Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.08.2017 18:23 - Две песни с на на - на Лили Иванова
Автор: radosslav Категория: Музика   
Прочетен: 2189 Коментари: 5 Гласове:
9

Последна промяна: 01.09.2017 12:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Лили Иванова - Южно момиче  

Ha, нa, нa, нa, нa, нa, нa, нa …  

Аз мога да съм много радостна

и мога много да съм тъжна,
да браня истината с ярост,
cлед миг без нужда да излъжа.  

С приятел мога да съм толкоз зла,
на дявола да заприличам.
И мога с чужда скръб да плача,
врага си даже да обичам  

Чезна аз по теб по цели дни.
Ти нехаеш днес, но зaпомни,
в някой близък ден, смирен и тих
ще се влюбиш в мен, аз знам и ти!  

Когато нищо в този свят си нямам,
aз пак се чувствам най-богата.
че стига ми да имам само
в косите си пирински вятър.  

И да гори под мен земята южна,
да пари пръстите ми боси.
Какво ли друго ми е нужно,
щом моя юг в кръвта си нося?  

Ha, нa, нa, нa, нa, нa, нa, нa …  
Някой близък ден, смирен и тих
ще се влюбиш в мен, аз знам и ти!


Лили Иванова - Пролетно настроение
 

Ha-a-a, нa, нa, нa, нa, нa, нa …  

Сменяват се сезоните, топи се късен сняг
и разцъфтяват клоните, че пролет иде пак.
|: А с клоните, а с белия, а с пролетния цвят,  
дори и остарелия отново става млад! :| x2  

Ha-a-a, нa, нa, нa, нa, нa, нa …  

Запяват птици в сините небесни ширини
и вечер пак в градините, младежки смях звъни.
|: А с птиците, а с бeлия, а с пролетния цвят,
дори и остарелия отново става млад! :| x2  

Ha-a-a, нa, нa, нa, нa, нa, нa …  

Сребрее буден ручея в разлистени гори
и златото отключено, на утрото зари.
|: А с ручея, а с белия, а с про[летния цвят,
дори и остарелия отново става млад! :| x2








Гласувай:
9



1. to4icata111 - Благодарности за хубавият пост!
11.08.2017 19:21
Поздравления!
цитирай
2. erato7 - Мир и светлина по пътя на душата на ...
11.08.2017 19:43
Мир и светлина по пътя на душата на Асен Гаргов.
цитирай
3. radosslav - Поздравления, удоволствието е на моя страна
12.08.2017 10:28
Асен Гаргов ли е писал тези песни? Да втората са дует.
цитирай
4. donchevav - Поклон пред паметта на големия б...
13.08.2017 23:47
Поклон пред паметта на големия български композитор и изпълнител Асен Гаргов! А Лили е велика във всичките си песни!
Впрочем и двете творби тук не са на А.Гаргов. Първата е на Т. Русев, а втората - на Янко Миладинов - погледнах в интернет:)))
Сещам се за още едно изпълнение, което започва с "на-на" - "Грешница на любовта".
Благодаря за идеята да ни върнеш към хубавата българска песен и Лили!
Поздрави, Радо!
цитирай
5. radosslav - Преходни сме
14.08.2017 09:50
Всеки рано или късно си отива, важно е как остава в паметта на хората и какво е оставил след себе си. Наскоро ли е починал, аз нали съм малко отдалечен от България. Нека почива в мир.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: radosslav
Категория: Музика
Прочетен: 368189
Постинги: 112
Коментари: 1126
Гласове: 2930
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол