Прочетен: 11719 Коментари: 51 Гласове:
Последна промяна: 08.04.2012 12:10
Възрастният мъж беше приет в болница на 29 март в изключително тежко състояние след като бе нападнат от глутница агресивни кучета, докато се прибирал от разходка в дома си. Той беше в безсъзнание и на изкуствена вентилация, с множество разкъсно-контузни рани и фрактури по главата, лицето, ръцете и краката. По време на инцидента той бе претърпял голяма кръвозагуба, а в резултат на тежкия шок получи и тежка сърдечна криза.
http://dnes.dir.bg/news/kucheta-smart-vma-profesor-10912805?nt=4
============
Чудя се още какво трябва да се случи. И колко още природозащитниците ще ни излизат с фалшиви каузи. И кой ги финансира, за да съществуват.
На Владая, където живея, обикновено софиянци изхвърлят любимците си, защото им дотежава да ги гледат. Тук има сърцати хора, които се занимават с това да им намерят нов дом.
Добре, нека едно домашно куче да си намери нов стопанин. Лично аз не мразя кучетата, имам и котки, но какво се случва с глутницата бездомни, безстопанствени и непредвидими в поведението си кучета?
Кое ще заплати живота на този достоен българин и колко още деца трябва да загинат заради нечий небрежен стопанин?
Защо въпреки уж отпусканите средства за стерилизация на бездомните кучета, техните популации се увеличават и почти няма седмица, в която да не прочетем за поредния нахапан от кучета?
Филип Димитров е роден от първа братовче...
Преди години Автомат Калашников и бораве...
08.04.2012 12:13
Ако това се случи с ваш близък? Тогава какво правим?
Колко още жертви човешки трябва да има, за да спрете да се правите на интересни?
08.04.2012 12:17
Ако това се случи с ваш близък? Тогава какво правим?
Колко още жертви човешки трябва да има, за да спрете да се правите на интересни?
В случая обаче няма дилема - чий живот е по-ценен - човешкият или...!!!!!!!!!!
Както и истината, че зад всяка еко-природо-,зелена-, грийнписка-, и каква ли не организация стоят интереси, ГОЛЕМИ ИНТЕРЕСИ. Иначе финансиране - йок!
08.04.2012 12:23
08.04.2012 12:57
;
и ги захвърлят с лека ръка да се влеят в глутниците?
Иван Методиев има един стих:
Със нокти от реки и ветрове,
ела луна, да рием пустотата,
където на България чедата
измират
като диви зверове.
Има финансиране, няма защо да плачат за пари. Но има и интереси тези пари да не отиват по предназначение.
Винаги съм била против да се изхвърли едно животно защото направило беля или стопанинът му го мързи да го гледа повече. Но тези жестоки кучешки глутници не са от домашни животни. Домашното животно трудно ще оцелее на улицата, още по-малко ще успее да се наложи за главатар на глутница. Базконтролното им размножаване, в резултата от липсата на правилна политика по въпроса, доведе до тази реалност: хората да се страхуват да минат покрай градинка или пустееща площ.
Искрено скърбя за пострадалите.
Хубав и навременен пост, поздрав!
Ани.
08.04.2012 13:48
Има финансиране, няма защо да плачат за пари. Но има и интереси тези пари да не отиват по предназначение.
Винаги съм била против да се изхвърли едно животно защото направило беля или стопанинът му го мързи да го гледа повече. Но тези жестоки кучешки глутници не са от домашни животни. Домашното животно трудно ще оцелее на улицата, още по-малко ще успее да се наложи за главатар на глутница. Базконтролното им размножаване, в резултата от липсата на правилна политика по въпроса, доведе до тази реалност: хората да се страхуват да минат покрай градинка или пустееща площ.
Искрено скърбя за пострадалите.
Хубав и навременен пост, поздрав!
Ани.
Жалко за човека, загинал по толкова нелеп начин и за жертвите преди него.
Наистина в държавата няма правилна политика по въпроса за бездомните кучета и аз постоянно съм в напрежение вечер, когато дъщерите ми в Благоевград се прибират късно от работа, защото и там проблемът е налице.
08.04.2012 14:00
Жалко за човека, загинал по толкова нелеп начин и за жертвите преди него.
Наистина в държавата няма правилна политика по въпроса за бездомните кучета и аз постоянно съм в напрежение вечер, когато дъщерите ми в Благоевград се прибират късно от работа, защото и там проблемът е налице.
- и бедната старица, на която кучетата изядоха краката, даваха я по телевизията как се придвижва с инвалидната количка и все иска да си обуе чехлите
- и детенцето, дето го подмяташе някакакъв стръвен пес.
- и...
- и...
и....
08.04.2012 14:22
Да, човешкият живот е по-ценен. Но живота и на най-дребното животинче също трябва да бъде ценен.
08.04.2012 14:27
Да, човешкият живот е по-ценен. Но живота и на най-дребното животинче също трябва да бъде ценен.
Наистина трябва да пазим живота във всякаква форма, но не и на такава цена.
08.04.2012 14:28
Отстрани е лесно.
НО КОЙ ЩЕ ВЪРНЕ ТОЗИ ЧОВЕК!
Знам че никога преди не са иставяни скитащи кучета ! Това сега само в България го има!
Преди години бяхме потресени от садистичното отрязване на лапите на едно кученце - Мима.
Но си мисля, че точно тогава природозащитниците яхнаха вълната на потреса да си изкрънкат нови средства, за да.... стигнем до момента, в който да умират хора от нечие безхаберие и лицемерие.
Всъщност да се замислим - какво е мястото на кучешките глутници в градовете? Аз не го намирам.
Такива са и улиците й, обществените тоалетни, чистотата, коритата на реките, студентските домове и студентски градове, стрчески домове, домове за изоставени деца. И прочее, и прочеее.
Кучетата не са виновни.
Какво искаме от тях?
Сами да си решат проблема? Сами да се организират в Профсъюз?
Искаме от тях да се спасят в Ада.
Проблемът с кучетата е проблем на хората. На всички.
На първо место - на властите. На общините.
Екоравновесието, кучезащитниците - те са адвокатите им. Те са Бързата помощ.
Не може от тях да искаме невъзможни неща.
Как нормалните държави са си решили проблема? Но го решават същевременно всеки божи ден. Безспир.
А ние само вдигаме шум, вдигаме прах и спорим за праха, който сами сме си вдигнали.
На това е български специалитет - камуфлажни действия, търсене на виновен /който не е между нас/.
С риск да ядосам някого, аз, Санде, разказвачът на Приказки за кучето, ще кажа: Помиярите сме ние!
Извинявам се.
Само дето мястото на глутниците не е в града, не е в обществените паркове и по детските площадки.
България е една от водещите страни по брой заболявания от кучешка тения. Тенията е по-страшна от рак - там се реже, ама яко се реже. Човек се инвалидизира.
И още - защо хората зхвърлят домашните си любимци. И ги изхвърлят - да ти кажа как - водят ги в планината, или на някое далечно място.
После други да им търсят колая - това поне го наблюдавам в действие.
Защо не са отговорни и не мислят, че така само допринасят за разширяване на проблема.
В другите страни има зоополиция - о, да, и те се грижат за животните, но ако те хванат, че си небрежен към отглежданеия от теб домашен любимец, с което застрашаваш не само него, но и околните - има съд. Хич не е и шега.
И ние, а не някой друг ще трябва да го реши...
Б.
Намерих линк към постинга с кучегона и препоръчвам на всички майки да снабдят децата си с такъв, до като се оправят нещата с кучетата:
http://kasnaprolet9999.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/07/08/moiata-praktika-s-ultrazvukov-kuchegon-dogchaser.779598
08.04.2012 18:12
И ние, а не някой друг ще трябва да го реши...
Б.
след която проблемът става общественозначим и опасен.
Да, склонни сме да симпатизираме на четириногите, да, има между тях забавни, предани и дружелюбни. Но не всички са такива. А последствията са необратими, както се оказва.
Намерих линк към постинга с кучегона и препоръчвам на всички майки да снабдят децата си с такъв, до като се оправят нещата с кучетата:
http://kasnaprolet9999.blog.bg/lichni-dnevnici/2011/07/08/moiata-praktika-s-ultrazvukov-kuchegon-dogchaser.779598
Абе не разбрахте ли ,че от тези кучета ,защитниците им си вадят хляба!
Ако ти разбият вратата крадци, първо го питаш ,какво оръжие мислят да използват, за да се приготвиш за равностоен и съобразен със закона отпор-така е и с най- добрите приятели на кучетата -на общината им трябват още по- зли кучета и по тази причина, искат да наказват хората ,който ги хранят .
Имате право да се жалвате ,но не и да давата отпор на тъпи наредби и закони.Толкова за светлото ни бъдеще
Бог да го прости професора !
Защо ли му трябваше да се връща в BG
Да има с хиляди без стопанствени гладни и жадни,
скитащи на глутници кучета...из бедняшка България.
Куче, за което за което няма стопанин, се ИЗОЛИРА И
УНИЩОЖАВА. Просто и ясно, както е навсякъде, в ЕС, в цивилизования свят.
КАКТО ТРЯБВА ДА СТАНЕ И У НАС.
Бъдещите новини са две тъжната е за народа ,а радостната е ,че като привършат с народа ще се захванат и с управниците ни.
По стечение на обстоятелствата познавам професора и цялото му семейство. Той беше един от най-светлите умове, които е раждала България, и загина от една от най-мръсните корупционни схеми в същата тази България. И ако някой се опитва да прехвърли вината върху кучетата, то е като да обвинява прага за това, че се е спънал на него. Двукраките кучета, които са се наредили на хранилката, те са за съд и за затвор.
Ама де го съда? Да попита как така милиони са отчетени за кастриране, а кучетата се плодят. Да попита как така дневният разклад на едно куче е по-голям от парите, които се отделят за дете в дески дом. Да попита как така няма съд и наказания за хората, които си изхвърлят кучетата на улицата. Съд трябва на тази държава, за да не загиват хора, изядени от системата!
Лека ти пръст, професоре! В дълг сме към теб за тази България, която ти виждаше, но която не съществува. И моите съболезнования на семейството!
Всъщност и преди 100 години това не се е допускало - и едва ли някога е имало друга такава епоха да се е допускало.
Само в днешното лудо време системата толерира фалшиви и криминални организации за "защита на животните" - а всъщност за прибиране на пари...
С нашите данъци плащат на талибаните да развъждат и защитават глутниците по улиците.
Зад кучетата-убийци стоят хора убийци. Цинични хора, за които човешкия живот не значи нищо пред далаверите им и пред криворазбраната им талибанщина.
Същите агресивни фанатици, които използват защитаваните от тях глутници, за да сеят терор, заради собствената си алчонст и хейтърство към хората.
Те живеят с фалшивото чувство на безнаказаност, защото самата система им даде абсурден античовешки закон (ЗЗЖ)
СПОРЕД НЕГО ЖИВОТЪТ НА ВСЯКА ЕДНА УЛИЧНА МАСТИЯ Е ПО-ЗАЩИТЕН ОТ ЧОВЕШКИЯ ЖИВОТ.
Ето дотук стигнахме.
Вторият нерешим проблем са проститутките. Това е стока, която върви и ще продължава да се търси. Каквито и рестрикции да въвеждат държавите.
Да си навъдим и тарантули и да ги обичаме?
2. Екозащитниците прилапват пари и манкират дейност - така може с години, а кучетата се размножават - не разбирам как могат да бъдат "кастрирани" толкова много кучета и в същото време да се размножават. - КОЙ ИМ Е ПОТЪРСИЛ ОТГОВОРНОСТ?
3. От четири години живея извън София и всяка година при нас идват нови и нови попълнения захвърлени любимци. Защо? Ами ако така захвърляме децата си? При всеки нов житейски проблем? - КОЙ ЩЕ ИМ ПОТЪРСИ ОТГОВОРНОСТ?
На 13 февруари си счупих крака и се наложи да остана почти два месеца на апартамента в София.
През това време тук на вилата останаха 3 котета и мъжът ми идваше два пъти в седмицата да им остави храна. Естествено ме благославяше звучно и продължително. Не искам да ти обяснявам какво заварих днес, ама майната му - ще изчистя и ще оправя.
Не може някой да си вземе куче за домашен любимец и да му бие шута в някоя неудобна минута.
Не може екозащитниците само да търсят пари и да не си вършат работата.
Най-страшното е, че не се търси отговорност. На никого. И така отминава световнта слава...
По-нагоре видях препоръки за кучегон. Чакай малко! Никой не е длъжен сам да се пази от зверове, оглежда, ослушва и т.н. Да не сме на война, бойно учение или сафари в Африка?
Да препоръчваш инжекция, не означава, че мразиш животните.
Някои “умници” само на думи се трогнаха от страданието на децата и пак се разквичаха в подкрепа на агресора. Явно чакаха смъртен случай. Cега го имаме. Е, пак ли всички други са виновни, но не и прекият извършител?
По същия начин видях малоумно изказване, че Турбоч и жена му не са си възпитали детето, а дядото не можел да го гледа. Абе, всички са виновни, но не и шофьора-кретен!
В цялата ситуация най-сигурното нещо е, че кучетата трябва да се разкарат от улицата. Методът е въпрос на избор и изобщо не стои въпросът “Да ги закачаме ли животинките или да ги оставим на свобода?” Ако им трябва, ето, в гората ще са свободни, но не и в градовете, които са създадени за хора – тук дебат не може да има.
Абсурдно е човешки живот да се сравнява с кучешки. Който е изостанал в еволюционното си развитие до нивото на куче, негов си проблем. Утре може да се сравнява и с амеба. Другите не са длъжни да го слушат.
От 20 години. Ако не са кучетата убийци ще са циганите, бирниците наречени съдебни изпълнители, шистовия газ, продаването на книжки без истински шьофьорски курсове... и кое ли още не.
Война е, какво друго.
Знаеш ли какво става в онко-диспансерите - ще ти кажа. Много сме оздравелите от рак, само че там не ни оставят. Ползват всяка нищо незначеща дреболия в резултатите от изследвания, за да ни плашат, че отново имаме нещо. За да дърпат пари от зравната каса за ново и ново и ново "лечение" и нож. Леченията са отровни и смъртоносни. От всичко видяно и чуто и изпатено - стигам до извода за себе си, че никого не оставят да си тръгне оттам жив - ако ще и 10 години да му пият кръвта. Много хора се усещат и престават да се занимават с тях. А онези, които не се усетят - Бог да прости. Това не са "грешки", а е политика.
И всички вие знаете, че е война. Изпитвате го във всички сфери на живота ни. Просто някои не искат да приемат факта.
Ще помълча .......................................................................
Докато няма ред и закон за всички, така ще е. И зависи от всички, не само от природозащитниците или роднините.
Всеки трябва да покаже , че обича и уважава себе си, другите. Тогава и другите ще го уважават.
Хората, които захвърлят домашните любимци
- И ТЕ ТРЯБВА ДА СИ ПОНЕСАТ ОТГОВОРНОСТТА.
50 ЕКООРГАНИЗАЦИИ САМО В СОФИЯ!!!! ТЕ КАКВО ПРАВЯТ?
В случаят има закон и той не е изпълнен Оторизиран да го изпълни до 2011 е кмета на общинатаСанкции законови има ,но не са приложени Точка
Преди изяждането на професора имаш6е доста подобни случай .На някого това състояние с бездомните кучета му върши добра работа -но за сметка на всички останали.Ха познайте, за коя порода кучета са отпуснати средства за размножаването и изследването и това е когато няма пари за болните деца на изчезващата ни нация.