, а не са "експерт - всичколози", като някои хорица тук. Но постинг, както казах ще пусна за едно друго радостно събитие, което ме очаква. Сега истински съм блогясал:))) И много, много време нямам. Прехвърлям се в нов блог: stefankrastevcefules.blogspot.com. То било много интересно и грабващо. Макар и малко трудоемко, но пък е удоволствие този труд. Апропо: трябва да сложа блога ти в блогрола. Много други работи трябва да направя и всеки ден ще добавям нови.

Ще ме прощаваш, ама аз съм беден, стар и немощен! Кога ще събера толкоз пари, че да си купя уиски? Въпреки, че се съмнявам някой да повтори облога. :-))))))))
цитирай
11. анонимен - Катана е подстрекател неден!!! :)
02.04.2012 10:58
Катана е подстрекател неден!!! :)
цитирай
12. sande - След хубавото, понякога идва лошото, но след лошото идва хубавото ...
02.04.2012 11:02
С пожелание това да ти е последното незаслужено и несправедливо произшествие, от сега нататък да бъдеш компенсирана само с приятни неща и даже с приятни изненади.
цитирай
13. анонимен - И много, много гаден! :-))))))
02.04.2012 11:02
vanilia написа:
Катана е подстрекател неден!!! :)

цитирай
14. анонимен - Здрасти!
02.04.2012 11:04
Радвам се да те видя, а че кракът ти ще се оправи е извън всякакво съмнение. Хайде, че пролет иде и трябва да тичаш с фотоапарата...
цитирай
15. kostas - Е Е Е Здравей Вале, отстрани как минава времето.....
02.04.2012 11:06
Радвам се ,че жизнената ти енергия е преодоляла " счупеното нещо" и вече прелива в необходимоста от изява на същноста ти...."))) Заредил съм посланието си с добри и лечебни вибрации -за теб са ")))
цитирай
16. kasnaprolet9999 - Имала глава да пати, както казва ...
02.04.2012 11:19
Имала глава да пати, както казва народа. Пожелавам ти бързо да мине и рехабилитацията и крака да стане още по-здрав. Хубава снимка си направила-от нищо-нещо, като вложиш майсторлък.
цитирай
17. ketcakuatl - АМИ ТО ЮНАК БЕЗ РАНА НЕ МОЖЕ...
02.04.2012 11:24
И хем си седя в къщи, хем се въздържаше от публикации в блога! Купиха ли ви уискито вече?
цитирай
18. cefulesteven - Поздрави, Валя! От сега нататък ...
02.04.2012 11:29
katana написа:
cefulesteven написа:
Поздрави, Валя! От сега нататък природата ще разгърне много, много храна за душата и идея за твоята камера. Поздрави и усмивки. Аз пък ще се обадя по-късно, че ме очаква едно радостно събитие. Няма да пусна постинг за другото, че току - виж някой се разболял, а не съм садист. Участвах в един много престижен, а и особено скъп в моята ценностна система конкурс. На името на Агоп Мелконян, фантаст, който боготворя. Участвах за да отдам по-скоро почитта си. Не се чувствах в най-добрата си форма. И сутринта след онази среща в София, Катана сигурно ще разкаже, като се върнах в Плевен, разбрах, че съм номиниран и в двете категории. Разбира се разказа ми беше публикуван в списание: "Сборище на трубадури" /на истински трубадури/ :) Хора, които обичат, ценят, правят фантастика и разбират от фантастика, а не са "експерт - всичколози", като някои хорица тук. Но постинг, както казах ще пусна за едно друго радостно събитие, което ме очаква. Сега истински съм блогясал:))) И много, много време нямам. Прехвърлям се в нов блог: stefankrastevcefules.blogspot.com. То било много интересно и грабващо. Макар и малко трудоемко, но пък е удоволствие този труд. Апропо: трябва да сложа блога ти в блогрола. Много други работи трябва да направя и всеки ден ще добавям нови.

Ще ме прощаваш, ама аз съм беден, стар и немощен! Кога ще събера толкоз пари, че да си купя уиски? Въпреки, че се съмнявам някой да повтори облога. :-))))))))


О, не съм се оттеглил, но сега по новия ми блог има повече работа, а и други неща за които ще пиша и ще си поговорим като му дойде времето. :) Голяма забава е при теб.
цитирай
19. stela50 - Здравей , миличка ... Не знаех за твоето сериозно премеждие
02.04.2012 12:57
и дори мислех да ти пиша защо не се появяват твоите творения ,
но ... докато излезем от тази тежичка зима - и ти си оздравяла .
Радвам се на чувството ти за хумор , което значи , че си добре .
Топли прегръдки и хубав ден !
цитирай
20. анонимен - Още не! Да се надяваме, че ЩЕ.... :-)))))
02.04.2012 13:04
ketcakuatl написа:
И хем си седя в къщи, хем се въздържаше от публикации в блога! Купиха ли ви уискито вече?

цитирай
21. анонимен - Валче, Анджи, Стеф и Чу!
02.04.2012 13:07
Привет! Точка първа от Най-свръх гадния ми план се осъществява! Полиферхундето е получил запек, вайка се и се жалва и е спрял да бълва творбите си /слава Богу/.
цитирай
22. yotovava - Сава, чакам новите постинги на Три-А да започват с обещаното :)))))))))
02.04.2012 13:17
vanilia - тепърва ще снимам, признавам, че по-бавно прохождам от очакваното, но и то ще стане
naidobriq - Черен Гологан не се губи :)))))))))))))))))))
gogi6666 - Ами точно преди това си мислех, че нищо не съм чупила през живота си :)))))))
pevetsa - на теб, приятелю, благодарности за всичко
hristo27, sande, Ани - сега чакам да ме тресне по главата джакпотът от тотото :)))))))))))) за компенсация
kostas, kasnaprolet9999, ketcakuatl - щото съм много юнак, та не минах и без това (на девет години се сражавах с един камион. И оцелях! :)))))))))))
stela50 - тепърва ще се твори, има време.
Стеф, включвай се възможно най-скоро.
:)))))))))))))))))))))))))
цитирай
23. анонимен - Според ПолиФерхундето /ама, че ник си е избрал/, на мен ми се римува с биде
02.04.2012 13:38
Изброените колеги от тебе, съм аз. :-)))))))))))
цитирай
24. yotovava - Ами до това води писането и четенето на полигорезия, какво да правиш - то природно явление :))))))))))))))
02.04.2012 13:41
katana написа:
Изброените колеги от тебе, съм аз. :-)))))))))))

цитирай
25. makont - С усмивка всичко минава по-бързо!
02.04.2012 14:21
Изпращам ти и аз и хубава нова седмица!
цитирай
26. yotovava - Така е, с усмивка винаги е по-леко :))))))))))))))))
02.04.2012 14:24
makont написа:
Изпращам ти и аз и хубава нова седмица!

цитирай
27. neprosvet - Привет, Валя!
02.04.2012 14:33
Оздравявай бързо!
Имаш ммноооого да наваксваш, а времето вече няма да те подведе.))
Чакаме много нови, красиви снимки!
Желая ти здраве и добро настроение!:)))
цитирай
28. yotovava - Още мъничко, ама мъничко, засега обувам лапатарите на мъжа ми - кракът ми е още подпухнал, счупих го над стъпалото :)))))))))))))))
02.04.2012 14:35
neprosvet написа:
Оздравявай бързо!
Имаш ммноооого да наваксваш, а времето вече няма да те подведе.))
Чакаме много нови, красиви снимки!
Желая ти здраве и добро настроение!:)))


Но иначе усмивки не ми липсват :)))))))))))))))))))
цитирай
29. divna8 - Радвам се на оздравяването ти, Валя ...
02.04.2012 19:17
Радвам се на оздравяването ти, Валя :):):)
И добре завърнала се на сцената на " от трън, та на блог.бг" :)))))))
Пожелавам ти успешно възстановяване и успешен лов с фотоапарата!

Дима/Дивна8
цитирай
30. silwiqna - :)))))))) Поздрав!
02.04.2012 20:16
Хареса ми много! И много усмивки!!! :))))
цитирай
31. bven - Привет, Валя.
02.04.2012 20:23
Лошото отминава и хубавото предстои - пролет е вече!:)))
цитирай
32. анонимен - Какво е ферхунде?
02.04.2012 20:30
katana написа:
Изброените колеги от тебе, съм аз. :-)))))))))))

цитирай
33. mirandolina - Лелееее...:)))
02.04.2012 21:10
....че то голямо изпитание ти е минало през главата.... А аз се чудех, защо толкова време няма нито една снимка, а то какво било.
Хубава вечер !
цитирай
34. monaliza121 - Поздрав, Валя! На пролет, на сни...
02.04.2012 23:01
Поздрав, Валя! На пролет, на снимки, на-здраве да ти е!:))
цитирай
35. 4aiotgluhar4e - Трай си, Валя! Сега с новото краче ще ...
02.04.2012 23:46
Трай си, Валя! Сега с новото краче ще припкаш като младо яре :)))
Хайде, бубите си чакат портретите :)))
цитирай
36. yotovava - divna8 - Както се казва - Черен Го...
03.04.2012 08:54
divna8 - Както се казва - Черен Гологан не се губи :)))))))
silwiqna - - накъде без усмивки :))))))))))))))))))))))))
bven - ами сега за компенсация чакам много нови пролетни модели :))))))))))))
mirandolina - - настина голямо се оказа, но го преминахме :))))))))))))))
monaliza121 - - дай, Боже :))))))))))))))))))))
4aiotgluhar4e - ха дано, макар засега да го раздаваме куцукайки :)))))))))))))))
цитирай
37. mariniki - радвам се, че всичко вече при теб е наред, Валя...
03.04.2012 11:10
а фотографията ти си е едно малко чудо...
сърдечен поздрав за теб..
цитирай
38. yotovava - Благодаря ти, Нежна :))))))))))))))))))))))))))))))
03.04.2012 13:19
mariniki написа:
а фотографията ти си е едно малко чудо...
сърдечен поздрав за теб..

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yotovava
Категория: Изкуство
Прочетен: 5209187
Постинги: 1288
Коментари: 21789
Гласове: 43520
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол