Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2019 07:55 - ДЛАНИ ЗА ПРОЛЕТТА
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 5769 Коментари: 18 Гласове:
16

Последна промяна: 13.01.2019 07:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 
... кокиче в плаха резеда изписва бялата си буква, 
реката шава под леда – и тук-там взе да го разпуква, 
а зимата с бодил и трън в полето чорли снежна грива – 
един последен кофти сън! – дойде, вилня – и си отива, 
в дъбрави с утринна роса 
те водят ледните усои,

и птичите ти небеса от утре, вярвай! – ще са твои, 
ще листят белите брези в душата ти зелени вихри, 
и подир шепичка сълзи душата ти ще се усмихне, 
о, нека Божията дан не скрият зимните ти вопли! –
покрий кокиченцето с длан – 
и то душата ти ще стопли.

8 януарий 2019 г. 
гр. Варна, 18, 50 ч.





Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pvdaskalov - * ! *
13.01.2019 09:02
Денят ми почва с прочит тука - за сполука! Отказах пасианса - не искам да съм Дон Кихот, не ща да съм и Санчо Панса. Вече предпочитам свят, из който ти самият се разхождаш - да го съзерцавам, сякаш за последно. В твоя стих дори студът ни топли - тушира черни мисли, жални вопли... Единствено страхът остана, че онази дропла пак ще стъпче вече НАШЕТО кокиче в плаха резеда.
Сполай ти, Майсторе, за словото брилянтно!
П и е р
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Денят ми почва с прочит тука - за с...
13.01.2019 09:07
pvdaskalov написа:
Денят ми почва с прочит тука - за сполука! Отказах пасианса - не искам да съм Дон Кихот, не ща да съм и Санчо Панса. Вече предпочитам свят, из който ти самият се разхождаш - да го съзерцавам, сякаш за последно. В твоя стих дори студът ни топли - тушира черни мисли, жални вопли... Единствено страхът остана, че онази дропла пак ще стъпче вече НАШЕТО кокиче в плаха резеда.
Сполай ти, Майсторе, за словото брилянтно!
П и е р

Благодаря, Чичо Пепи, за топлия прочит на първото кокиче, което зърнах тази зима!
Поздрави на Леля Лида!
Чу
цитирай
3. pando - PRIVET
13.01.2019 09:10
4u!
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - 4u! Здравей, Пандо! До нови ...
13.01.2019 09:32
pando написа:
4u!

Здравей, Пандо!
До нови срещи - в снега към идещата пролет!
Чу
цитирай
5. troina - :-)))) многоо лоша тъзз леля Зима...
13.01.2019 10:02
а зимата с бодил и трън в полето чорли снежна грива ....

...къш, къш..ма..
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - а зимата с бодил и трън в полето чорли ...
13.01.2019 10:03
troina написа:
а зимата с бодил и трън в полето чорли снежна грива ....

...къш, къш..ма..

Скоро ще й се види краят.
Чу
цитирай
7. nedovolen - Да живее кокичето - предвестник на ...
13.01.2019 11:29
Да живее кокичето - предвестник на Атанасов ден, след който зимата си тръгва.
Някога ми казваха Коки Че, като същото.
Тъмен старопрамен, какво да го правим?
:)))
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - Да живее кокичето - предвестник на ...
13.01.2019 11:52
nedovolen написа:
Да живее кокичето - предвестник на Атанасов ден, след който зимата си тръгва.
Някога ми казваха Коки Че, като същото.
Тъмен старопрамен, какво да го правим?
:)))

И тъмната каменица става за пиене, Ник.
Наздраве - за идещата пролет!
Чу



цитирай
9. jitanosten - Знаеш ли Вальо....!
13.01.2019 13:03
Преди бая години ме бе уредил да работя като охрана на една вила, на брега на морето. Много се изкушавах, но не приех, защото щях да се превърна и аз в чудовище. В държавата НЯМА правителство и никакво управление, защото ако имаше, на поети като теб трябваше да бъде предоставяна една подобна вила, за да пишеш, колкото можеш повече! Такива като теб се броят на пръстите на едната ръка, но кой отгоре да ви види? Успокоява ме само надеждата, че след години в учебниците по история ще изучават Боко и крадливата банда като най-голямото зло за България, а в часовете по литература ще четат теб...!
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Преди бая години ме бе уредил да р...
13.01.2019 14:06
jitanosten написа:
Преди бая години ме бе уредил да работя като охрана на една вила, на брега на морето. Много се изкушавах, но не приех, защото щях да се превърна и аз в чудовище. В държавата НЯМА правителство и никакво управление, защото ако имаше, на поети като теб трябваше да бъде предоставяна една подобна вила, за да пишеш, колкото можеш повече! Такива като теб се броят на пръстите на едната ръка, но кой отгоре да ви види? Успокоява ме само надеждата, че след години в учебниците по история ще изучават Боко и крадливата банда като най-голямото зло за България, а в часовете по литература ще четат теб...!

Хе-хе... добре звучи, Краси, ама що да се мъчат децата с онзи безумен въпрос - дечица, какво е искал да каже поетът с това стихотворение!...
Помня я тази вила, беше хубаво място за писане.
Благодаря.
Чу
цитирай
11. ili4e - Колко красиво кокиченце, Чу!
13.01.2019 19:04
Благодаря ти за пролетта, която ни донесе!
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Благодаря ти за пролетта, която ни ...
13.01.2019 19:06
ili4e написа:
Благодаря ти за пролетта, която ни донесе!

Здравей, Иличе!
Благодаря ти, девойчице.
До утре!
Чу
цитирай
13. yotovava - Днес ми беше ден за любов, та ще ми ...
13.01.2019 19:34
Днес ми беше ден за любов, та ще ми простиш, че сега се включвам:
- Велик си!
цитирай
14. yotovava - Когато цъфнат кокичетата в град...
13.01.2019 19:35
Когато цъфнат кокичетата в градината ми, ще ти фотна да си имаш за спомен :))))))))))))))
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Днес ми беше ден за любов, та ще ми ...
13.01.2019 19:40
yotovava написа:
Днес ми беше ден за любов, та ще ми простиш, че сега се включвам:
- Велик си!

Е, друг път предупреждавай, че си замислила някоя забежка, знаеш ли колко хора те чакаха тук... :))))))))
Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Когато цъфнат кокичетата в град...
13.01.2019 19:40
yotovava написа:
Когато цъфнат кокичетата в градината ми, ще ти фотна да си имаш за спомен :))))))))))))))

Ще чакам.
Благодаря.
Чу
цитирай
17. yotovava - е да чакат, като не могат да ч.кат :)))))))))))))))
13.01.2019 19:52
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
Днес ми беше ден за любов, та ще ми простиш, че сега се включвам:
- Велик си!

Е, друг път предупреждавай, че си замислила някоя забежка, знаеш ли колко хора те чакаха тук... :))))))))
Чу

цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Днес ми беше ден за любов, та ще ми ...
13.01.2019 20:03
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
Днес ми беше ден за любов, та ще ми простиш, че сега се включвам:
- Велик си!

Е, друг път предупреждавай, че си замислила някоя забежка, знаеш ли колко хора те чакаха тук... :))))))))
Чу


:)))))))))
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9346123
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031