Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2017 10:29 - ДО КЪДЕ Я ДОКАРАХМЕ?! УЧАСТНИК В БАНДИТСКАТА ГРУПИРОВКА-СИК СЕГА Е МИН.ПРЕДСЕДАТЕЛ НА БЪЛГАРИЯ,А СКОРО И ПРЕДСЕДАТЕЛ НА ЕВРОПА?!!!
Автор: chavdar01 Категория: Политика   
Прочетен: 10415 Коментари: 54 Гласове:
-11

Последна промяна: 21.12.2017 13:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

ВЕЧЕ НЕ ИЗНАСЯМЕ СТОКИ ЗА ЕВРОПА,А ИЗНАСЯМЕ МАФИЯ!!!
СЕР-ГЕЙ,ПРЕСЕДАТЕЛ НА ЧЕРВЕНОТО КУЧЕ-ПЕС,
А ГЕРБ-ЕРО-СИК-АДЖИЙСКИЯТ МАФИОТ БОЙКО БОРИСОВ-ПРЕДСЕДАТЕЛ НА ЕВРОПЕЙСКИЯТ СЪЮЗ?!
ТОВА Е ПРОСТО...............................ПОЛИТИЧЕСКА КАТАСТРОФА!!!
Е,СЛЕД ТОВА ПРЕСЕДАТЕЛСТО КАК ДА СЕ ВЯРВА НА ЕВРОПЕЙСКИЯТ СЪЮЗ???
-А???
ТОЗИ ПАРЛАМЕНТ ТРЯБВА ДА СЕ СЪБОРИ КОГАТО ВСИЧКИ ДЕПУТАТИ,МИНИСТРИ И МИН.ПРЕСЕДАТЕЛЯ СА ВЪТРЕ!!!
ТОГАВА ВРЕМЕННО ЩЕ СЕ "КУЛТОРИШЕМ" !!!











Гласувай:
7



1. apostapostoloff - КОЙ, КОГА, КЪДЕ И КАК
19.12.2017 11:49
ДОКАЗА, повтарям- ДОКАЗА, че Бойко Борисов е бил член на СИК?!

Докога ще повтаряш тази тъпня- писна ни да слушаме тази идиотщина в продължение на 20 години?

Няма ли вие- тъпите комуняги- да измислите най- сетне нещо ново и по- смислено?
цитирай
2. troina - простоле,ти освен блог бе ге, и твоите измами, др.четеш ли?
19.12.2017 12:10
Няма ли вие- тъпите комуняги- да измислите най- сетне нещо ново и по- смислено?

аз не съм..партийна..
и не завися от никого..
но, тъзз тиква да ви управлява 10г..
и да грухтиш доволно, кът мъжка свиня...за помия..
е..Диагноза..
чу ли ме?
запиши си го за домашно, на 4те стени на панелката,подарена от бай Тошо..
черна локва си ти, продажна сган..
от Мафията с бели якички избягаха 3 млн, Българи
които въпреки това изпращат към 2 млрд е
/милиарда/ в Родината..
отвори и чети,безродник..
цитирай
3. chavdar01 - ДО 1. apostapostoloff - КОЙ, КОГА, КЪДЕ И КАК
19.12.2017 12:19
apostapostoloff написа:
ДОКАЗА, повтарям- ДОКАЗА, че Бойко Борисов е бил член на СИК?!

Докога ще повтаряш тази тъпня- писна ни да слушаме тази идиотщина в продължение на 20 години?
Няма ли вие- тъпите комуняги- да измислите най- сетне нещо ново и по- смислено?

НА ТЕБЕ ДАЖЕ И НЕ ВИЖДАМ СМИСЪЛ ДА ТИ ОТГОВАРЯМ.
ПРОСТО СИ ПИЙ РЕДОВНО ХАПЧЕТАТА И НЕ ПРЕКАЛЯВАЙ С АЛКОХОЛА!!!
цитирай
4. анонимен - Напомпано от мен.
19.12.2017 12:23
Напомпано от мен.
цитирай
5. chavdar01 - ДО . troina - простоле,ти освен блог бе ге, и твоите измами, др.четеш ли?
19.12.2017 12:23
troina написа:
Няма ли вие- тъпите комуняги- да измислите най- сетне нещо ново и по- смислено?

аз не съм..партийна..
и не завися от никого..
но, тъзз тиква да ви управлява 10г..
и да грухтиш доволно, кът мъжка свиня...за помия..
е..Диагноза..
чу ли ме?
запиши си го за домашно, на 4те стени на панелката,подарена от бай Тошо..
черна локва си ти, продажна сган..
от Мафията с бели якички избягаха 3 млн, Българи
които въпреки това изпращат към 2 млрд е
/милиарда/ в Родината..
отвори и чети,безродник..

ЯВНО НА "АПОСТОЛА" МУ ХАРЕСВА ДА СЕ ВЪРГАЛЯ В КАЛТА ЛЕЖЕЙКИ В
КОЧИНАТА СИ И ЦЕЛУВАЙКИ ЗАДНИКА НА МАФИОТА БОКО-СИК-АДЖИЯТА!!!
цитирай
6. bojinkata - ЯВНО НА "АПОСТОЛА" МУ ...
19.12.2017 13:29
ЯВНО НА "АПОСТОЛА" МУ ХАРЕСВА ДА СЕ ВЪРГАЛЯ В КАЛТА ЛЕЖЕЙКИ В
КОЧИНАТА СИ И ЦЕЛУВАЙКИ ЗАДНИКА НА МАФИОТА БОКО-СИК-АДЖИЯТА!!!

Стар навик на Простола от годините когато целуваше задника на ТЖ!
Мутрата не бил сикаджия?! Нищо не става от този перукер!
цитирай
7. starforlife - ~ 1. apostapostoloff
19.12.2017 13:39
О, не само, че имаше ръководна роля в СИК, а впоследствие от него (и не само) имаше основна роля при преструктурирането до ТИМ.
Да започна ли да изброявам бизнесите му чрез поставени лица?
Или е достатъчно да кажем, че е съдружник на Пешов и затова прави магистрали та пушек се вдига? Вярно, некачествени, но какво от това?
Или да споменем все пак и... ами дори и само уж вече не неговата "Ипон"?
Апостол, определен отдел на посолство е почти с/у къщата ми.
И представи си почти всяка седмица ставам свидетел как малката уличка се затваря от двете страни от машини на жандармерията, раздрънкан бус на "Ипон" товари и го охранява след това... същата тази жандармерия!!!
Хайде дай ти 1000 лева, аз също да дам 1000, па да купим един такъв бус (2000 му са много дори) и да превозваме ценни пратки под закрилата на структура, нямаща нищо общо с такъв вид функция и то за частно лице, м?
Или ще кажеш, че си измислям и не трябва да вярвам на очите си? М?

За Бойко в един стар мой профил съм писал доста.
Рициново масло дори съм му пращал на един организиран "симпозиум", на който в 7 часа сутринта, бяха докарани с автобуси стотици ръководни полицаи от цялата страна.
Ако теб те кефи да те управлява престъпник и простак, без капчица интелект в главата - не очаквай всички да са така.
цитирай
8. starforlife - А, ако искаш доказателства - остави прашясващите документи в ДАНС - може да попиташ всичките онези близо 500 разследващи журналисти от близо 70 държави.
19.12.2017 13:43
Как да се свържеш с тях, за да се убедиш, че не говоря празни приказки ли?
Единият (може и жена да е - "журналист" е в мъжки род - ха ха ха) от тях си пие сутрин кафето в "Дон Вито" на "Иван Асен", с/у градинката на "Райфайзен".
Към 9.
Ще го познаеш.
цитирай
9. chavdar01 - ДО 6. bojinkata
19.12.2017 14:19
bojinkata написа:
ЯВНО НА "АПОСТОЛА" МУ ХАРЕСВА ДА СЕ ВЪРГАЛЯ В КАЛТА ЛЕЖЕЙКИ В
КОЧИНАТА СИ И ЦЕЛУВАЙКИ ЗАДНИКА НА МАФИОТА БОКО-СИК-АДЖИЯТА!!!

Стар навик на Простола от годините когато целуваше задника на ТЖ!
Мутрата не бил сикаджия?! Нищо не става от този перукер!

ТАКА Е!
цитирай
10. chavdar01 - ДО 7. starforlife - ~ 1. apostapostoloff
19.12.2017 14:20
starforlife написа:
О, не само, че имаше ръководна роля в СИК, а впоследствие от него (и не само) имаше основна роля при преструктурирането до ТИМ.
Да започна ли да изброявам бизнесите му чрез поставени лица?
Или е достатъчно да кажем, че е съдружник на Пешов и затова прави магистрали та пушек се вдига? Вярно, некачествени, но какво от това?
Или да споменем все пак и... ами дори и само уж вече не неговата "Ипон"?
Апостол, определен отдел на посолство е почти с/у къщата ми.
И представи си почти всяка седмица ставам свидетел как малката уличка се затваря от двете страни от машини на жандармерията, раздрънкан бус на "Ипон" товари и го охранява след това... същата тази жандармерия!!!
Хайде дай ти 1000 лева, аз също да дам 1000, па да купим един такъв бус (2000 му са много дори) и да превозваме ценни пратки под закрилата на структура, нямаща нищо общо с такъв вид функция и то за частно лице, м?
Или ще кажеш, че си измислям и не трябва да вярвам на очите си? М?

За Бойко в един стар мой профил съм писал доста.
Рициново масло дори съм му пращал на един организиран "симпозиум", на който в 7 часа сутринта, бяха докарани с автобуси стотици ръководни полицаи от цялата страна.
Ако теб те кефи да те управлява престъпник и простак, без капчица интелект в главата - не очаквай всички да са така.

ИЗОБЩО НЕ СИ СТРУВА ДА СЕ ЗАНИМАВАМЕ С ТОЯ "АПОСТОЛ"-ОФФ!!!
цитирай
11. apostapostoloff - И ти, и дъртата Юла Измекярчето ще
19.12.2017 14:37
трябва да се хапете по гъзовето поне още 7 години.

Защото отсега е ясно, че ние, знаещите и можещите, ще гласуваме за кабинет Борисов 4. А вие, некадърните простаци, все така ще слугувате за жълти стотинки, докато псовисате.

Добре, че повечето от вас се махнаха и отидоха по предназаначение- да мият кенефи в чужбина.

Що се отнася до стар, от опит знам, че това момче си е един най- обикновен простоват охранител, който никак не е добре.
цитирай
12. chavdar01 - ДО 11. apostapostoloff - И ти, и дъртата Юла Измекярчето ще
19.12.2017 14:51
apostapostoloff написа:
трябва да се хапете по гъзовето поне още 7 години.

Защото отсега е ясно, че ние, знаещите и можещите, ще гласуваме за кабинет Борисов 4. А вие, некадърните простаци, все така ще слугувате за жълти стотинки, докато псовисате.

Добре, че повечето от вас се махнаха и отидоха по предназаначение- да мият кенефи в чужбина.

Що се отнася до стар, от опит знам, че това момче си е един най- обикновен простоват охранител, който никак не е добре.

КОГАТО БОКО ГО ИЗЧЕГЪРТАМЕ ОТ ВЛАСТА ТОГАВА НА КОЙ ЩЕ ЛИЖЕШ
ЗАДНИКА,А???
ВЪЗДУХАР!!!
цитирай
13. apostapostoloff - Докато си жив,
19.12.2017 14:52
това няма да стане.

А сего върви да лижеш гъза на КУрнелия, мочко!
цитирай
14. juliano7 - Постоле, с Гогата нали щяхте да с...
19.12.2017 14:56
Постоле, с Гогата нали щяхте да съдите Юлето бе, кво стана?
Гогата е най великият, той е създал интернет.
Боко е идиот, ама Курнелия е още по гадна.
цитирай
15. starforlife - Апостол, Апостол...
19.12.2017 15:05
apostapostoloff написа:
...
Що се отнася до стар, от опит знам, че това момче си е един най- обикновен простоват охранител, който никак не е добре.

Ако не си забелязал, аз не обсъждах теб, а казвах факти.
Утре, в 15:00 часа, със синовете си ще бъда във въпросната моя пицария.
Заповядай!
Ако не да отскочим до "Ивац Войвода", която е точно на 40-тина метра от пицарията, за да видиш офиса на посолството и къщата на "охранителя" с/у нея...
Ако не да видиш с очите си дипломите на "охранителя"...
(което може да го направиш и тук http://starforlife.blog.bg/lichni-dnevnici/2017/08/20/snimkov-pytepis-do-quot-raffy-quot-v-plovdiv-i-nazad-s-priia.1563037 от линковете в 19-ти коментар, но пък може да помислиш, че са монтажи та утре да видиш оригиналите...)
Ако не да видиш фиша ми за заплата за миналия месец (в електронен вариант, който не може да се фалшифицира) и за коя компания работя ("охранител" - ха ха ха) дай боже всеки охранител в България да получава само и единствено премията, която би прочел там пък дори и за два месеца...
То най-малкото ще те почерпя една пица.
Специална.
Направена специално като за (мен - "охранителя") нас.

Та те така, Апостол. Смешно е, ако тези ти провидения са плод на "професията" ти.

ПС: Всъщност, каня всеки, който реши да заповяда във въпросната пицария на 2 мин. пеш от "Орлов мост" - локация, удобна за идване с всякакъв вид транспорт.

Главен "Била"-охранител: Георги Стоименов
(тъпак та дрънка - ха ха ха)
цитирай
16. apostapostoloff - Трябва да си наистина много прост за
19.12.2017 15:13
да предположиш дори, че един от стожерите на съвременната българска култура ще иде на карака на някакво охранителче в някаква пицария... Боже, Боже!
цитирай
17. starforlife - ~ 16. apostapostoloff - Защото като видиш въпросните: дипломи, фиш за заплата, отношение на персонала и Клиентите към "охранителчето"...
19.12.2017 15:22
Ще се замислиш, че провидските ти умения вече са те напуснали?

Апостол, понеже едно анонимно лайно се е изакало отгоре, та да те попитам:
Да разбирам ли, че няма да се явиш в съда по отношение на Юлия?
Защото, ако някой (особено тя) си мисли, че и този път съм махнал с ръка и няма да си губя времето и парите с нея - лъже се - имам и време, и пари за губене: в случая важен е Принципа.
(И да се убедя наистина, че тук са останали и стойностни хора, които наистина ще дойдат и ще й изкажат отношението си към нея очи в очи.)

ПС: Анонимно лайнарче, прав си: аз естествено измислих Интернет. И то специално за теб.
Но да завърша с виц по темата:
Когато Марк Зъкърбърг създаде Фейсбук и за първи път се логна в него, там вече го очакваше покана за приятелство от ББ.

Приятен ден от мен:
https://www.youtube.com/watch?v=2_O4E-23C0g
https://www.youtube.com/watch?v=WAOr3zAMsKM
цитирай
18. qaufland - Жоро е най-богатите човек в света. ...
19.12.2017 15:23
Жоро е най-богатият човек в света.
Оня бедняк Гейтс всяка седмица му иска джобни пари.
Апостол пък е трикратен носител на орден Георги Димитров и ще му се издига паметник пред НДК.
Гордея се с тях.
цитирай
19. qaufland - Гога, ти си Божествен!
19.12.2017 15:24
Гога, ти си Божествен!
цитирай
20. apostapostoloff - Работата стана много дебела, затова
19.12.2017 17:11
пуснах изложения и до ДАНС, и до ГДБОП.

Нека компетентните органи разследват подривната и вредителска дейност на Юлия Тодорова и негодника, който се крие под ника чадар 01.

Нека те установят как и защо се злепоставя, клевети и набеждава уважавания в цял свят наш министър- председател. И защо модераторите на блога търпят това и не докладват своевременно за дознание...
цитирай
21. juliano7 - Тук Постол е прав, защото всички ...
19.12.2017 17:29
Тук Постол е прав, защото всички комунистически и путински постинги се помпят от безродните путинофили, за да стоят на първа, и путиноидите, част от руската хибридна война, си развяват байрака.
Има десетина путински плужека, които за Русия и Путин ще продадат и майка си.
Но ДАНС няма да си мръдне пръста, бъди сигурен, Постоле.
цитирай
22. germantiger - ...
19.12.2017 17:37
чавдарчо, ти нали си червен другар

защо рипаш срещу комунистически създания като сик, вис, тим и пр. мутри

мутренска "икономика" има в две държави - русия и българия

та, като си руснак чавдарчо, защо скачаш срещу комунисти и руснаци?

е ли бг икономиката създадена от другарите с куфарчета ала луканов - е !

е ли бойко гард на тато - е !

са ли държави като полша, чехия, словакия, словения, хърватска, унгария по-добре от бг въпреки язвите в тези държави, защото язви има всяко общество - да, тези държави се живее по-добре от бг

защо е така - защото тези държави не са руски, за това
цитирай
23. chavdar01 - ДО 22. germantiger - ... 17:37
19.12.2017 17:49
germantiger написа:
чавдарчо, ти нали си червен другар

защо рипаш срещу комунистически създания като сик, вис, тим и пр. мутри

мутренска "икономика" има в две държави - русия и българия

та, като си руснак чавдарчо, защо скачаш срещу комунисти и руснаци?

е ли бг икономиката създадена от другарите с куфарчета ала луканов - е !

е ли бойко гард на тато - е !

са ли държави като полша, чехия, словакия, словения, хърватска, унгария по-добре от бг въпреки язвите в тези държави, защото язви има всяко общество - да, тези държави се живее по-добре от бг

защо е така - защото тези държави не са руски, за това

ОТ ЦЯЛАТА ВАНКХАНАЛИЯ КОЯТО СЕ Е ПОЛУЧИЛА ТУКА ЩЕ ТИ ОТГОВОРЯ САМО НА ТЕБЕ.
МНОГО СИ ТЪП!!!
НИЩО ЧЕ СИ СЕ КРЪСТИЛ ГЕРМАНСКИ ТИГЪР,ТИ СИ ЕДНА БЪЛГАРСКА МИШКА!!!
цитирай
24. redabysss - И аэ съм путинофилка. Прегръдки и ...
19.12.2017 17:54
И аэ съм путинофилка.
Прегръдки и целувки, Чу
И на теб, ТИГРЕ
цитирай
25. apostapostoloff - Следствието ще си
19.12.2017 18:00
каже думата...
цитирай
26. penchoan - Апостолов спечели едно потупване по рамото
19.12.2017 18:13
Не знам защо някои господа, като Апостолов, предпочитат неграмотните сини комунисти-мутри пред червените комунисти. Американският посланик Байърли беше казал за сикаджията: "Борисов е кучи син, но е наш кучи син!".
цитирай
27. germantiger - ...
19.12.2017 19:58
решаваме кой е мишка - МОМЕНТАЛНО

пиши ми на лс твоя номер и веднага ти се обаждам - сега

директно бугарски путьо, на момента, давай лъве
цитирай
28. germantiger - ...
19.12.2017 20:05
КВАЛИФИЦИРАШ ЛИЧНОСТТА МИ, НО НЕ ДИСКУТИРАШ С АРГУМЕНТИТЕ МИ

слабост, дефицит на мъжка курво

и понеже си голЕм р4уски българин

давай да се чуем - на лс пиши номер и ще разбереш лъвче

прав ли съм крво мУжка:

беше ли икономиката ви червена и мутренска - беше и е

всички други бивши соцдържави над България ли са - да, над нея са

защо лъвчо - защото не са руски, а вие сте руска "българия"

прав ли съм - прав абсолютно, а на теб ти остава да ми пишеш, че съм тъп

дай да се чуем - та да ми го кажеш по телефона и не се плаши, все още не мога да си изтърва ръката през телефон лъвче
цитирай
29. germantiger - ...
19.12.2017 20:12
загащи се лъвче

събери смелост, телефон е, не е мъжка среща

не се гъни, не се счупвай на лс и дай телефон

колко още да те чакам?!

кажи червена мършо

мутренска и комунстическа с луканов ли беше икномиката ви - ДА

вие руска българия ли сте - ДА

полша руска ли е - НЕ

чехия, словакия руски ли са - НЕ

унгария, словения, хърватска, босна дори, руски ли са - НЕ

за това ли са те над България - ДА, защото не са руски и червени

чакам номера, за да ми кажеш лично, че съм мишка
цитирай
30. starforlife - ~ germantiger - Димитър, (май така беше името ти, ако не се лъжа)
19.12.2017 20:21
ти в момента какво работиш?
цитирай
31. germantiger - ...
19.12.2017 20:39
Георги, нищо не работя, въпреки че не е твоя работа

в бг избягвам да работя
цитирай
32. germantiger - чавдооо
19.12.2017 20:43
чавдарчо, до 30 минути излизам от блога, утре ще спя и след обяд ще се забавлявам

пиши ми на лс или сега или четвъртък

все още отсъстваш смелчако
цитирай
33. redabysss - ти в момента какво работиш? И ...
19.12.2017 20:45
starforlife написа:
ти в момента какво работиш?



И на теб целувки, Стар
цитирай
34. redabysss - ау,двамата мъжове ще се бият,аз съм за тайгър
19.12.2017 20:48
germantiger написа:
чавдарчо, до 30 минути излизам от блога, утре ще спя и след обяд ще се забавлявам

пиши ми на лс или сега или четвъртък

все още отсъстваш смелчако

цитирай
35. chavdar001 - каже думата. . . КОГАТО БОКО ГО ИЗ...
19.12.2017 20:55
apostapostoloff написа:
каже думата...


КОГАТО БОКО ГО ИЗЧЕГЪРТАМЕ ОТ ВЛАСТА ТОГАВА НА КОЙ ЩЕ ЛИЖЕШ
ЗАДНИКА,А???
ВЪЗДУХАР!!!
цитирай
36. germantiger - ...
19.12.2017 20:56
глупости - аз не бия възрастни хора, нито желая някой да ме бие мен :D

предлагам на човека да се чуем

АЗ МУ ПИША АРГУМЕНТИ и му казвам, че е червен, а ТОЙ Е и блога го знае

той обаче се ташачи с мен без да ме нарича фашист, германец или нацист

а ме нарича мишка, та за това му казвам да се чуем

схващаш ралзиката нали - аз го наричам руски българин комунист, а той мене мишка

е как да не се изкуша да се чуем с другаря/господин не е

а по аргументите ми нищо не казва - няма и какво - ПРАВ СЪМ

за това маса хора в блога им е лесно да ме клеймят, защото с аргументите не могат да спорят

благодаря, че залагате на мен която/или който и да сте :D
цитирай
37. germantiger - а чавдо се появил, да видим ще пише ли на лс
19.12.2017 20:57
тъй-като ти душа НЕ си редабис, споменах ти на лс

редабис я харесвам и много ми пасва, не е добре това с фалшивите профили

не се правете на нея или друг/друга
цитирай
38. chavdar001 - каже думата. . . ИЗОБЩО НЕ СИ СТРУВА ...
19.12.2017 20:58
apostapostoloff написа:
каже думата...



ИЗОБЩО НЕ СИ СТРУВА ДА СЕ ЗАНИМАВАМЕ С ТОЯ "АПОСТОЛ"-ОФФ!!!



цитирай
39. germantiger - ...
19.12.2017 21:00
чавдооо, ибре дебреее

занимвай се с мен, имаш 10 минути да ми пишеш на лс, за да се чуем

айде че излизам, време няма, не се крий
цитирай
40. redabysss - аз съм, май тайгър. Нали,Чу?
19.12.2017 21:02
germantiger написа:
тъй-като ти душа НЕ си редабис, споменах ти на лс

редабис я харесвам и много ми пасва, не е добре това с фалшивите профили

не се правете на нея или друг/друга

цитирай
41. germantiger - :D
19.12.2017 21:06
чу, тнар. чудовището от родния ми град варна

същия е руски другар и "латентен" комуняга с леви чини ми се убеждения :)

идея нямам струва ли като поет и има ли талант, не съм му фен
цитирай
42. 4huddovishteto - Да, Ред!!
19.12.2017 21:07
Аз съм Чу
Да ми ядете оная работа.
Аз съм най-великия!!
Валюша, ела да ми духаш!!!!!
Чу
цитирай
43. chavdar001 - АЗ ОБОЖАВАМ ЧУ И МУ ДУХАМ
19.12.2017 21:09
АЗ ОБОЖАВАМ ЧУ
И МУ ДУХАМ
цитирай
44. germantiger - ...
19.12.2017 21:13
лека вечер на файтона

сега забелязах, че чавдо01 се различава от чавдо 001

автентичната редабис е страхотна мадама, автентичния чавдо01 и за мадама не става

айде
цитирай
45. анонимен - чу, тнар. чудовището от родния ми ...
19.12.2017 21:16
germantiger написа:
чу, тнар. чудовището от родния ми град варна

същия е руски другар и "латентен" комуняга с леви чини ми се убеждения :)

идея нямам струва ли като поет и има ли талант, не съм му фен


ОБОЖАВАМ ПУТИНСКОТО ЛАЙНО.
То е сочно и сладко и ми се топи в устата.
Чу
цитирай
46. redabysss - Сънувай ме,Тайгър!!
19.12.2017 21:20
germantiger написа:
лека вечер на файтона

сега забелязах, че чавдо01 се различава от чавдо 001

автентичната редабис е страхотна мадама, автентичния чавдо01 и за мадама не става

айде

цитирай
47. anonimapokrifoff - Бекса наричаше Чавдар идиот. Ра...
19.12.2017 21:24
Бекса наричаше Чавдар идиот.
Разбрахте защо.
цитирай
48. анонимен - Напомпано от мен. Коментарът чака ...
19.12.2017 22:24
Напомпано от мен.
Коментарът чака одобрение
Постинг: Побъркващо-влюбена вечност
Автор на постинга: wonder
цитирай
49. chavdar001 - ЧАКАМ ЕВРОПАРЛАМЕНТА ДА ДОЙДЕ ДА ...
19.12.2017 23:34
ЧАКАМ ЕВРОПАРЛАМЕНТА ДА ДОЙДЕ ДА ЗАСЕДАВА В СОФИЯ И ДА ЗАПОЧНЕМЕ ДА ГО ЗАМЕРЯМЕ С ГНИЛИ ДОМАТИ,ПАРЛАМЕНТА И ДЕПУТАТИТЕ МУ!!!
-КОЙТО ДЕЛЕГИРА ВЛАСТ НА ПРЕСТЪПНИК Е СЪЩО ПРЕСТЪПНИК!!!
цитирай
50. starforlife - Виж сега, пич...
20.12.2017 06:58
germantiger написа:
Георги, нищо не работя, въпреки че не е твоя работа

в бг избягвам да работя

Първо, по отношение на смехотворното ти очакване, че хората трябва да са ти на разположение когато на теб ти е удобно.
Ако ти не работиш - не очаквай, че другите са така и трябва да ти отговорят веднага.
Това по повод, че се плюнчиш на чавдар кога да ти пишел и след като видиш ли не е веднага - и хоп, страхливец.
Но да оставим това ти детинско очакване и проява на настроение настрана и нали за факти говориш, та да ти поговоря с факти:

Изненада ме с това, че не работиш. Но ме изненада неприятно, а не, че аргументите ми не се обезсмислиха - напротив.
Та: мислех да ти кажа, че плюеш по Българското, но Българска ръка (пък било и външна компания да е) те храни, но ти се оказа още по-жалък.
Така като не работиш, не мислиш ли, че стъпваш по улици, павирани или асфалтирани от хора като чавдар, който плаща данъци и над главата ти свети улично осветление, плащано от същите тези данъци?
И там няма значение дали е червен, син, зелен или като мен небесно кафяв.
Тоест: въпросния чавдар на когото се правиш на мъж, е в пъти по-мъж от теб, защото работи и плаща данъци, а ти се оказваш един консуматор.
Ядеш БЪЛГАРСКИ хляб и пиеш БЪЛГАРСКА вода.
От шадравана в Морската например, който не ти, а чавдар плаща.

И не на последно място да ти го кажа прямо и отвесно:
АКО НЕ СПРЕШ С ПЕДАЛСКИТЕ СИ ИЗЦЕПКИ ПО ОТНОШЕНИЕ НА БЪЛГАРСКОТО - 0885 844 955 ми е единия номер, но не ми звъни да ми се плюнчиш, защото няма да ти позволя да ми губиш времето с надувки...
Та: АКО НЕ СПРЕШ С ПЕДАЛСКИТЕ СИ ИЗЦЕПКИ ПО ОТНОШЕНИЕ НА БЪЛГАРСКОТО, АЗ ЛИЧНО ЩЕ ТЕ НАМЕРЯ И БЕЗ ДА СИ ЗВЪНИМ, И ЩЕ ТИ РАЗНЕСА ТЪПИЯ ШВАБСКИ ГЪС ИЗ ВАРНА!
Кой си ти бе, лайнар прост, че да си ми дошъл в Родината, и да нямаш нужното Уважение?
Ти си един комплексиран льольо, който си мисли, че като скръцне със зъби на някого, и той трябва да подвие опашка пред балоноперченето ти.
Е не става така, пич!
Или се кротни с тези повтарям педалски изказвания, които мине не мине време и прочета избълвани тук, или абсолютно сериозно ти заявявам, че някой ден ще ми прикипи достатъчно и ще те навра в собствения ти гъс!
Ебати комплексара швабски!
Ходи си при гей-швабите и си лей помия колкото щеш.
На МОЯ ЗЕМЯ обаче НЕ!

Считай го като напълно сериозно предупреждение!

Георги Стоименов
цитирай
51. анонимен - обожавам поезия като помпя по...
20.12.2017 09:38
обожавам поезия
като помпя поезия стигам до оргазъм
особено Дела
цитирай
52. chavdar001 - Ц, ЦВЕТАНОВ ТИ СИ БОКЛУК, ЗНАЕХ СИ ГО ...
20.12.2017 09:52
Ц,ЦВЕТАНОВ ТИ СИ БОКЛУК,ЗНАЕХ СИ ГО НО ДНЕС ТИ ГО ПОТВЪРДИ!!!
ДАНО ДА СЕ СПОМИНЕШ КАТО БАЩА ТИ!!!
цитирай
53. krumbelosvet - Аман
20.12.2017 16:43
Аман от сер-гейски постинги
цитирай
54. krumbelosvet - Ние не сме
20.12.2017 16:51
Ние не сме го докарали. Преходът ИЗКАРА ББ на улицата. Той си плю на хляба, но не на сурата. След това царят го откри като печеловник на гласове, после и "Европейската" "Народна" Партия го хареса за същата цел, и САЩ също, щото ЕНП е функция на САШ или на една улица там, по-точно. Тва е. Оти "автентичното дясно" се беше оцапало до кръста. И 8 години го крепят и ръководят ОТВЪНКА. Колко пъти ЦвЦв ходи зад океана и стоя там седмици без да знаем защо?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: chavdar01
Категория: Политика
Прочетен: 3963288
Постинги: 2607
Коментари: 5561
Гласове: 4831
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031