Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2012 18:31 - Четиво за лаици
Автор: yotovava Категория: Технологии   
Прочетен: 15291 Коментари: 77 Гласове:
34

Последна промяна: 21.02.2012 13:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   Приятели ме помолиха да обясня често споменавания от мен EXIF.
  Почти всички нови цифрови фотоапарати използват EXIF за съхраняване на информацията за изображението  - скорост на затвора, компенсация на експозицията, фокусно разстояние, каква измервателната система е била използвана, ако е използвана светкавица, ISO, дата и време, баланс на бялото,  разделителна способност. Някои изображения дори може да съхраняват GPS информация, така че лесно можете да видите откъде са взети снимките.
   Тази информация върви заедно с основния файл - най-вече с този в JPEG формат, но може да се съдържа и при други видове файлове - TIFF, CRW (RAW).
   В българския фотографски сайт Фото-култ има цял раздел за споделяне на този вид информация, защото по  този начин фотографите обменят опит по отношение настройките при снимане.
http://photo-cult.com/album.php?exif

   Освен това, ако не разполагате с програма, можете да разчетете настройките на вашите снимки, които намирате за сполучливи, онлайн. Тук предоставям един сайт, но при търсене в нета има доста други.

http://regex.info/exif.cgi?url=http%3A%2F%2Fregex.info%2Fi%2F_JEF1348.jpg

image

Този сайт има възможност да разглежда снимки директно от нета или от вашия диск - трябва просто да изберете откъде да заредите
- From Web
- From File

Ето пример с една моя снимка, която зареждам от компютъра си и пускам за прочит на EXIF-а, в случая информацията вдясно Basic Image Information

image

Лично аз не използвам този сайт, защото за фотоапарата ми имам програмата Digital Photo Professional, която съпътства всеки цифров фотоапарат на Canon. Преди 6 години при първия ми фотоапарат Canon PowerShotS20 тя се наричаше Zoom BrowserEX.
При избор на снимка в меню File има подменю Info, което визуализира целия EXIF.
image

Надявам се иформацията да е била полезна, най-вече за непрофесионалистите.
:))))))))))))))))))))))))))))))))))

Да не забравя: КЛИКВАЙТЕ ВЪРХУ ИЗОБРАЖЕНИЯТА, ЗА ДА ВИДИТЕ ПЪЛНАТА ИНФОРМАЦИЯ.


следва продължение




Гласувай:
45



1. анонимен - Мдаа,
08.02.2012 20:30
аутсайдерите пак са се разписали с минуси. Е, това няма да ги направи по-щастливи или успешни:)
цитирай
2. yotovava - А, не, Ани, туй са "професионалистите" :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Аз затуй писах - Четиво за лаици.
08.02.2012 20:33
angpiskova написа:
аутсайдерите пак са се разписали с минуси. Е, това няма да ги направи по-щастливи или успешни:)

цитирай
3. vladun - Няма нищо случайно на тоя свят - т...
08.02.2012 20:47
Няма нищо случайно на тоя свят - точно днес разговарях с Canon и с Nikon - трябва ни хубав апарт, за да правим снимки и видео за сайта ни - Nivabg.com. Сега ще пратя на сина си линк към поста, и ако възникнат въпроси ще разчитам на консултация.:)))
Благодаря, Валя!
цитирай
4. yotovava - Ти си говорил с лидерите - аз съмфен на Канон, но и Никонът е хубав фотоапарат. :))))))))))
08.02.2012 20:48
vladun написа:
Няма нищо случайно на тоя свят - точно днес разговарях с Canon и с Nikon - трябва ни хубав апарт, за да правим снимки и видео за сайта ни - Nivabg.com. Сега ще пратя на сина си линк към поста, и ако възникнат въпроси ще разчитам на консултация.:)))
Благодаря, Валя!


За Канона съм убедена, че пресъздава точ в точ цветовете. Още с първия си фотоапарат, който беше едва 4,3 мегапиксела установих колко е добър.
цитирай
5. анонимен - Прекрасност!
08.02.2012 20:53
Прекрасност!
цитирай
6. yotovava - Ти пък, инфо само, но полезно :)))))))))))))))))))))))))))))
08.02.2012 21:00
vvonder написа:
Прекрасност!

цитирай
7. анонимен - Wonder нямаш право да използваш такива думи. Трубадур Полинекадърний и едно тестено не дават!
08.02.2012 21:39
vvonder написа:
Прекрасност!

:-)))))))
цитирай
8. анонимен - Ей на!
08.02.2012 21:40
Шутът ми дохвърча. Къш бе! Изгоних те да научиш нов репертоар!
цитирай
9. анонимен - Валдуне, и аз разгледах сайта ти.Интересен и полезен
08.02.2012 21:41
vladun написа:
Няма нищо случайно на тоя свят - точно днес разговарях с Canon и с Nikon - трябва ни хубав апарт, за да правим снимки и видео за сайта ни - Nivabg.com. Сега ще пратя на сина си линк към поста, и ако възникнат въпроси ще разчитам на консултация.:)))
Благодаря, Валя!

Успех ти желая. Един съвет от мене. Повдигни цветът на зеленото на текста. Да стане по-контрастен.
цитирай
10. yotovava - Катана, виж по-хубаво ника Vvonder, това е поредният трол :))))))))))))))))))))))
08.02.2012 21:41
katana написа:
vvonder написа:
Прекрасност!

:-)))))))

цитирай
11. yotovava - Пупи, ти си заблуден по рождение, не виждаш ли двете V V едно до друго :)))))))))))))))))))))))))
08.02.2012 21:42
trubadur написа:
vvonder написа:
Прекрасност!


Мислех, че поне тази жена има вкус, но съм бил сериозно заблуден:)))

цитирай
12. yotovava - Че кой друг ще ни весели бе, Сава, има четири, дето пръцнаха и се изпариха по терлици :))))))))))))))))))))))
08.02.2012 21:43
katana написа:
Шутът ми дохвърча. Къш бе! Изгоних те да научиш нов репертоар!

цитирай
13. yotovava - Добър е цветът, иначе ще уморява при дълго четене, успех, Влад :)))))))))))))))))
08.02.2012 21:46
katana написа:
vladun написа:
Няма нищо случайно на тоя свят - точно днес разговарях с Canon и с Nikon - трябва ни хубав апарт, за да правим снимки и видео за сайта ни - Nivabg.com. Сега ще пратя на сина си линк към поста, и ако възникнат въпроси ще разчитам на консултация.:)))
Благодаря, Валя!

Успех ти желая. Един съвет от мене. Повдигни цветът на зеленото на текста. Да стане по-контрастен.

цитирай
14. yotovava - Яяяяя, Пупи, що тъй бе,
08.02.2012 21:57
да пусна постинг, че едно Пупи си изтрило коментара, понеже се показва колко бледоспирохетно е в мозъчните гънки :)))))))))))))))))))))))
цитирай
15. анонимен - Брей!
08.02.2012 21:59
Шутът ми си вдигна гълъбите. Да влезе тестеното....
цитирай
16. анонимен - Валче, Валче. Полигор умора няма
08.02.2012 22:01
Само клонинги прави. Бааси що труд за единия минус. Требе да го пратим да рине сняг в Русенско. :-)))))
цитирай
17. анонимен - Само клонинги прави. Бааси що труд ...
08.02.2012 22:15
katana написа:
Само клонинги прави. Бааси що труд за единия минус. Требе да го пратим да рине сняг в Русенско. :-)))))

И да удържа дигите в Поморие, че само снегът в Русенско може да не се окаже достатъчен за тази свръхактивност:)
цитирай
18. yotovava - Споко, тъкмо да ги преброим :))))))))))))))))))))))))
08.02.2012 22:20
angpiskova написа:
katana написа:
Само клонинги прави. Бааси що труд за единия минус. Требе да го пратим да рине сняг в Русенско. :-)))))

И да удържа дигите в Поморие, че само снегът в Русенско може да не се окаже достатъчен за тази свръхактивност:)

цитирай
19. анонимен - И кой ви каза, че трябава да ставаме, ...
08.02.2012 22:46
И кой ти каза,че трябва да ставаме ,,професионалист" като теб.Ти си ,,фоткай"недомислията ,но само не досаждай много.
П.С И ако ти е възможно съблюдюдавай речника си,бъди по-малко цинична ,така както прилича на дама от твоята класа:)
цитирай
20. yotovava - Драга загоряла кифло, това е технологичен постинг, а аз никога не съм твърдяла, че съм професионалист. Затова е Четиво за лаици. :))))))))))))))))))))))))
08.02.2012 22:47
ponicka написа:
И кой ви каза,че трябава да ставаме ,,професионалист" като теб.Ти си ,,фоткай"недомислията ,но само не досаждай много.
П.С И ако ти е възможно съблюдюдавай речника си,бъди по-малко цинична ,така както прилича на дама от твоята класа:)

цитирай
21. анонимен - Валче, а на бас, че всичкото Полигор ще се изреди да гласува с минуси
08.02.2012 22:50
Щото счита, че така ще си го преместим...кой каквото има за местене...
Май ще трябва да копае и тунела под Шипка.
цитирай
22. анонимен - Шутът ми си вдигна гълъбите. Да в...
08.02.2012 22:53
katana написа:
Шутът ми си вдигна гълъбите. Да влезе тестеното....

Влизам...:)))))След тази настоятелна покана,а пък и защо да скучая,като сте ме поканили на раздумка.
цитирай
23. yotovava - Сава :))))))))))))) Не само :))))))))))))))))
08.02.2012 22:54
katana написа:
Щото счита, че така ще си го преместим...кой каквото има за местене...
Май ще трябва да копае и тунела под Шипка.

цитирай
24. анонимен - Абе, Тестено, как да ти обясня, че си едно досадно тестено?
08.02.2012 22:54
ponicka написа:
И кой ти каза,че трябва да ставаме ,,професионалист" като теб.Ти си ,,фоткай"недомислията ,но само не досаждай много.
П.С И ако ти е възможно съблюдюдавай речника си,бъди по-малко цинична ,така както прилича на дама от твоята класа:)

Нещо от рода на бутер тесто, ама старо и лепкаво. Както се казва, "Коментирай,коментирай, не пречиш".
цитирай
25. yotovava - Ти си скучна и банална.
08.02.2012 22:55
ponicka написа:
katana написа:
Шутът ми си вдигна гълъбите. Да влезе тестеното....

Влизам...:)))))След тази настоятелна покана,а пък и защо да скучая,като сте ме поканили на раздумка.

цитирай
26. анонимен - Само толкова?Скучна и банална?...
08.02.2012 22:57
Само толкова?Скучна и банална?:)Аналогията не е съвсем подходяща,че важи и за вас!
цитирай
27. анонимен - Тогава, разкажи нещо за себе си
08.02.2012 22:59
ponicka написа:
katana написа:
Шутът ми си вдигна гълъбите. Да влезе тестеното....

Влизам...:)))))След тази настоятелна покана,а пък и защо да скучая,като сте ме поканили на раздумка.

Къде темесят, как е във фурната. Каква мая ползваш. Кой те размесва. Защо не те размесват в момента.Какви плънки използваш. На каква температура се считаш за готова. Ей такива неща.
Вале, ами аз да нахвърлям сценария на шутовете, че ме умориха от скука. Сега се оттеглям.
цитирай
28. mmmmmmmmm - Благодаря ти!:)))
08.02.2012 23:17
Ще чакам продължението!
Много полезна информация!
Хубава вечер!:)
цитирай
29. yotovava - Дребен детайл, но например като видиш добра снимка в нета, можеш да провериш с какви настройки и апаратура е снимана :)))))))))))))))))))
08.02.2012 23:22
mmmmmmmmm написа:
Ще чакам продължението!
Много полезна информация!
Хубава вечер!:)

цитирай
30. анонимен - Вале,
08.02.2012 23:32
трий, ако обичаш, превтасалите и гранясали кифли, че вонят:)
цитирай
31. yotovava - Ани, що да ги трия бе, те не само се префтасали, че и загорели, направо радост някаква си :)))))))))))))))
09.02.2012 05:12
angpiskova написа:
трий, ако обичаш, превтасалите и гранясали кифли, че вонят:)

цитирай
32. анонимен - трий, ако обичаш, превтасалите и ...
09.02.2012 08:46
yotovava написа:
angpiskova написа:
трий, ако обичаш, превтасалите и гранясали кифли, че вонят:)


Абе, да ти кажа - аз съм човек с нормален вкус:)
цитирай
33. mitkaloto - Благодаря за информацията. Поз...
09.02.2012 09:44
Благодаря за информацията.Поздрави!
цитирай
34. yotovava - Поздрави и за теб :))))))))))))))))
09.02.2012 09:54
mitkaloto написа:
Благодаря за информацията.Поздрави!

цитирай
35. анонимен - ееее тая дето няма един ред в блога си взела да дава акъл...ха ха:)))
09.02.2012 10:09
ponicka написа:
Само толкова?Скучна и банална?:)Аналогията не е съвсем подходяща,че важи и за вас!


Как викат на хора, които така редят изречения, че не се разбира какво пишат, демек хора пишещи бесмислици?!

А по темата ти, аз нали така доказвах, че снимките ми са мои, понеже кукулидис ме обвинява в кражби...:))) Само, че тази информация на снимките ми си е баш доказателство:))
цитирай
36. анонимен - Вале, Анджи .... в моите кулинарно-тестени интереси
09.02.2012 10:14
поничките са на последно място. По соц време те бяха пържени в застояла мазнина и с плънка от мармалад, произведен от традиционните отпадъци от плодовата продукциа но ТКЗС. Бяха жилави като джапанки и ако не им слагаха пудра захар, щяха да имат и същия вкус. А помните ли им формата? :-)))))))))))))
Кой соц естет ги беше докарал на външен вид като.... абе, жени сте, знаете как се нарича онова между женските крака. :-))))))
цитирай
37. kalinat - Вие просто омръзнахте на публиката, госпожо.Не го ли разбирате?!
09.02.2012 10:22
Това не са Ви ученици, които са длъжни да Ви слушат.Ако наистина сте интелигентна жена, дайте си малко творческа почивка.И най- прекрасното нещо може да втръсне на хората, ако не е спазена МЯРАТА.
цитирай
38. анонимен - ужасен катана, тъкмо си направих ...
09.02.2012 10:22
ужасен катана, тъкмо си направих сандвич с майонеза и сирене камембер.......:(((
цитирай
39. анонимен - на мен ми омръзна цефула, ама кой ме пита:))
09.02.2012 10:24
kalinat написа:
Това не са Ви ученици, които са длъжни да Ви слушат.Ако наистина сте интелигентна жена, дайте си малко творческа почивка.И най- прекрасното нещо може да втръсне на хората, ако не е спазена МЯРАТА.


Тук поне може да се ограмоти някой:) Всеки снима....
цитирай
40. анонимен - поничките са на последно място. По ...
09.02.2012 10:51
katana написа:
поничките са на последно място. По соц време те бяха пържени в застояла мазнина и с плънка от мармалад, произведен от традиционните отпадъци от плодовата продукциа но ТКЗС. Бяха жилави като джапанки и ако не им слагаха пудра захар, щяха да имат и същия вкус. А помните ли им формата? :-)))))))))))))
Кой соц естет ги беше докарал на външен вид като.... абе, жени сте, знаете как се нарича онова между женските крака. :-))))))

Пфу, Катана, добре че закусих. Моля те, пожали основните ми ястия, аз съм човек с доста развито въображение:)))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
41. анонимен - Уважаеми ...не знам как да Ви нарека, защото не предлагате нищо Ваше за сравнение
09.02.2012 10:52
37. kalinat - Вие просто омръзнахте на публиката, госпожо.Не го ли разбирате?!
kalinat написа:
Това не са Ви ученици, които са длъжни да Ви слушат.Ако наистина сте интелигентна жена, дайте си малко творческа почивка.И най- прекрасното нещо може да втръсне на хората, ако не е спазена МЯРАТА.

Моля Ви, не приемайте като Ваше задължение да четете всичко, което се появява на Първа страница. Ако е така, кажете ми кой Ви задължава и аз ще му направя остра забележка. Не бива да се насилват дами с крехка душевност. Предайте на Вашия консултант, че съвети и експертни мнения се приемат тогав и само тогава, когато са поръчани. До тогава имате право само и единствено на мнение.
цитирай
42. анонимен - Анджи, Али, извинете, ама от край време ме забавлява точно този ник
09.02.2012 11:02
По изброените от мене причини. :-)))))) Ама вижте сега, аз съм си цапнат в устата и на живо. Това е всеизвестен факт. А пък си разбирам и от работата. И това е всеизвестен факт. Ако въпросното тестено се беше нарекло " Пържена ...ъъъъ... /сещате се/ с мармалад и пудра захар щеше ли да стане Вечен амбър? Щеше. Разбира ли тестеното от PR? Не разбира. Ми да пита, да си плати и ще получи ценни съвети, как да стане Пожизнен Вечен Амбър.
цитирай
43. kasnaprolet9999 - Сложих те в моята блогвълна &quo...
09.02.2012 11:25
Сложих те в моята блогвълна "Полезни съвети". Поздрави за полезния постинг.
цитирай
44. kalinat - Аз просто бях искрена. Казах това, което мисля, и го направих за Ваше добро.
09.02.2012 13:07
Не ме подозирайте в никакви връзки с Ваши противници тук.Ще е напразно.
Може би, когато реалният Ви живот не е толкова интересен, затова се стремите към изява тук, която става досадна в един момент.Аз НЕ ВИ чета, нито пък гледам фотографиите Ви.Просто не са ми интересни(имам право на това, нали?)Потъвате дълбоко във виртуалния свят, а това е нездравословно.Като психолог Ви го казвам. Правят впечатление Вашите многобройни"усмивки", което е знак за нервност и дори истеричност. Моля да ме извините. Желая Ви здраве и дълъг живот.Не го скъсявайте тук.
цитирай
45. yotovava - И теб те познавам, отдавна. Слабо изпълнение, тъпо извинение :)))))))))))))))))))))))))))))))))
09.02.2012 13:30
kalinat написа:
Не ме подозирайте в никакви връзки с Ваши противници тук.Ще е напразно.
Може би, когато реалният Ви живот не е толкова интересен, затова се стремите към изява тук, която става досадна в един момент.Аз НЕ ВИ чета, нито пък гледам фотографиите Ви.Просто не са ми интересни(имам право на това, нали?)Потъвате дълбоко във виртуалния свят, а това е нездравословно.Като психолог Ви го казвам. Правят впечатление Вашите многобройни"усмивки", което е знак за нервност и дори истеричност. Моля да ме извините. Желая Ви здраве и дълъг живот.Не го скъсявайте тук.

цитирай
46. yotovava - Нали съм ти казвала и друг път - гроздето е кисело :))))))))))))) А тази програма може да е полезна на доста хора :)))))))))))))
09.02.2012 13:34
kalinat написа:
Това не са Ви ученици, които са длъжни да Ви слушат.Ако наистина сте интелигентна жена, дайте си малко творческа почивка.И най- прекрасното нещо може да втръсне на хората, ако не е спазена МЯРАТА.



Къде видя тук прекрасно в една технология, м? Простичко обяснение с удобен за проверка сайт, при това от съвсем непознат човек? Който иска да се възползва, може да го направи безплатно и без да се съобразява с теб, нали :))))))))))))))))))
цитирай
47. анонимен - Опитът да минеш за психолог е нескопосен. Не минава.
09.02.2012 13:58
44. kalinat - Аз просто бях искрена. Казах това, което мисля, и го направих за Ваше добро.
kalinat написа:
Не ме подозирайте в никакви връзки с Ваши противници тук.Ще е напразно.
Може би, когато реалният Ви живот не е толкова интересен, затова се стремите към изява тук, която става досадна в един момент.Аз НЕ ВИ чета, нито пък гледам фотографиите Ви.Просто не са ми интересни(имам право на това, нали?)Потъвате дълбоко във виртуалния свят, а това е нездравословно.Като психолог Ви го казвам. Правят впечатление Вашите многобройни"усмивки", което е знак за нервност и дори истеричност. Моля да ме извините. Желая Ви здраве и дълъг живот.Не го скъсявайте тук.

Ще ти дам жокерчета, че нещо .... абе, не си вади хляба като психолог. Много бой ще ядеш от недоволни клиенти.
Жокерче №1 Интернета е още една среда за обмен на информация и комуникации. Прилича на телефона, но е по-ефективен.
Жокерче № 2 Мрежата е среда и за бизнес /уау.... изненадааааа/
Жокерче № 3 Ще те запозная с истински психолози, а на тебе ти препоръчвам да посетиш една театрална постановка. Можеш да я включиш в програмата си за самоусъвършенстване. Постановка "Никой не знае, че съм куче" в театър 199.
Въпросче № 1. Ще демонстрираш ли някой твой психологически опит под формата на публикация? Щото не вярвам на такива изявления "аз, като психолог" ви казвам. Ами аз, като космонавт също мога да кажа нещо. И като пилот. :-))))
цитирай
48. trubadur - Давай следващата амбърщина.
09.02.2012 14:07
Сега всички амбъри са щастливи -
амбърката Йотова за милионен път е на първа.
За тях това поведение е напълно естествено, те нямат чувство за срам, понеже, както казах, не са блогъри, а амбъри.
цитирай
49. trubadur - Не го разбира - нахалството и простотията й са безкрайни.
09.02.2012 14:08
. kalinat - Вие просто омръзнахте на публиката, госпожо.Не го ли разбирате?!
10:22
Това не са Ви ученици, които са длъжни да Ви слушат.Ако наистина сте интелигентна жена, дайте си малко творческа почивка.И най- прекрасното нещо може да втръсне на хората, ако не е спазена МЯРАТА.

За нея и катана няма нормално човешко чувство за достойнство - унизително е толкова дебелашко и байганьовско поведение
цитирай
50. yotovava - Пупи, страдаш ли?
09.02.2012 14:09
trubadur написа:
Сега всички амбъри са щастливи -
амбърката Йотова за милионен път е на първа.
За тях това поведение е напълно естествено, те нямат чувство за срам, понеже, както казах, не са блогъри, а амбъри.

цитирай
51. yotovava - Че кой те е задължил да влизаш? Който намира за интересно, се възползва, който може само да плюе - това и прави :))))))))))))))))))))))))))))
09.02.2012 14:10
trubadur написа:
. kalinat - Вие просто омръзнахте на публиката, госпожо.Не го ли разбирате?!
10:22
Това не са Ви ученици, които са длъжни да Ви слушат.Ако наистина сте интелигентна жена, дайте си малко творческа почивка.И най- прекрасното нещо може да втръсне на хората, ако не е спазена МЯРАТА.

цитирай
52. trubadur - Не сттрадам, а те съжалявам.
09.02.2012 14:17
yotovava написа:
trubadur написа:
Сега всички амбъри са щастливи -
амбърката Йотова за милионен път е на първа.
За тях това поведение е напълно естествено, те нямат чувство за срам, понеже, както казах, не са блогъри, а амбъри.




Ако изключим катаноподобните елементи, всички други ти се чудят на байганьовщината.
Провери в тълковния речник думата тапагьозлък - ти си най-смешната реклама на планетата.
А единственото по -тъпо и смешно нещо в нета от твоите постинги са кудкудяканията на катана.
Защо не се махнете в някой друг сайт?
Снощи погрешка си изтрих коментара, да те успокоя.
Ако можеше да се видиш отстрани каква жалка картинка сте с катана, щеше да си направиш харакири, с него де.
цитирай
53. анонимен - Шуте, къш бе!
09.02.2012 14:18
Баси и досадника си! Ходи да лееш сълзи на други места! Не си ти този, който ще ми казва какво и къде да правя. Ако искам учител и наставник, ще си платя и ще си намеря. Бааси елементарното човече си.
А, как вървят свалките в нета? Още ли нямаш камера? Как вървят и италианските ти инвестиции? :-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
54. анонимен - Шуте мой, можеш да даваш предложения за напускане на сайт тогава и само тогава, когато станеш собственик.
09.02.2012 14:21
и командваш парада. За сега ще мълчиш като бита поничка и ще се задоволяваш с плачове и хленчения по наложените ти банове. Аре... къш от тука! Не си забавен.
цитирай
55. trubadur - Това и аз съм ти го каазвал, белег и за простотия е също.
09.02.2012 14:23
Правят впечатление Вашите многобройни"усмивки", което е знак за нервност и дори истеричност.
цитирай
56. trubadur - Казах ти да си направиш харакири - човек толкова смешен и жалък това само би рябвало да направи.
09.02.2012 14:25
katana написа:
и командваш парада. За сега ще мълчиш като бита поничка и ще се задоволяваш с плачове и хленчения по наложените ти банове. Аре... къш от тука! Не си забавен.

Що нормален човек не защитава тая простотия, ами само ти?
Пфу, отивам да повърна от катанщината.
цитирай
57. yotovava - Полигоре, истината е една - ти си неграмотен.
09.02.2012 14:31
trubadur написа:
Правят впечатление Вашите многобройни"усмивки", което е знак за нервност и дори истеричност.

цитирай
58. анонимен - Щом ще повръщаш, внимавай да не се олееш съвсем
09.02.2012 14:44
Не стига, че си насран ами и да си омазан е прекалено. Ще ти върнат китката.
цитирай
59. yotovava - Како Марийке, ти подкрепи ли стачката на БДЖейците?
09.02.2012 15:33
ponicka написа:
Само толкова?Скучна и банална?:)Аналогията не е съвсем подходяща,че важи и за вас!

цитирай
60. apostapostoloff - Аз пък турих един плюс,
09.02.2012 16:51
макар че нищо не разбрах, а нямам и фотоапарат.
цитирай
61. kalinat - Писала съм в блог.бг много преди изобщо да знаеш за съществуването му.:)
09.02.2012 16:59
Няма защо да Ти отговарям на въпросите.:)Исках с добро.
Желая ти още много, много постинги, докато един прекрасен ден омръзнеш сама на себе си.:)"Дали, дали, ама надали...;))Самолюбива, егоцентрична, не особено интелигентна, професионално деформирана, жена в климактериум, коят е самотна и неоценена в реалния си личен свят.Аз бях дотук.Опитах с добро, но ти се заяждаш на дребно.Не си струват усилията.
цитирай
62. yotovava - Че кой те е канил? и коя си ти, че да ми държиш сметка за какво ще пиша и кога ще пиша :))))))))))). Бай дъ уей - не съм в климактериум, яд ли те е, Марианче?
09.02.2012 17:12
kalinat написа:
Няма защо да Ти отговарям на въпросите.:)Исках с добро. Желая ти още много, много постинги, докато един прекрасен ден омръзнеш сама на себе си.:)"Дали, дали, ама надали...;))Самолюбива, егоцентрична, не особено интелигентна, професионално деформирана, жена в климактериум, коят е самотна и неоценена в реалния си личен свят.Аз бях дотук.Опитах с добро, но ти се заяждаш на дребно.Не си струват усилията.
цитирай
63. анонимен - Валче, не е ли време за истински имена, истински постъпки
09.02.2012 17:50
и кой, кой е всъщност? Значи, писна ми да ме правят на наивник, да ти кажа.
От кога говоря, че шутовете ми са много глупави.
цитирай
64. yotovava - Сава, аз мойто не си го крия, както и ника, който ВЪВ ВСИЧКИ сайтове е един и същ. Който се срамува от името си, да се крие.
09.02.2012 17:54
katana написа:
и кой, кой е всъщност? Значи, писна ми да ме правят на наивник, да ти кажа.
От кога говоря, че шутовете ми са много глупави.

цитирай
65. анонимен - Има и нахалството да ме кани на тестено парти
09.02.2012 18:15
Бааси.....
цитирай
66. yotovava - Иди бе, Сава, поздрави я с песен :))))))))))))))))))))))))))))))))))))
09.02.2012 18:18
katana написа:
Бааси.....

цитирай
67. sashanyk - селянко
09.02.2012 18:24
мисля че този пост би трябвало да е със заглавие" Глупачка дава съвети"
цитирай
68. yotovava - Защо бе, градска, да не би линковете да не са верни, а како Маро? :)))))))))))))))))))))))))
09.02.2012 18:26
sashanyk написа:
мисля че този пост би трябвало да е със заглавие" Глупачка дава съвети"

цитирай
69. trubadur - Ехо, никой не те е описвал по-добре. Просто си гротеска, карикатура и пародия - провери н тълковния речник.
09.02.2012 18:33
)Самолюбива, егоцентрична, не особено интелигентна, професионално деформирана, жена в климактериум, коят е самотна и неоценена в реалния си личен свят.Аз бях дотук.Опитах с добро, но ти се заяждаш на дребно.Не си струват усилията

И пускай всеки ден постинги - идеално работиш за каузата ми, всички да те видят какво си.
цитирай
70. yotovava - Подскачай, шуте, Але Хоп :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
09.02.2012 18:36
trubadur написа:
)Самолюбива, егоцентрична, не особено интелигентна, професионално деформирана, жена в климактериум, коят е самотна и неоценена в реалния си личен свят.Аз бях дотук.Опитах с добро, но ти се заяждаш на дребно.Не си струват усилията

И пускай всеки ден постинги - идеално работиш за каузата ми, всички да те видят какво си.

цитирай
71. анонимен - Айде, и тия с обърканото разбиране за пола си се намесиха.
09.02.2012 18:53
sashanyk написа:
мисля че този пост би трябвало да е със заглавие" Глупачка дава съвети"

Ами, що не даде съвет как се кара такси? :-))))))))))))))
цитирай
72. анонимен - Трубадуре, Полинекадърний, значи, ..... на 99 градуса от 100 възможни съм
09.02.2012 19:03
и ще се развихря както си знам. После ще плачеш, че се издават лични данни и ще пускаш доноси. Ама не само ти, ами и повечето многострадални Геновеви и тестени изделия. Щото не съм само аз, който ви знае спатиите и интригете. Писнали сте на много хора.
цитирай
73. анонимен - Вале, де ми са шутовете?
09.02.2012 23:57
Да не изучават нови постановки? :-))))
цитирай
74. yotovava - на тестено парти бе, Сава, :)))))))))))))))))))))))))))))))
10.02.2012 10:06
Що не ги поздравиш с някой песновка за настроение. Например

http://www.youtube.com/watch?v=h-5mPk73l1o
цитирай
75. анонимен - На тестено парти с хора, които имат трудности със себеидентификацията си
10.02.2012 13:21
не ходя. Едната трябва да се спре на един свой образ и с него да се вихри и да си сваля мъже, другия вече е патология. И той не знае кой е.
цитирай
76. yotovava - Абе то да е пирон - да го начукаш, ама като е меко - кво да му дириш кусур :))))))))))))))))))))
11.02.2012 10:59
shtrakalka написа:
kalinat написа:
Няма защо да Ти отговарям на въпросите.:)Исках с добро.
Желая ти още много, много постинги, докато един прекрасен ден омръзнеш сама на себе си.:)"Дали, дали, ама надали...;))Самолюбива, егоцентрична, не особено интелигентна, професионално деформирана, жена в климактериум, коят е самотна и неоценена в реалния си личен свят.Аз бях дотук.Опитах с добро, но ти се заяждаш на дребно.Не си струват усилията.


цитирай
77. анонимен - Щракалката завижда, ама напразно
11.02.2012 15:13
Щраки, ако си мераклийка, свали го туй нещо, че да ти го начука и на тебе.
:-)))))))))))) Ееееей, как ми е писвало от многознайковци, бе!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yotovava
Категория: Изкуство
Прочетен: 5187625
Постинги: 1288
Коментари: 21789
Гласове: 43518
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол