Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2012 08:49 - Великденска депресия
Автор: yotovava Категория: Политика   
Прочетен: 11740 Коментари: 45 Гласове:
55

Последна промяна: 18.04.2012 20:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В събота си бях наумила, че Централна поща би трябвало все пак да работи. Трябваше спешно да изпратя едни писма и великденските празници ме цапардосаха с четирите почивни дни. То човек не се сеща.
Пощата естествено не работеше. И други заблудени овчици като мен обикаляха вратата въпреки обявения график - уж в петък до 13 ч., дъра-бъра, ама писмовни пратки не се приемаха и прочее.
Бре, рекох си, дали някоя курирерска служба няма да се е полъгала и да работи поне до обяд. 
И така поех из мрачна София да обикалям центъра, та дано попадна на подходящото място. Сещам се, че едно време в подлеза на НДК имаше един работещ център и за билети, че и за какво ли не. Поех натам, а по петите ме следваше студеният априлски дъжд, който после премина и в град.

image
В подлеза на НДК - разруха! Празни офиси, мръсни стъкла, почти нито едно работещо заведение. А, да - работеше едно бинго. Не бях слизала тук от доста време, но гледката ме покърти. Мисля, че "влязох" вътре в кризата - мъртвило, пустош.
И си тръгнах, провесила нос, към дома. И вървях по Христо Ботев и гледах как се редуват:

  БАНКА - ЗАЛОЖНА КЪЩА - БЪРЗО ХРАНЕНЕ - ДРЕХИ ХХХХХХL - БАНКА - ЗАЛОЖНА КЪЩА - БЪРЗО ХРАНЕНЕ - ДРЕХИ ХХХХХХL -БАНКА - ЗАЛОЖНА КЪЩА - БЪРЗО ХРАНЕНЕ - ДРЕХИ ХХХХХХL -БАНКА - ЗАЛОЖНА КЪЩА - БЪРЗО ХРАНЕНЕ - ДРЕХИ ХХХХХХL -БАНКА - ЗАЛОЖНА КЪЩА - БЪРЗО ХРАНЕНЕ - ДРЕХИ ХХХХХХL

За първи път си дадох сметка как животът на българина е закован в тези емблематични опити да го институционализират - между заемите и залозите и борбата да се нахрани с евтини боклуци, бъкани от химия, хормони и ГМО, до напълно логичното ДРЕХИ ХХХХХХL ЗА ДАМИ С ВКУС И ФИНЕС.

И за първи път не виждах лъча светлина  в тунела.


 



Гласувай:
55



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aqualia - Подгизнах...
18.04.2012 08:57
Подгизнах и ми стана много пусто, след постинга ти... И тук хората са много пълни, но поне се веселят от сърце! Поздрави!
цитирай
2. exorcism - Аз приемам такива ситуации с усм...
18.04.2012 08:59
Аз приемам такива ситуации с усмивка :))) Хич не бих се ядосвала или мрънкала за неща, които не мога да променя! ''Свиркай си''!/ ме посъветва един ''колега'' от тук...:))/
цитирай
3. yotovava - За мен беше малко като шамаросване, аз повечето време съм в планината и не осъзнавам какво става в града.
18.04.2012 09:00
aqualia написа:
Подгизнах и ми стана много пусто, след постинга ти... И тук хората са много пълни, но поне се веселят от сърце! Поздрави!

цитирай
4. yotovava - А, свиркането си е едно на ръка, но тогава се подадох на депресията. И може би затова сетивата ми бяха така изострени :)))))))
18.04.2012 09:01
exorcism написа:
Аз приемам такива ситуации с усмивка :))) Хич не бих се ядосвала или мрънкала за неща, които не мога да променя! ''Свиркай си''!/ ме посъветва един ''колега'' от тук...:))/

цитирай
5. exorcism - Харесвам хора като теб, поднасяш информация без да ни натрапваш емоцията си, ако е отрицателна:)
18.04.2012 09:05
4. yotovava - А, свиркането си е едно на ръка, но тогава се подадох на депресията. И може би затова сетивата ми бяха така изострени :)))))))

Винаги се усмихвам като те чета...! И да знаеш не си падам по хвалби...даже съм по критиките:)))
цитирай
6. slavimirgenchev1953 - Нищо не може да стане в държава, в която
18.04.2012 09:19
има 4-5 почивни дни последователно. Ако беше нормална, щеше да рухне. Но тя не рухва, защото и 40 почивни дни да има, все тая. (((
цитирай
7. stela50 - Здравей , Валя ... Да , такъв е редът на табелките
18.04.2012 09:24
по улиците ... прибавям и аптека до аптека ...
Е, толкова магазини за по- едри хора просто не съм забелязала .
Далеч съм да правя някакво сравнение , но ако знаеш
какво е преживяла една моя приятелка в Будапеща
преди Великден... Повярвай ми , почувствала се е по- зле
от теб -- като изоставена и забравена от Родината ...
Поздрави и усмивки !
цитирай
8. sestra - Скъпа Валя, Христос воскресе, та затова
18.04.2012 09:40
няма място за депресия, изобщо нещата така стоят :)... но колко още такива неща са стояли почти като вечни преди да ги сдуха нанякъде? :)
цитирай
9. yotovava - Воистина воскресе. И все си мисля, че ако българинът беше вложил толкова енергия в съграждането, колкото влага в разрушаването - друго щеше да е.
18.04.2012 09:49
sestra написа:
няма място за депресия, изобщо нещата така стоят :)... но колко още такива неща са стояли почти като вечни преди да ги сдуха нанякъде? :)

цитирай
10. yotovava - Сега за първи път ми направи впечатление и магазините за ГОЯМОТО Е ХУБАВО са се увеличили. А това е страшно. Както и аптеките.
18.04.2012 09:50
stela50 написа:
по улиците ... прибавям и аптека до аптека ...
Е, толкова магазини за по- едри хора просто не съм забелязала .
Далеч съм да правя някакво сравнение , но ако знаеш
какво е преживяла една моя приятелка в Будапеща
преди Великден... Повярвай ми , почувствала се е по- зле
от теб -- като изоставена и забравена от Родината ...
Поздрави и усмивки !

цитирай
11. yotovava - Ние май сме с най- много почивни дни. По време на криза. А колко и на работа работим - остава открит въпрос.
18.04.2012 09:50
slavimirgenchev1953 написа:
има 4-5 почивни дни последователно. Ако беше нормална, щеше да рухне. Но тя не рухва, защото и 40 почивни дни да има, все тая. (((

цитирай
12. yotovava - То иначе оцеляване няма :))))))))))))))))))))
18.04.2012 09:51
exorcism написа:
4. yotovava - А, свиркането си е едно на ръка, но тогава се подадох на депресията. И може би затова сетивата ми бяха така изострени :)))))))

Винаги се усмихвам като те чета...! И да знаеш не си падам по хвалби...даже съм по критиките:)))

цитирай
13. анонимен - Моля, моля! Не съм съгласен!
18.04.2012 10:51
Имам и доказателства, но няма да ги кажа де се крият! :-))))))
Я що недепресиран народ има. Готин, весел, греховен и нетрезв.
цитирай
14. yotovava - Катана, важно е бързо да се излиза от депресията, щото хапе яко :) Ей, на, от понеделника изпедепцах по нанагорнището и се заех с разсадите :))))))))
18.04.2012 10:55
katana написа:
Имам и доказателства, но няма да ги кажа де се крият! :-))))))
Я що недепресиран народ има. Готин, весел, греховен и нетрезв.

цитирай
15. yotovava - Да.
18.04.2012 11:38
shtrakalka написа:




цитирай
16. анонимен - Валче, добре знаеш, че моята чаша ...
18.04.2012 11:42
Валче, добре знаеш, че моята чаша винаги е наполовина пълна
цитирай
17. exorcism - ВалентинО изпитвам завист към теб! ...
18.04.2012 12:47
ВалентинО изпитвам завист към теб! За Планината!!!!!
цитирай
18. kasnaprolet9999 - В подлеза пред Централна гара е с...
18.04.2012 13:08
В подлеза пред Централна гара е същото мъртвило, даже и бинго няма. Трябвало е да се обърнеш към частни куриерски услуги, примерно Спиди, много са точни. Пропускаш магазините за пердета по ботев, пълно е с тях, така като си купиш перде съвсем ти се замъглява положението навън и светлинка има, ама за банкерите:)))
цитирай
19. henzelski - Ами така е, Валя!
18.04.2012 13:48
Кой ти е крив, като не отглеждаш пощенски гълъби? И то при положение, че на Владая място за тях, бол... :)))
цитирай
20. анонимен - Просто си сбъркала "маршрута".
18.04.2012 15:01
Ако не беше минала по бул. "Христо Ботев", а се разходеше до бул. „Св. Климент Охридски“ в "Малинова долина", щеше да виждаш САМО луксозни къщи и мнооооого бездомни кучета . :)
цитирай
21. yotovava - А, че тя и моята също, макар да не пия :)))))))))))))
18.04.2012 16:44
katana написа:
Валче, добре знаеш, че моята чаша винаги е наполовина пълна

цитирай
22. yotovava - То си е за завиждане, определено :))))))))))))) Само дето имам 2 км от спирката до дачата, но и в най-големия студ се преодоляват :)))))))))))
18.04.2012 16:45
exorcism написа:
ВалентинО изпитвам завист към теб! За Планината!!!!!

цитирай
23. yotovava - И частните не работеха, Невена, п оверих в интернет. Изобщо не ми се връзва кризата с тия продължителни празници :))))))))))))
18.04.2012 16:45
kasnaprolet9999 написа:
В подлеза пред Централна гара е същото мъртвило, даже и бинго няма. Трябвало е да се обърнеш към частни куриерски услуги, примерно Спиди, много са точни. Пропускаш магазините за пердета по ботев, пълно е с тях, така като си купиш перде съвсем ти се замъглява положението навън и светлинка има, ама за банкерите:)))

цитирай
24. yotovava - Гълъбите ще ги хапнат мачоците, дето ми висят пред вратата :)))))))))))))))))))))))))
18.04.2012 16:46
henzelski написа:
Кой ти е крив, като не отглеждаш пощенски гълъби? И то при положение, че на Владая място за тях, бол... :)))

цитирай
25. yotovava - То и това е показателно, като са замислиш :))))))))))))))))))))
18.04.2012 16:46
andreshko написа:
Ако не беше минала по бул. "Христо Ботев", а се разходеше до бул. „Св. Климент Охридски“ в "Малинова долина", щеше да виждаш САМО луксозни къщи и мнооооого бездомни кучета . :)

цитирай
26. cefulesteven - Понеделникът много българи пон...
18.04.2012 18:21
Понеделникът много българи понесоха едно голямо унижение точно сред празника. Някак си не го усетих докато бях подложен на изпитанието. С Неслънчице и малкия си заехме местата половин час преди влака да е потеглил по разписание, а аз се разписах и много не обръщах внимание на това, което ставаше във вагона, но то беше ужас и безумие. Докато от ЕС ни дърпат ушите, че кокошките ни не били щастливи, понеже нямали достатъчно пространство в "обшествения транспорт" хората пътуваха като в курник. И то линията Пловдив - София. Не знам как се е чувствал астматик или човек с болни бъбреци или с високо кръвно, бременна жена или родители с малко дете. Просто всички правостоящи бяха сгъчкани един в друг, а от Пазарджик хората и закупили билети не можеха да се качат. После разбрах, че из цяла България го е имало този проблем.
цитирай
27. yotovava - Парадоксът е, че и пощите, и БДЖ реват, че са на загуба. Държавата се превръща в мрънкалница пред банка заложна къща, плюскане и дебелеене. При това целенасоче
18.04.2012 18:25
cefulesteven написа:
Понеделникът много българи понесоха едно голямо унижение точно сред празника. Някак си не го усетих докато бях подложен на изпитанието. С Неслънчице и малкия си заехме местата половин час преди влака да е потеглил по разписание, а аз се разписах и много не обръщах внимание на това, което ставаше във вагона, но то беше ужас и безумие. Докато от ЕС ни дърпат ушите, че кокошките ни не били щастливи, понеже нямали достатъчно пространство в "обшествения транспорт" хората пътуваха като в курник. И то линията Пловдив - София. Не знам как се е чувствал астматик или човек с болни бъбреци или с високо кръвно, бременна жена или родители с малко дете. Просто всички правостоящи бяха сгъчкани един в друг, а от Пазарджик хората и закупили билети не можеха да се качат. После разбрах, че из цяла България го е имало този проблем.

цитирай
28. barona40 - Ще разгониш тази депресия, Йо,
18.04.2012 18:31
а инак за нас в студената чужбина какво остава.
цитирай
29. yotovava - Ако вярвам на обедните новини на БТВ - щяло да има напълно обновен подлез, но то не ми попречи да се размисля :))))))))
18.04.2012 18:33
barona40 написа:
а инак за нас в студената чужбина какво остава.

цитирай
30. plushok - Вале, чак ме заболя докато четох поста ти.
18.04.2012 18:58
Мани, това нашето не е държава. И защо в работен ден ще има обява за съкратено работно време? Нали ще им се плати като за пълен работен ден? Ние как си работихме до края?
Нищо не ни е като света, но управляващите искат всичко да е по ЕС. Да работим до сто години та да не взимаме пенсия, а те да си папат Сребърния фонд. Това да е ЕС, онова да е по ЕС - само животът ни по български. Смотана работа.
Възмутително.
цитирай
31. yotovava - Затова и мен ме тресна така депресията, особено като видях повтарящите се табелки по пътя и осъзнах, че ни подкарват като стадо овце на заколение.
18.04.2012 20:12
plushok написа:
Мани, това нашето не е държава. И защо в работен ден ще има обява за съкратено работно време? Нали ще им се плати като за пълен работен ден? Ние как си работихме до края?
Нищо не ни е като света, но управляващите искат всичко да е по ЕС. Да работим до сто години та да не взимаме пенсия, а те да си папат Сребърния фонд. Това да е ЕС, онова да е по ЕС - само животът ни по български. Смотана работа.
Възмутително.

цитирай
32. alexs - Каква поща ! Валя нАЛИ имаш интернет ...
18.04.2012 20:59
Каква поща ! Валя нАЛИ имаш интернет 24часа в деношито и 168 седмично има си електронна поща! Има и толкова частни куриерски служби ....... преди ерата на интернета пощите работеха деноношно
цитирай
33. kalin8 - И такава ли има???
18.04.2012 21:04
Не знаех...Ама, сигурно докато си намеря...И тя ще поскъпне?!
Да се ядосвам ли? Не знам...
Поздрави и от мен, Валя!
Б.
цитирай
34. yotovava - Мдааа, ама не, искаше се писмен документ, не електронна поща, в ерата на електрониката все още са валидни писмата :))))))))))))))
18.04.2012 21:05
alexs написа:
Каква поща ! Валя нАЛИ имаш интернет 24часа в деношито и 168 седмично има си електронна поща! Има и толкова частни куриерски служби ....... преди ерата на интернета пощите работеха деноношно

цитирай
35. yotovava - То писмото остави, пратих го със закъснение, ама другото, другото ми се наби в погледа, и то без да искам :)))
18.04.2012 21:06
kalin8 написа:
Не знаех...Ама, сигурно докато си намеря...И тя ще поскъпне?!
Да се ядосвам ли? Не знам...
Поздрави и от мен, Валя!
Б.

цитирай
36. melina26 - Всяка
18.04.2012 22:26
депресия се преодолява.
цитирай
37. pcelata - Всичко това Валя,
18.04.2012 23:20
е много жалко.При положение,че се руши старото,а се гради ново...Би трябвало да е обратното. Не виждам как,няма да обърнеш внимание и да не те заболи.Не депресия, а ами незнам какво ще те обхване.
цитирай
38. irukandji - А знате ли?
19.04.2012 08:03
Че ще има и 5 "почивни дни"около 24 май! Мразя тези празници.Празници-наистина значи ПРАЗНИ ,НЕ ЗНАМ ЗАЩО И КАК ГИ ИЗМИСЛИХА ТЕЗИ НИКОМУ НЕНУЖНИ "ПРАЗНИЦИ".....аз лично губя от това.Искам да работя ,но няма какво , защото просто няма на кого да продавам.Въпреки ,че си стоя на работното място!
Измислици на тези мързели от парламента!
цитирай
39. lubara - Поздрави, yotovava!
19.04.2012 08:27
Пет дни ще се почива само по Коледа. Малко тягав пост, но много разбираем.
цитирай
40. yotovava - Невинаги. Но дано :)
19.04.2012 10:11
melina26 написа:
депресия се преодолява.

цитирай
41. yotovava - По-страшна ми се стори прогнозата - Банка - Заложна къща - Бързо хранене - Дрехи ХХХХХ....
19.04.2012 10:11
pcelata написа:
е много жалко.При положение,че се руши старото,а се гради ново...Би трябвало да е обратното. Не виждам как,няма да обърнеш внимание и да не те заболи.Не депресия, а ами незнам какво ще те обхване.

цитирай
42. yotovava - Май всички губим...
19.04.2012 10:12
irukandji написа:
Че ще има и 5 "почивни дни"около 24 май! Мразя тези празници.Празници-наистина значи ПРАЗНИ ,НЕ ЗНАМ ЗАЩО И КАК ГИ ИЗМИСЛИХА ТЕЗИ НИКОМУ НЕНУЖНИ "ПРАЗНИЦИ".....аз лично губя от това.Искам да работя ,но няма какво , защото просто няма на кого да продавам.Въпреки ,че си стоя на работното място!
Измислици на тези мързели от парламента!

цитирай
43. yotovava - Така е, Любо, лозето не ще молитва, а мотика.
19.04.2012 10:12
lubara написа:
Пет дни ще се почива само по Коледа. Малко тягав пост, но много разбираем.

цитирай
44. pumona - Валче,
23.04.2012 20:59
отдавна тези прозрения ме гнетят. И да допълня като успех за БГ пощи - моето детенце си получи мартеничките на 20.04. :) . А сега ми припомни и за Бързите кредити... Тъжно.
цитирай
45. yotovava - Тъжно, да...
26.04.2012 08:52
pumona написа:
отдавна тези прозрения ме гнетят. И да допълня като успех за БГ пощи - моето детенце си получи мартеничките на 20.04. :) . А сега ми припомни и за Бързите кредити... Тъжно.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yotovava
Категория: Изкуство
Прочетен: 5198405
Постинги: 1288
Коментари: 21789
Гласове: 43520
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол