Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2011 15:59 - Динени кори или защо трябва да го пробвам
Автор: yotovava Категория: Технологии   
Прочетен: 2942 Коментари: 9 Гласове:
18


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

През 1984 г. сред публикуваните чуждестранни автори намери място и "Динени кори. Кракът" на Вилем Елсхот. Вероятно идеята на издателите е била  да покажат сатиричната и трагичната страна  на консуматорското общество с цел непременна печалба. В общи линии книгата описваше подробно приключенията на един "издател", който се оказва най-обикновен мошеник, и неговия асистент. Издателят обикаляше малки и дребни занаятчийски работилнички, омайваше ги как имат нужда от реклама и накрая получаваше в ръцете си договор за 10 000 броя списание, посветено на съответната работилничка. Не си спомням точно името на "списанието", но то от това се препитаваше - по един рекламен брой  за съответната клъвнала  работилничка. Тиражът - 10 000, беше много сериозен, но и напълно достатъчен, та разходите по издаването му да се размият в крайната цена. А тя се изплащаше на разсрочени вноски, което пък от своя страна даваше една сигурност за преживяване на издателя до намиране на следващата жертва.
Сега обаче се замислям дали не наблюдаваме всеки ден точно този стремеж да ни подхлъзнат, да ни убедят, че имаме абсолютната нужда от точно еди-кой си продукт и за това е жизнено необходимо да се сдобием с него.
Понеже тия дни си вися принудително вкъщи и снова между различните филмови и комедийни канали, нямаше начин да не ми се натрапи новата реклама на Активия.
Четири девойки мляскат от екрана и не убеждават колко хубава била тя.
Едната казва - И, разбира се, не съдържа консерванти - не разбрах откъде се разбира.
За да е по-убедителна, добавя - И ми помага да се грижа за корема си.
Аз знам други начини за корема - пресни плодове и зеленчуци, повече чай.
Но не разбрах защо "Непременно трябва да го пробваш" това "неустоимото".
Оставям с впечатлението, че целокупната ни родина страда от ЗАПЕК. Защото, ако не знаете, в активията има малко повече полезни колибактерии, които разхлабват стомаха. Какво се случва обаче, като спрете да консумирате активията? Сетете се сами.
Не я консумирам, защото при мен има ефекта на  силно слабително. Но интересно е на какво се натъкнах в нета:
 

“Активия”, която прави стомаха редовен… Тази реклама течеше по всички телевизии години наред. По дипляни, списания и т. н. И сега се оказа, че не е доказано да има такъв ефект. Кой да го каже? Федералната комиси по търговия на САЩ, разбира се, не българската Комисия по търговия.
Компанията “Данон” трябва да спре рекламата си за киселото мляко “Активия” и да изплати 21 млн. долара по споразумение с прокуратурата в САЩ.
Компанията е приела искането на Федералната комисия за търговията и ще оттегли някои от рекламните си твърдения за “Активия” и напитката “ДанАктив”. “Данон” твърди, че млеката “Активия” помагат за редовен стомах, а напитката “ДанАктив” - да бъдат избегнати настинка и грип. “Данон” няма да използва повече тези реклами, освен ако не са одобрени от Управлението за контрол над храните и лекарствата. И у нас има Агенция по лекарствата. Коя реклама е одобрила или спряла българската агенция?

http://e-vestnik.bg/10640/sasht-spryaha-reklamata-za-aktiviya-i-globiha-danon-a-u-nas/




Гласувай:
19



1. yotovava - Никой не ни казва обаче какво се случва по-нататък. Ако не беше така натрапчива и досадна тази реклама, може би нямаше и да седна да пиша, но истината се оказв
26.06.2011 16:33
rouzy написа:
нали е " модерно" се тъпчем с тях и после се оплакваме, че сме напълняли нещо напоследък и т.н.

Аз се опасявам повече за вредата от рекламираните храни, но телевизиите с рекламата се хранят. А, комисиите у нас са за парлама - лапачи на заплати.
Ако парламента приеме закона за цените и храните, положението ще се оправи в бедната ни държавица. Ако спрат рекламите по ТВ- тата, ще спрат и хората да се тъпчат с ненужни храни и напитки. А, ако приемат закон за цените в пазарната ни икономика - ще спрат спекулацитните повишавания и мошенническите наддавания.

Поздрави за откровенния постинг!

цитирай
2. kalin8 - Поздрави, Валя!
26.06.2011 17:05
Има и още по-натрапчиви...И още по заблуждаващи- банкови, мобилникови...
Няма управия!
Б.
цитирай
3. yotovava - Мощен отпор му е цаката, но тази реклама е особено досадна, след като започна яко да ме дразни :))))))))))))))
26.06.2011 17:07
kalin8 написа:
Има и още по-натрапчиви...И още по заблуждаващи- банкови, мобилникови...
Няма управия!
Б.

цитирай
4. locke - Без да съм чел твоя пост,
26.06.2011 22:08
ми се случи да гледма преди малко рекламата и да се зачудя - откъде, аджеба, се разбира, че е без консерванти. И как, без консерванти, има 10-15 дни трайност?
Много противна реклама....
цитирай
5. yotovava - Рекламатае изключително досадна, някакви пернати хвалят активията, а аз получавам разстройство от нея. А това с консервантите - здраве му кажи!
26.06.2011 22:11
locke написа:
ми се случи да гледма преди малко рекламата и да се зачудя - откъде, аджеба, се разбира, че е без консерванти. И как, без консерванти, има 10-15 дни трайност?
Много противна реклама....

цитирай
6. krassko - Активията доколкото знам от рекламите
27.06.2011 09:01
Е само за жени. Не ми е ясно защо.
Но това чудо на млеката не съм го опитвал и нямам желание.
цитирай
7. alhimik1 - Отличн, Йотова Валя, точно в десятката...хех скудоумните реклами продължават да ни заливат
27.06.2011 09:02
от екраните на родните телевизии с непроменлив успех(((
Теди барнам, създателят на идеята за рекламиране е произнесъл знаменитите думи: :Първо трябва да се вземем ума т.е."акъла" на потребителя, и после паричките му." )))))))))))))
Поне така се твърди, но аз споделям на 100%, че се рекламират само скапани стоки, иначе непродаваеми...защото хубавото и качественото само продава;))
Док хех
цитирай
8. yotovava - Хехе, не е само за жени, просто разслабително, продавано под формата на храна. Като се замислиш, че има и захар в нея - тотално недоумявам.
27.06.2011 09:03
krassko написа:
Е само за жени. Не ми е ясно защо.
Но това чудо на млеката не съм го опитвал и нямам желание.

цитирай
9. yotovava - Ами по БТВ комеди тази реклама тотално е заляла канала. Иначе едва лищеше да ме подразни толкова, но е безумие.
27.06.2011 09:04
alhimik1 написа:
от екраните на родните телевизии с непроменлив успех(((
Теди барнам, създателят на идеята за рекламиране е произнесъл знаменитите думи: :Първо трябва да се вземем ума т.е."акъла" на потребителя, и после паричките му." )))))))))))))
Поне така се твърди, но аз споделям на 100%, че се рекламират само скапани стоки, иначе непродаваеми...защото хубавото и качественото само продава;))
Док хех

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yotovava
Категория: Изкуство
Прочетен: 5187030
Постинги: 1288
Коментари: 21789
Гласове: 43518
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол