Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2011 13:12 - Оброчище
Автор: yotovava Категория: Изкуство   
Прочетен: 12249 Коментари: 65 Гласове:
44

Последна промяна: 26.05.2011 01:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 Ако имахме с теб дъщеря, 
зачената в края на август, 
под небе и трънливи валма 
и в шушукa тръпчив на тревата, 
в дрипав здрач на индигова нощ, 
край осили от звездна пшеница, 
сред постеля с конопен разкош, 
и в синджирния вик на щурците... 
… щях да искам да има очи, 
които небето взривяват 
и когато по пътя върви, 
песента на длето разпиляват 
– сред искрите в любовната сплав, 
дето мълнии зреят и пукоти 
и с която мъжете коват
на страстта си най-жарките думи…

... Всяка нощ все такъв те сънувам
с остро жило, по-остро от плуг
– ти орач в мойта жертвена угар,
с безпощадната точност на струг
издълбаваш пъртини в простора,
в който птици се пръсват с размах
на крила и любовно гъргорене.
И свистят ветровете над тях 

с кратък млък на планинско усое
и с дъха на тинтява и хмел.
Как прошепна, че само съм твоя
до чертата на онзи предел,
след който светът би се свършил,
и потънали бихме в тъма,
ако няма да тръгнем към вкъщи
като вречени мъж и жена...
Но пресука ме топъл южнякът
и обърка ме с див аромат.
По тръпчивата гръд на земята
кръстопътни въздишки зася.
И не знаех – гласа ти ли чувам
или съскат ревнивите храсти.
Пусто беше, сякаш по чумаво.
Мрачно висна небето безгласно...

... И събуди ме сова сред мрака
прелетя ме над тъмна гора.
Бях в зеницата лунната капка,
във връвчицата възелът бях...
Ала своите хищни порои
ако бурята стисне в юмрук,
трите крачки ще мина към Бога
и оставам завинаги тук.



Валентина ЙОТОВА




Гласувай:
49



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kalin8 - Какво...
23.05.2011 13:38
Какво описание само?!
Картина след картина, влети в една нощ! Вълшебна!!!
Поздрави!
Б.
цитирай
2. yotovava - Благодаря ти, а ти никак не си пестил хубави думи. Вълшебно да ти е, Бо. :))))))))))))))
23.05.2011 13:39
kalin8 написа:
Какво описание само?!
Картина след картина, влети в една нощ! Вълшебна!!!
Поздрави!
Б.

цитирай
3. yotovava - Хейййй, липсваше ми, добре дошла и хубави празници :)))))))))))
23.05.2011 14:12
smilena написа:
И АС ДА ПРУЧИТА НЕЩУ ХУБАВО
ПРЕКРАСНО Е

цитирай
4. magnoliya - Хубави стихове!
23.05.2011 14:18
Благодаря ти!
Приятен ден и весел и щастлив 24 май!
цитирай
5. yotovava - Хубав празник и на теб, благодаря, че се отби :)))))))))))))))))))))))
23.05.2011 14:35
magnoliya написа:
Благодаря ти!
Приятен ден и весел и щастлив 24 май!

цитирай
6. karaiany - Много добро стихотворение, Вал ! ...
23.05.2011 15:12
Много добро стихотворение , Вал ! Поздрави за невероятните образи и картини , които си нарисувала !
А това накрая може и върху скрижал да се издълбае ! :)))
"Ала своите хищни порои
ако бурята стисне в юмрук,
трите крачки ще мина към Бога
и оставам завинаги тук. "
цитирай
7. yotovava - Благодаря ти, радвам се, като поспираш тук :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
23.05.2011 15:14
karaiany написа:
Много добро стихотворение , Вал ! Поздрави за невероятните образи и картини , които си нарисувала !
А това накрая може и върху скрижал да се издълбае ! :)))
"Ала своите хищни порои
ако бурята стисне в юмрук,
трите крачки ще мина към Бога
и оставам завинаги тук. "

цитирай
8. aqualia - Пресъхна ми гърлото, Валя!
23.05.2011 16:11
Поздрави и от мен!
цитирай
9. yotovava - Аз ти благодаря, че не подмина, мила :)))))))))))))) Хубави и слънчеви празници от мен :)))))))))))))))
23.05.2011 16:13
aqualia написа:
Поздрави и от мен!

,
цитирай
10. анонимен - Ще посветя постинг
23.05.2011 16:38
на това изумително превзето, стерилно, приповдигнато, безцветно и направо мъртво нещо. Фалшивият брой на четенията не правят една драсканица стих.
Слабо, по-слабо, най-слабо ...ти.
цитирай
11. stihiq - Много хубава поезия пишете.
23.05.2011 16:43
Много хубава поезия пишете.
цитирай
12. yotovava - Полигорче, много съм ти бръкнала в душата, нали :))))))))))))))))))))) Пускам ти коментара да ти се порадват - тъп, по-тъп, най-тъп, злобен, Павел Горинов.
23.05.2011 16:56
tanatos написа:
на това изумително превзето, стерилно, приповдигнато, безцветно и направо мъртво нещо. Фалшивият брой на четенията не правят една драсканица стих.
Слабо, по-слабо, най-слабо ...ти.

цитирай
13. yotovava - Здравей, стихия, опитвам се, благодаря ти :)))))))))))))))))
23.05.2011 16:57
stihiq написа:
Много хубава поезия пишете.

цитирай
14. dolsineq - Благодаря, Валя! Имам личен мотив, ...
23.05.2011 17:04
Благодаря, Валя! Имам личен мотив, за да го харесвам...:)
цитирай
15. yotovava - Остава тайна за мен, но ме радва, че се отби, прочете и хареса :))))))))))))))) Хубави и слънчеви дни.
23.05.2011 17:05
dolsineq написа:
Благодаря, Валя! Имам личен мотив, за да го харесвам...:)

цитирай
16. анонимен - Ако беше поетеса, нямаше да се криеш зад модерация.
23.05.2011 17:08
Къде видя злоба - стихът не струва, излишно дълъг, с изкуствен патос, без нищо оригинално, вътрешно противоречив. И защо с твоята групичка не пускате други мнения освен като оная смехория на стихия горе.
Отвори си бърлогата и опровергай критиките, като мислиш, че е добре написаното.
Ама не можеш, щото искаш само да те хвалят.
Ще направя специален анализ на тоя стих с доказателства, че не струва.
Опровергай ги. Ама не можеш.
цитирай
17. yotovava - Не те свърта нали - а сега - първо - няма критика, второ с нищо не ти е подплатена и трето - толкова си прозрачен
23.05.2011 17:18
tanatos написа:
Къде видя злоба - стихът не струва, излишно дълъг, с изкуствен патос, без нищо оригинално, вътрешно противоречив. И защо с твоята групичка не пускате други мнения освен като оная смехория на стихия горе.
Отвори си бърлогата и опровергай критиките, като мислиш, че е добре написаното.
Ама не можеш, щото искаш само да те хвалят.
Ще направя специален анализ на тоя стих с доказателства, че не струва.
Опровергай ги. Ама не можеш.



Когато нещо не ти отърва, използваш едни и същи думи - виж си всички коментари. Слабо, Полигор, слабо. Като теб.
:)))))))))))))))

Между другото, модерацията си е мое право. Ти си единственият, избълвал злоба и жлъч тук. Искаш ли аз да направя анализ на малоумното менопаузно - където се коментираш от десетте си ника? :)))))))))))))
цитирай
18. bven - Хубаво е .
23.05.2011 17:35
Поздрави и хубави празници, Валя!:)))
цитирай
19. yotovava - Благодаря ти, хубави празници и на теб :))))))))))))))))))))
23.05.2011 17:38
bven написа:
Поздрави и хубави празници, Валя!:)))

цитирай
20. kleopatrasv - Чете се на един дъх, благодаря за ...
23.05.2011 18:02
Чете се на един дъх, благодаря за това удоволствие.
Бях в зеницата лунната капка...
Бъди!
Обичай!
Желай!
цитирай
21. yotovava - Аз ти благодаря, Светле, че поспря на моето Оброчище. Хубави празници от мен :)))))))))))
23.05.2011 18:04
kleopatrasv написа:
Чете се на един дъх, благодаря за това удоволствие.
Бях в зеницата лунната капка...
Бъди!
Обичай!
Желай!

цитирай
22. kleopatrasv - Рядко пускаш стихове тук, а може би ...
23.05.2011 18:12
Рядко пускаш стихове тук, а може би така и трябва. Модерацията е полезна с това , че можеш във всеки един момент да разбереш в кой пост коментират, в противен случай пропускаш отзвуците.И аз отскоро си я сложих, защотото след едно дълго преглеждане назад в блога си установих, че има нови коментари, за които не подозирах.
цитирай
23. mmmmmmmmm - Осатви ме
23.05.2011 18:12
без дъх.....
Прекрасно е!:)))
цитирай
24. yotovava - Да, има го и този момент, в повечето случаи който се е върнал към задните ми постинги, може и да не бъде забелязан, че е коментирал :)))
23.05.2011 18:15
kleopatrasv написа:
Рядко пускаш стихове тук, а може би така и трябв. Модерацията е полезна с това , че можеш във всеки момент да разбереш в кой пост коментират, в противен случай пропускаш отзвуците.И аз отскоро си я сложих, защотото след едно дълго преглеждане назад в блога си установих много, че има нови коментари, за които не подозирах.

цитирай
25. yotovava - Дишай, с пълни гърди, хубави и слънчеви дни ти пожелавам :)
23.05.2011 18:16
mmmmmmmmm написа:
без дъх.....
Прекрасно е!:)))

цитирай
26. bizcocho - Невероятно е! Разкош! Ех, че удо...
23.05.2011 18:37
Невероятно е! Разкош! Ех, че удоволствие! Благодаря за тази поезия!

п.с. Има толкова много поетични находки... Две от тях така да ми се иска да са мои! :)
цитирай
27. vladun - С хубав стих отбелязваш празника на ...
23.05.2011 18:38
С хубав стих отбелязваш празника на нашата писменост и култура, Вал!
Поздрави!
цитирай
28. yotovava - Здравей, Женя, благодаря ти, че поспря тук, хубави празници от мен :)))))))))))))))
23.05.2011 18:40
bizcocho написа:
Невероятно е! Разкош! Ех, че удоволствие! Благодаря за тази поезия!

п.с. Има толкова много поетични находки... Две от тях така да ми се иска да са мои! :)

цитирай
29. yotovava - Здравей, Влад, радвам се, че хареса, слънчев и хубав празник от мен :))))))))))))))))))))))
23.05.2011 18:41
vladun написа:
С хубав стих отбелязваш празника на нашата писменост и култура, Вал!
Поздрави!

цитирай
30. yotovava - Това го знам, особено като го видя да надзърта като лалугер в блога ми с многото си никове :)))))))))))))))))))
23.05.2011 18:57
kralartur написа:
yotovava написа:
tanatos написа:
Къде видя злоба - стихът не струва, излишно дълъг, с изкуствен патос, без нищо оригинално, вътрешно противоречив. И защо с твоята групичка не пускате други мнения освен като оная смехория на стихия горе.
Отвори си бърлогата и опровергай критиките, като мислиш, че е добре написаното.
Ама не можеш, щото искаш само да те хвалят.
Ще направя специален анализ на тоя стих с доказателства, че не струва.
Опровергай ги. Ама не можеш.



Когато нещо не ти отърва, използваш едни и същи думи - виж си всички коментари. Слабо, Полигор, слабо. Като теб.
:)))))))))))))))

Между другото, модерацията си е мое право. Ти си единственият, избълвал злоба и жлъч тук. Искаш ли аз да направя анализ на малоумното менопаузно - където се коментираш от десетте си ника? :)))))))))))))


Пупи е луд, а с луд на глава не можеш да излезеш, зарежи го, нека си злобее, той сам, ще си среже вените в един момент, бъди сигурна.
А всички знаеме, че за поет не става, дори и той го осъзнава!

цитирай
31. lounge - Много ми хареса стихотворението ...
23.05.2011 19:02
Много ми хареса стихотворението ти! Чувствено е, нежно и силно...
цитирай
32. yotovava - Благодаря за топлите думи :)
23.05.2011 19:10
lounge написа:
Много ми хареса стихотворението ти! Чувствено е, нежно и силно...

цитирай
33. stela50 - Прекрасно стихотворение ...силно и нежно .
23.05.2011 20:57
Браво ,Валя !
цитирай
34. yotovava - Добре си дошла, Стела, хубав и слънчев празник от мен :))))))))))))))
23.05.2011 20:59
stela50 написа:
Браво ,Валя !

цитирай
35. bizcocho - Честит празник, Валя! Нека е п...
24.05.2011 00:56
Честит празник, Валя!
Нека е повече светлата поезия! Да блести словото с красота!
цитирай
36. yotovava - Честит и на тебе, Женя, много усмивки и щастие да ти носят буквите. :)))))))))))))
24.05.2011 00:57
bizcocho написа:
Честит празник, Валя!
Нека е повече светлата поезия! Да блести словото с красота!

цитирай
37. lilims - Прекрасна поезия!
24.05.2011 01:11
честит празник!!!!!!!!!!
цитирай
38. yotovava - Благодаря ти, честит празник и на теб :))))))))))))))))))((((((
24.05.2011 01:13
lilims написа:
честит празник!!!!!!!!!!

цитирай
39. barona40 - До смърт обричаш, Йо!
24.05.2011 01:51
Барона40
цитирай
40. yotovava - Остани тук, Ив :)))) Честит празник!
24.05.2011 01:53
barona40 написа:
Барона40

цитирай
41. valsodar - По-слаб опит за поезия не бях чел досега - признавам си.
24.05.2011 02:35
Ужас!

Ако го преведат на пущу, могат да го използват за мъчение на заловените талибани - всичко ще си признаят гадовете, всичко!

Само да не забранят четенето на Йотова с отделна Женевска конвенция, че тогава загубихме войната с тероризма!
цитирай
42. yotovava - Скъпи, в цялата история има един положителен момент - ЧЕЛ СИ ПОЕЗИЯ, за което те поздравявам :)))))))))))))))))))))
24.05.2011 03:18
valsodar написа:
Ужас!

Ако го преведат на пущу, могат да го използват за мъчение на заловените талибани - всичко ще си признаят гадовете, всичко!

Само да не забранят четенето на Йотова с отделна Женевска конвенция, че тогава загубихме войната с тероризма!

цитирай
43. tryn - Чела съм го и в другите сайтове.
24.05.2011 08:25
Прочетох го и тук – с наслада поглъщах всяка дума.
И пак ще го чета.

Нищо друго да не си писала, Йо, само с този стих пак си Поетеса.
Човек и без сърце да е, ще почувства тази обич, искреност, обричане ...
силата на изказа, оригиналните находки...и всичко!

Светъл Празник!
цитирай
44. yotovava - Добре си ми дошла, Трънче, светъли топъл празник в душата ти :)))))))))))))
24.05.2011 08:27
tryn написа:
Прочетох го и тук – с наслада поглъщах всяка дума.
И пак ще го чета.

Нищо друго да не си писала, Йо, само с този стих пак си Поетеса.
Човек и без сърце да е, ще почувства тази обич, искреност, обричане ...
силата на изказа, оригиналните находки...и всичко!

Светъл Празник!

цитирай
45. valsodar - Добре е човек да чете стойностна ...
24.05.2011 09:53
Добре е човек да чете стойностна поезия, така поне малко развива ако не талант, то поне самокритичност, която няма да му позволи да приема с лека ръка хвалебствени коментари като горните Йотова.
Говорят зле за коментиралите и за хваленото от тях - издават изцяло липса на естетическа култура, която няма как да бъде изградена без много четене и сравнение.
цитирай
46. yotovava - Скъпи, нали разбираш, че както и да се наречеш - си лесноразпознаваем :))))))))))))))) Чети! Както казваше Валери Станков - може и да прогледнеш ::)))))))))))))
24.05.2011 09:54
valsodar написа:
Добре е човек да чете стойностна поезия, така поне малко развива ако не талант поне самокритичност, която няма да му позволи да приема с лека ръка хвалебствени коментари като горните Йотова.
Говорят зле за коментиралите и за хваленото от тях - издават изцяло липса на естетическа култура, която няма как да бъде изградена без много четене и сравнение.

цитирай
47. yotovava - Да те светна, че преди Йотова трябваше да туриш запетайка, ама тази неграмотност ти е простена :))))))))))))))))))
24.05.2011 09:56
valsodar написа:
Добре е човек да чете стойностна поезия, така поне малко развива ако не талант, то поне самокритичност, която няма да му позволи да приема с лека ръка хвалебствени коментари като горните Йотова.
Говорят зле за коментиралите и за хваленото от тях - издават изцяло липса на естетическа култура, която няма как да бъде изградена без много четене и сравнение.

цитирай
48. gkowachew - Моите поздравления!
24.05.2011 09:59
Честит празник!
цитирай
49. yotovava - Честит празник и на теб, радвам се, че поспря тук :))))))))))))))))))
24.05.2011 09:59
gkowachew написа:
Честит празник!

цитирай
50. анонимен - Що не прочетеш стиховете Полигорни?
24.05.2011 10:03
valsodar написа:
Ужас!

Ако го преведат на пущу, могат да го използват за мъчение на заловените талибани - всичко ще си признаят гадовете, всичко!

Само да не забранят четенето на Йотова с отделна Женевска конвенция, че тогава загубихме войната с тероризма!

И без пущу талибаните ще се предават на тумби. Баси разбирачите се извъдихте.
цитирай
51. yotovava - Ма как да не ги чете бе, Катана, настолно четиво са му :))))))))))))))) Пубав празник от мен.
24.05.2011 10:04
katana написа:
valsodar написа:
Ужас!

Ако го преведат на пущу, могат да го използват за мъчение на заловените талибани - всичко ще си признаят гадовете, всичко!

Само да не забранят четенето на Йотова с отделна Женевска конвенция, че тогава загубихме войната с тероризма!

И без пущу талибаните ще се предават на тумби. Баси разбирачите се извъдихте.

цитирай
52. анонимен - Къде са другите щатни хвалители?
24.05.2011 10:04
Валсодар аз ли съм? Що не посочи, че съм аз?
Той разбира от поезия, а коментарът на трънчето е най-жалкото нещо във вселената. Вальо
цитирай
53. valsodar - Намерил се кой да ми прави забеле...
24.05.2011 10:06
Намерил се кой да ми прави забележки? :)

Явно минаваш директно в защита, без даже и да се опиташ да вникнеш в смисълът на написаното, което ме кара да се съмнявам, че си чела изобщо нещо над посредственото ниво на този сайт, както и че си глуха към каквато и да е критика, по написаното от теб?

Йотова, преди повече от година ти казах честно какво си ми е мнението за теб, няма да го повтарям, не се е променило в положителна посока.
цитирай
54. yotovava - Милият ми той, знам, че ти харесва стихото, затова два постинга ми посвети. Въздушна целувка от мен, за друго ме е гнус :)))))))))))))))))))
24.05.2011 10:06
yotov написа:
Валсодар аз ли съм? Що не посочи, че съм аз?
Той разбира от поезия, а коментарът на трънчето е най-жалкото нещо във вселената. Вальо

цитирай
55. анонимен - Катана, закъсня, мой човек.
24.05.2011 10:06
katana написа:
valsodar написа:
Ужас!

Ако го преведат на пущу, могат да го използват за мъчение на заловените талибани - всичко ще си признаят гадовете, всичко!

Само да не забранят четенето на Йотова с отделна Женевска конвенция, че тогава загубихме войната с тероризма!

И без пущу талибаните ще се предават на тумби. Баси разбирачите се извъдихте.



Моите стихове не почват с 200 четения от нищото като този.
цитирай
56. yotovava - Аааа, ма ти си пишел, хахахаха, ами да, та ти си ПОЛИГОР, ехаааа, що ли пък да съм се съмнявала хахахахахаха
24.05.2011 10:08
yotov написа:
katana написа:
valsodar написа:
Ужас!

Ако го преведат на пущу, могат да го използват за мъчение на заловените талибани - всичко ще си признаят гадовете, всичко!

Само да не забранят четенето на Йотова с отделна Женевска конвенция, че тогава загубихме войната с тероризма!

И без пущу талибаните ще се предават на тумби. Баси разбирачите се извъдихте.



Моите стихове не почват с 200 четения от нищото като този.

цитирай
57. yotovava - Драги, твоето мнение слабо ме вълнува. Което пък теб те изкарва от равновесие. Отново допускаш елементарни правописни грешки.
24.05.2011 10:10
valsodar написа:
Намерил се кой да ми прави забележки? :)

Явно минаваш директно в защита, без даже и да се опиташ да вникнеш в смисълът на написаното, което ме кара да се съмнявам, че си чела изобщо нещо над посредственото ниво на този сайт, както и че си глуха към каквато и да е критика, по написаното от теб?

Йотова, преди повече от година ти казах честно какво си ми е мнението за теб, няма да го повтарям, не се е променило в положителна посока.

цитирай
58. miaa - Прекрасен стих!
24.05.2011 10:47
Чете се на един дъх! Браво Валя!
цитирай
59. анонимен - Йотов, същи Танатос, същи Призрак, същи .. ох..... не ти знам всичките
24.05.2011 10:47
yotov написа:
katana написа:
valsodar написа:
Ужас!

Ако го преведат на пущу, могат да го използват за мъчение на заловените талибани - всичко ще си признаят гадовете, всичко!

Само да не забранят четенето на Йотова с отделна Женевска конвенция, че тогава загубихме войната с тероризма!

И без пущу талибаните ще се предават на тумби. Баси разбирачите се извъдихте.


Моите стихове не почват с 200 четения от нищото като този.

Ама това е положението, свиквай. Четат я Валя. Има си фенове, които я четат. Тия фенове ти наричаш клакьори, без да внекнеш какво значи това. Ама Пупи български не знае. Пупи е поет и критик. Пупи умее да мрази, но не умее да харесва. Пупи страда от хроничен интелектуален запек. Пупи харесва интелекта на Кушел, Панто, Рустам и други. Пупи си чувства добре в тяхната среда, защото те го "разбират". Разбират, чушки. Ако веднъж са му прочели някое стихо, на! Дори аз съм прочел цели 4 Пупистихове. Достатъчни са ми за цял живот. Т.е. мил ми е живота и няма да чета повече.
цитирай
60. yotovava - Благодаря ти, мила, хубав празник :))))))))))))))))))))))))))))
24.05.2011 10:47
miaa написа:
Чете се на един дъх! Браво Валя!

цитирай
61. yotovava - Гледай напред, Катана, празник е, усмихвай се :)))))))))))))))))))))))
24.05.2011 10:50
katana написа:
yotov написа:
katana написа:
valsodar написа:
Ужас!

Ако го преведат на пущу, могат да го използват за мъчение на заловените талибани - всичко ще си признаят гадовете, всичко!

Само да не забранят четенето на Йотова с отделна Женевска конвенция, че тогава загубихме войната с тероризма!

И без пущу талибаните ще се предават на тумби. Баси разбирачите се извъдихте.


Моите стихове не почват с 200 четения от нищото като този.

Ама това е положението, свиквай. Четат я Валя. Има си фенове, които я четат. Тия фенове ти наричаш клакьори, без да внекнеш какво значи това. Ама Пупи български не знае. Пупи е поет и критик. Пупи умее да мрази, но не умее да харесва. Пупи страда от хроничен интелектуален запек. Пупи харесва интелекта на Кушел, Панто, Рустам и други. Пупи си чувства добре в тяхната среда, защото те го "разбират". Разбират, чушки. Ако веднъж са му прочели някое стихо, на! Дори аз съм прочел цели 4 Пупистихове. Достатъчни са ми за цял живот. Т.е. мил ми е живота и няма да чета повече.

цитирай
62. анонимен - Че аз си гледам напред
24.05.2011 11:16
Само ще замоля актьорите-самодейци да вложат повече старание във водевила, който ми поднасят. Скука, голяма скука ме е подгонила. Ще освиркам актьорите.
цитирай
63. yotovava - Дотолкова им стига потенциалът, Катана, :))))))))))) то за друго талант трябва, и труд :)))))))))))))))))))
24.05.2011 16:33
katana написа:
Само ще замоля актьорите-самодейци да вложат повече старание във водевила, който ми поднасят. Скука, голяма скука ме е подгонила. Ще освиркам актьорите.

цитирай
64. barona40 - Честит празник, Йо! Твоята поезия е недостижима за обикновения наглец, ако и той да носи ...
24.05.2011 21:25
10 ника - Полигор (Канибал) - той си вони достатъчно и разните му постни постинги само доказват какъв клошар е. Ти си празник на Словото, Йо.
цитирай
65. yotovava - Честит прозник, Ив - 10 ника няма да му стгнат да ме прочете :))))))))))))))))))))))
24.05.2011 21:27
barona40 написа:
10 ника - Полигор (Канибал) - той си вони достатъчно и разните му постни постинги само доказват какъв клошар е. Ти си празник на Словото, Йо.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yotovava
Категория: Изкуство
Прочетен: 5187874
Постинги: 1288
Коментари: 21789
Гласове: 43518
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол