Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2012 20:49 - Опитай пак...
Автор: yotovava Категория: Забавление   
Прочетен: 8800 Коментари: 24 Гласове:
49


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
И такаааа... Едва ли ще ви учудя, ако ви спомена, че детенце обича да пие Кока кола. Нейде зимата на една капачка пишеше, че печелим солници. Късмет. Но тогава бях със счупен крак, та докато дойде време да си потърсим наградата, отново спечелихме - този път някаква футболна бутилка.
И още веднъж.
Бре, три пъти си е направо поразително. Но какво се получи, когато се опитахме да вземем поне една награда от Фантастико, където продаваха съответно промоционалните шишета - били свършили наградите. Пробвахме на още едно-две места - ядец!
Не че малкият ще се откаже да пие Кока кола, дори това не е причината, но някак си ми стана тъжно за детето, което обръщаше капачките и отронваше:
- И тази е - Опитай пак,
пък като нацели три награди - няма откъде да си ги вземе.

Но защо да се учудвам - докато стоях вкъщи март месец със счупен крак, на два пъти попадах на едно предаване, в което се изискваше определен интелектуален напън - да познаеш градове в България от разбъркани букви. Рекох си, дай да пробвам. Набрах посочения телефон, а оттам звънна следното:
- Вие бяхте на крачка от успеха. Но не се отказвайте, продължавайте да звъните.
И тъй като предаването беше в ефир, се запитах, как аджеба хем на ефирно телефонът не звъни, хем съм пропуснала съответната крачка от успеха.

От мен - пожелание за прекрасен уикенд. Да опитаме, а :))))))))))))))





Гласувай:
52



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mitkaloto - Валя, в България всичко е така&q...
15.06.2012 20:59
Валя,в България всичко е така" ЕЛАТЕ ВЧЕРА".Поздрави !
цитирай
2. yotovava - :)))))))))))) Добре че синчето е широко скроено, на майтап го избихме, ама то майтап по голо дупе, нали знаеш :))))))))))
15.06.2012 21:06
mitkaloto написа:
Валя,в България всичко е така" ЕЛАТЕ ВЧЕРА".Поздрави !

цитирай
3. анонимен - Наградата е утешителна,
15.06.2012 21:17
а рекламната стратегия - съкрушителна! Важно, че печелите, не бъдете материалисти, де! ;) Лека вечер и повече късмет в някоя друга игра ;))
цитирай
4. yotovava - Е, нали ти казах, не страдаме чак пък :)))))))))))))
15.06.2012 21:26
gogi6666 написа:
а рекламната стратегия - съкрушителна! Важно, че печелите, не бъдете материалисти, де! ;) Лека вечер и повече късмет в някоя друга игра ;))

цитирай
5. silwiqna - :)) Поздрав!
15.06.2012 21:32
... Добре, че не го хващаме толкова навътре.... ;)... Хубава вечер и от мен!
цитирай
6. yotovava - А, то и това оставаше, да го хващаме навътре, здраве да е, но нали се сещаш, че някой друг прибира "безценните" награди :))))))
15.06.2012 21:39
silwiqna написа:
... Добре, че не го хващаме толкова навътре.... ;)... Хубава вечер и от мен!

цитирай
7. silwiqna - Знам, че е така и много се дразня, и се чудя няма ли кой да ги спре.....:))))) Нали има СЕМ...МЕМ:)))) и тем подобни....
15.06.2012 22:01
yotovava написа:
silwiqna написа:
... Добре, че не го хващаме толкова навътре.... ;)... Хубава вечер и от мен!


цитирай
8. mariniki - да сте живи и здрави...
15.06.2012 22:03
и изобщо не вярвайте на тези тв. измами...
поздрав и за теб..
цитирай
9. yotovava - :)))))))))))))
15.06.2012 22:12
silwiqna написа:
yotovava написа:
silwiqna написа:
... Добре, че не го хващаме толкова навътре.... ;)... Хубава вечер и от мен!



цитирай
10. yotovava - хубав уикенд от мен
15.06.2012 22:12
mariniki написа:
и изобщо не вярвайте на тези тв. измами...
поздрав и за теб..

цитирай
11. kakotako - Хареса ми.
15.06.2012 22:53
Поздрави ;)
цитирай
12. kasnaprolet9999 - Аз отдавна не опитвам. дават ми р...
15.06.2012 22:54
Аз отдавна не опитвам. дават ми разни рекламни материали, като купувам нещо и ми казват-влезни там в сайта и си напиши номера, ще има лотария с екскурзия за двама във Велиндград и др. Тинтири минтери, с тях ще се разправям, тук в блога ми е къде по-интересно, а ако някъде ми си прииска да ида, ще го направя някога...но не сега:))) Планините от България вече направи постинг за там, що ми трябва да се хабя да блъскам до там при циганите:)))
цитирай
13. yotovava - Хехе, че то за харесване ли е, за майтап по става, пък и така да го приемем и да не се вживяваме :))))))))
15.06.2012 22:54
kakotako написа:
Поздрави ;)

цитирай
14. yotovava - Аз веднъж спечелих една екскурзия от такава томбола и ходихме до Истанбул с половинката, но това наистина си беше як късмет :))))))))))))))))))
15.06.2012 22:55
kasnaprolet9999 написа:
Аз отдавна не опитвам. дават ми разни рекламни материали, като купувам нещо и ми казват-влезни там в сайта и си напиши номера, ще има лотария с екскурзия за двама във Велиндград и др. Тинтири минтери, с тях ще се разправям, тук в блога ми е къде по-интересно, а ако някъде ми си прииска да ида, ще го направя някога...но не сега:))) Планините от България вече направи постинг за там, що ми трябва да се хабя да блъскам до там при циганите:)))

цитирай
15. анонимен - Аз съм печелила пътен сак и яке от ...
16.06.2012 09:09
Аз съм печелила пътен сак и яке от Джони Уокър и ми ги донесоха с куриер в къщи. А от кафе Либерте, спечелих телевизор, който ми дадоха от офиса им в София.
Кока кола правят най- мошеническите промоции, затова Комисия за защита на конкуренцията редовно ги осъжда за по 100 000 глоба след всяка подобна игра с капачки...Аз спечелих чаша от предишната промоция , но чаши нямаше никъде:))
цитирай
16. tsanynka - :)))
16.06.2012 09:59
АЗ,явно,съм имала късмет,защото от капачки на "Кока-кола"имам няколко чаши и една топка:)
А телевизионните игри с познаване на думи са едно "импулсно ограбване"-с една приятелка пробвахме едих единствен път да звъннем.Докато течеше разговорът,на екрана водещата приканваше:хайде,чакам следващия зрител...:)А на мене след доста чакане(през което импулсите си щракат)ми беше казано,че...съм трета,а трябвало да съм десета...Та така...Повече не съм опитвала...
Жалко за разочарованите дечица,които толкова рано се сблъскват с"ментето в живота"!!!
Поздрави!
цитирай
17. yotovava - 15. alllyalllyallly - Аз съм печелила пътен сак и яке от ...
16.06.2012 10:00
Голям майтап, кафе Динамик направиха една-единствена томбола и тогава спечелихме екскурзия до Турция. И отидохме.
А такъв голям производител като Кока Кола - да ми обясняват, че нямат например печалба 500 мл (тоест една нова бутилка) питие, е това вече бие всичко :)))))))))))))))))
За протокола само, аз лично предпочитам Пепси като напитка :))))))))))))
цитирай
18. yotovava - :))))))))))))) Абе то човек трябва да се пробва, аз направих само два опита с телефонната игра, щото едно позвъняване беше 2 лв. :))))))))))))
16.06.2012 10:01
tsanynka написа:
АЗ,явно,съм имала късмет,защото от капачки на "Кока-кола"имам няколко чаши и една топка:)
А телевизионните игри с познаване на думи са едно "импулсно ограбване"-с една приятелка пробвахме едих единствен път да звъннем.Докато течеше разговорът,на екрана водещата приканваше:хайде,чакам следващия зрител...:)А на мене след доста чакане(през което импулсите си щракат)ми беше казано,че...съм трета,а трябвало да съм десета...Та така...Повече не съм опитвала...
Жалко за разочарованите дечица,които толкова рано се сблъскват с"ментето в живота"!!!
Поздрави!

цитирай
19. demonwind - От такива
16.06.2012 10:32
томболи на тоя боклук спечелиш три джуджета и 10 кила отгоре. Плюс факта, че за едното от джуджетата ходих чак до Берковица. А откак зимата ми се взриви - буквално - едно шише кола кола на балкона, вече пия само вода, уиски и бира. Поне и в трите няма аспартам или други боклуци...

Поздрави!
цитирай
20. yotovava - :))))))))))))))) Добро решение :)))))))))))
16.06.2012 10:41
demonwind написа:
томболи на тоя боклук спечелиш три джуджета и 10 кила отгоре. Плюс факта, че за едното от джуджетата ходих чак до Берковица. А откак зимата ми се взриви - буквално - едно шише кола кола на балкона, вече пия само вода, уиски и бира. Поне и в трите няма аспартам или други боклуци...

Поздрави!

цитирай
21. julianna62 - yotvava
16.06.2012 13:35
незнам сичето Ви колко широко е скроено .Явно и Вие не сте от най-широко скроените щом се връзвате на такива долнопробни реклами .
цитирай
22. daan - :)
16.06.2012 14:09
прекрасен викенд и на тебе мила пријателке..
цитирай
23. ckarlet - Това ми е любимото безалкохолно и на ...
16.06.2012 15:10
Това ми е любимото безалкохолно и на мен, Валя! Аз спечелих водни 4 чаши.
Съжалявам, че с твоето момченце се е получило така. Те децата най-много се радват на наградите.
цитирай
24. bven - Телефоните отговарят само на определени хора!
21.06.2012 11:34
Моите деца го откриха отдавна в едно тъпо предаване със суми - даваха 50 -100-300-- и т,н, подканяха да звъниш, а чуваш отговор: в момента няма връзка с този номер:)))
Все капани, а за мишките? Особено като знаеш какво е Колата...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yotovava
Категория: Изкуство
Прочетен: 5187390
Постинги: 1288
Коментари: 21789
Гласове: 43518
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол