Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2012 10:55 - Внимание - нова форма на измама!!!!
Автор: yotovava Категория: Регионални   
Прочетен: 13700 Коментари: 34 Гласове:
71


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

По мейл получих следното предупреждение от браточедка ми. Пействам директно, само скривам личните имена.

"Скъпи приятели, току-що станахме жертва на опит за измама - известния номер с пострадал близък, катастрофирал, със счупен гръбнак и прочие. НОВОТО Е, че се обаждат от мобилния номер на уж "пострадалата персона" - и на мен, и на брат ми, "пострадалата" бе "звъняла" от своя мобилен номер и той ни се изписваше на дисплея на телефоните. Оказа се, че тя си е жива и здрава, но ВЪОБЩЕ НЕ ЗНАЕ ЧЕ ОТ НЕЙНИЯ МОБИЛЕН НОМЕР СЕ ЗВЪНИ и, разбира се тя изобщо не ни беше търсила. Освен това мошениците бяха открили брат ми ... и на домашния му телефон, след като не съумели да го намерят на мобилния!!!!

Според ..........- става дума за ОТКРАДНАТИ ДАННИ ОТ СИМ КАРТИТЕ НА ТЕЛЕФОНА.  Не ни е много ясно как точно се случва всичко това, но
явно е измама от "нова генерация", единственото което мога да направя е да ви информирам и да ви помоля да го споделяте със своите близки и познати и ... дано да има превантивна полза от това!!!
Моля - бъдете крайно предпазливи и имайте пред вид тази нова форма на кражба на лични данни!!!!"



Гласувай:
75



1. анонимен - Благодаря!
23.06.2012 11:01
Давам линк към страницата ми във ФБ!
цитирай
2. kometapg - Това вече е много страшно! Благо...
23.06.2012 11:04
Това вече е много страшно! Благодаря ти за предупреждението!
цитирай
3. анонимен - Има една програма която прави по...
23.06.2012 11:07
Има една програма за компютър , която прави позвънявания от Тел. на лицето Х, до Тел. на лицето Y, ако и се зададат такива настройки...Изобщо има толкова начини да се звъни и да се заблуди някой за произшествие, като се използва първоначалния шок,че човек ако не запази самообладание и не направи обратна връзка, може да ''изгори'' не само с пари...Една жена така даде 30 000 паунда за да ''спаси сина си'' и като разбра за измамата, получи удар и умря...!!!
цитирай
4. balgarski7vinarki - da, taka se otvli4at i hora, eventualno..."Ela 4e te 4akam tam..."
23.06.2012 11:20
Malko komputqrna simulazia na glasove, malko baza li4ni danni, malko sqsedi ili ...
I kakvo sledva da se napravi,osven da se vnimava?
Njakakva dopqlnitelna registrazia na SIM-kartata, izklu4vashta parasita?
Sigurno ima zaka.
цитирай
5. tili - Крадат отвсякъде!
23.06.2012 11:56
Вчера ми се обади една мангалка на стационарния рано-рано. Което ме учуди, защото никой от познатите ми няма да ми звъни о това време. И с жален гласец вика, че била в болницата. На дисплея се изписа "личен". И като й изръмжах - веднага затвори. Все пак - сърчицето ми подскочи и си събудих децата да ги питам къде са и как са:(
Както и да съзнаваш, че това е измама, за миг поне се тревожиш.
цитирай
6. yotovava - Пълна публичност!
23.06.2012 12:26
angpiskova написа:
Давам линк към страницата ми във ФБ!

цитирай
7. yotovava - Наистина става страшно.
23.06.2012 12:26
kometapg написа:
Това вече е много страшно! Благодаря ти за предупреждението!

цитирай
8. yotovava - Сигурност отникъде вече!
23.06.2012 12:27
alllyalllyallly написа:
Има една програма за компютър , която прави позвънявания от Тел. на лицето Х, до Тел. на лицето Y, ако и се зададат такива настройки...Изобщо има толкова начини да се звъни и да се заблуди някой за произшествие, като се използва първоначалния шок,че човек ако не запази самообладание и не направи обратна връзка, може да ''изгори'' не само с пари...Една жена така даде 30 000 паунда за да ''спаси сина си'' и като разбра за измамата, получи удар и умря...!!!

цитирай
9. yotovava - Ако стане масово, нали разбираш какво ни чака!!!
23.06.2012 12:27
balgarski7vinarki написа:
Malko komputqrna simulazia na glasove, malko baza li4ni danni, malko sqsedi ili ...
I kakvo sledva da se napravi,osven da se vnimava?
Njakakva dopqlnitelna registrazia na SIM-kartata, izklu4vashta parasita?
Sigurno ima zaka.

цитирай
10. yotovava - Ще ми се на мен да ми позвънят, вероятно имат достъп и до данни като година на раждане - ха да видим, като детето ми е на 9 и не кара кола.
23.06.2012 12:28
tili написа:
Вчера ми се обади една мангалка на стационарния рано-рано. Което ме учуди, защото никой от познатите ми няма да ми звъни о това време. И с жален гласец вика, че била в болницата. На дисплея се изписа "личен". И като й изръмжах - веднага затвори. Все пак - сърчицето ми подскочи и си събудих децата да ги питам къде са и как са:(
Както и да съзнаваш, че това е измама, за миг поне се тревожиш.

цитирай
11. kalin8 - Привет!
23.06.2012 13:00
Стават все по- изобретателни...
А уж имаме защитени данни?!
И аз пускам линк !
Б.
цитирай
12. mariniki - това е ужасно...
23.06.2012 13:02
трябва да се вземат спешни мерки..
дано, който трябва вече да го знае... и да
действа по въпроса...
цитирай
13. анонимен - Благодаря за интервюто:)
23.06.2012 13:29
http://bnr.bg/sites/horizont/Society/Bulgaria/Pages/2306YotoVaVa.aspx
цитирай
14. unknown1 - Благодаря за предупреждението!:)
23.06.2012 14:30
Благодаря за предупреждението!:)
цитирай
15. stela50 - Благодаря , Валя ... Докъде ли ще стигнат ...
23.06.2012 15:15
Ще предупредим близки и познати .
Звучи все по- ужасно ...
цитирай
16. boliarkabg - Вътрешно инфо получават според мене...
23.06.2012 15:26
купува едно момиче на собственото си име стационарен телефон на М-тел. Момичето е от голям град. Занася обаче телефона на дядо си на село. Минава се година. Дядото звъни на 2-3 номира, но те са в безплатните минути и не вдигат таксата с нищо. Според опитни очи, наблюдаващи номера не може една жена в голям град да говори месечно само таксата. Явно това прави впечатление някому, защото изведнъж точно около годината започват обаждания до дядото с тия номера за пострадали близки. Дядото не е вчерашен, хитър е, знае. Отправя люти закани. Спират обажданията. Подновяват се след известно време. На телефона случайно е роднина на дядото, която подбира яко "пострадалата".
Ясно е като бял ден -
инфото за всичко е от служители на съответните оператори. Няма начин иначе.
цитирай
17. tihatavoda - 9. yotovava - Ако стане масово, нали разбираш какво ни чака!!!
23.06.2012 15:44
Всички разговори се записват и съхраняват за известно време . Ако споменеш нещо "интригуващо " за съответните служби , на срещата за предаване на парите ще получиш подкрепления с качулки .
цитирай
18. gosho568 - Благодаря за предупреждените,
23.06.2012 16:15
вече станаха безброй тезин измами и хората, трябва много да внимават!!!
цитирай
19. vladun - Измамници дебнат отвсякъде, Валя, ...
23.06.2012 16:32
Измамници дебнат отвсякъде, Валя, и наивните, наплашени и объркани хора са като мушици в дебелата и грозна паяжина на всепоглъщащата тарантула.
Бъди здрава и се пази!
цитирай
20. vostroto - Благодаря за предупреждението, ...
23.06.2012 17:41
Благодаря за предупреждението, Валя! Все по-изобретателни стават...
цитирай
21. raders - Явно са разкрили "тайните...
23.06.2012 18:04
Явно са разкрили "тайните" на мобилните оператори или самите оператори са хайдуците /което никак не е чудно/.
цитирай
22. pcelata - Здравей Валя.
23.06.2012 19:07
Нямам думи.Благодаря за предупреждението.Още сега ще предупредя всички мои близки.Обаче, искам да знам-като как,да си сигурен,че и в държавната администрация...нямат пръст? Това,е поредното безумие.Добре,че знам къде са близките ми.Божеее....
цитирай
23. submarine - С ай-фон ли си комуникират твоите познати?
23.06.2012 20:16
Там несигурността е доста висока.
цитирай
24. chavdar01 - ЯСНО Е КАК!
23.06.2012 21:43
В МАФИОТСКА ДЪРЖАВА ПРОБЛЕМИ НЯМА!
цитирай
25. godlieb - ОЩЕ ЩОМ СИ ПЛАТИШ СМЕТКАТА -
23.06.2012 22:24
В ОФИСИТЕ ИМА ЦИГАНЯ. ДОЛУ СЕГРЕГАЦИЯТА - БА!
цитирай
26. tamperto - "
23.06.2012 23:19
и на мен са ми звъняли, и на майка ми и баба ми. Предупредил съм ги да казват, че това е оперативен телефон и разговора се засича. После вече да търсят истината. Толкоз! Ама балъци винаги ще се намерят.
цитирай
27. imbe - Чудят се кой , по какъв начин
24.06.2012 07:06
Чудят се кой , по какъв начин да излъже българина...политиците ни лъжат малко,явно за това .... http://www.5strike.com/bg/invitation/bylink/55513
цитирай
28. isteater - без да съм специалист...
24.06.2012 08:09
но е вътрешна работа... ...
съжалявам!


.

цитирай
29. planinitenabulgaria - Една препоръка:
24.06.2012 08:29
Посетете гр. Левски, село Ветово, циганския квартал на Горна Оряховица. Палатите там са по-величави от тези в Катуница и Костинброд. Всичките са от телефонни измами.
Лошото обаче е друго. Полицията не знае за това и не ги лови. Затова телфонните измами станаха начин на препитание на някои големи групи цигани в Северна България. Полицята така и не узнава още, че на Женския пазар се продават от циганите цигари-менте или пък, че пред тържището на Илиенци се издават фактури-менте. Това става вече 20 години.
Коста - турист, прехласвал се пред ромбароците в гр. Левски
цитирай
30. alexs - В моя блог и поста за Горна Оряховица ...
24.06.2012 09:02
В моя блог и поста за Горна Оряховица съм писал за това и снимки на някои къщи на възможни измамници има ...
http://alexs.blog.bg/turizam/2012/05/29/gorna-oriahovica.960512
а и вижте клипа за измамите и нови измами се измислят те са в крак с технологиите не са от глупавите цигани тези измамници....
http://www.youtube.com/watch?v=QdHJ9P9P5QA
цитирай
31. анонимен - Кой пък
24.06.2012 10:52
сложи минуси на такъв постинг? Да не е някой от тези измамници:)
цитирай
32. kasnaprolet9999 - Благодаря за предупреждението. На ...
24.06.2012 19:26
Благодаря за предупреждението. На няколко пъти ми се случва вече, телефона ми без да е звънял се изписва, че съпруга ми ме е търсил от неговия мобилен, звъня му, а той казва, че не ме е търсил. Това сигурно е някаква репетиция с тази компютърна програма, за която се споменава в коментарите. Благодаря ти за инфото. Баща ми се опитаха да му говорят по стационарния един дан, че съм зле, но тойсе направил на луд и те го оставили на мира.
цитирай
33. yotovava - Приятели, новината вече е доста разпространена,
24.06.2012 22:42
чак родителите ми се обадиха от морето, където почиват, да питат. Пазете се.
цитирай
34. radamaya - това си ми го правят от поне 10 г.
28.11.2012 21:32
плюс манипулационна програма върху снимките в телефона,и при сигнала- мърсотия от по горен клас, въздействаща и върху поведенческите реакции.
мисля,че е чифутова програмка и американщина.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yotovava
Категория: Изкуство
Прочетен: 5187659
Постинги: 1288
Коментари: 21789
Гласове: 43518
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол