Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2017 16:58 - АНАЛИТИЧНО ЗА ЕДНА ВАЛЕРКОВА ТВОРБА
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1537 Коментари: 8 Гласове:
-6

Последна промяна: 21.11.2017 16:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 АВТОПОРТРЕТ С ПТИЦА Автор: 4udovi6teto Категория: Поезия   image
Прочетен: 4000 Коментари: 0 Гласове: 4
  image image

... слънчицето тихо близна злите витошки била – 
качвах ги през комунизма с босите си ходила, 
днес от южния прозорец се прощавам с есента, 
и записвам с тиха горест своите шейсет лета,
битки, страсти и неволи, след победите – погром,
малките ми главни роли в отлетял семеен дом,

подир степните авлиги пях, доде бях още млад – 
писах планини от книги в непрочетения свят, 
нищичко необичайно – три деца, две-три Жени, 
и под знака за Безкрайност дишах късите си дни,
някой ден ще си изчезна, стиснал сетния си дъх – 
светла птица върху бездна, кацнала на Черни връх.

19 ноемврий 2017 г.
гр. София, 8, 45 ч. 

  Нагоре


На 20 ноември Валерко Станков  / Варненски / ни смайва с ето тази творба. Няма да влизам в ролята на литературен критик, каквато много ми се удава, да не ме вземат админите за заядливка, но ще отбележа аналитично някои грешки, които показват, че авторът пише, без да мисли.

1. Тъй като Валерко слави витошките била, държа да упомена недвусмислено, че по Витоша няма нито степ, нито авлиги,
2. нито равното софийско поле има общо с руската степ,
3. нито авлигите живеят по Витоша, защото там не им е биологически предопределеният район за обитаване / какви места точно предпочитат, най - лесно може да се намери в Гугъл, за който няма учебник или книга /.
     Останалата част от битието я знаем в цялата й непоетична характеристика!



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Аз въобще не следя творчеството на въпросната "личност", Роси,
21.11.2017 17:39
просто защото подобно следене нищо не би могло да ми даде. Но тъй като най-редовно следя твоите публикации, прочетох изнесеното в случая негово "стихче" и се хванах за главата. Такава евтина боза, писана по метода тра-ла-ла, отдавна не бях чел. То и компютър да пуснеш, с първата попаднала ти програма за стохастично комбиниране на думи, ще напише нещо по-хубаво. Тъжна картинка. Домъчня ми за човечеца. Явно не знае кога да спре. Действа по метода на Лили Иванова. Пожелавам му да й стигне годинките, но аз не искам да съм жив тогава, защото съм състрадателен по природа и гледката ще ми коства много.
цитирай
2. rosiela - Фавнето , плиткото деде от Враца, твърди,
21.11.2017 17:40
че поетът срещал авлигите на млади години, не сега. Ами то и витошките била са катерени през комунизма на млади години, сега прославени. А бе, Фави, да не би Валерко да се взима за архангел Михаил, та да е на хиляди места едновременно, щото това птиците не го могат?! Защото аз не го взимам Валерко на сериозно.
цитирай
3. rosiela - Прав си, Младене,
21.11.2017 17:42
време е да се сътвори една поетична роботизация в 21 век, повече работа ще свърши.
цитирай
4. apostapostoloff - В литературния институт на БАН са
21.11.2017 18:27
изчислили с 300 зора, че световният поет Валери Станков е написал 2 346 578 стихотворения. С такова неимоверно творчество той влиза в книгата на Гинес за най- продуктивен поет в света. От БАН пък възнамеряват да го номинират за Нобелова награда. Блазе му!
цитирай
5. rosiela - Сакън, Апостоле,
21.11.2017 18:37
да не му мине черна котка път. Той Маринчо Кадиев предлага срещу руш.... Едва ли ще го пусне, той страда от диагноза кинтонемия.
цитирай
6. rosiela - Руш - муш,
21.11.2017 18:43
ама досега никой не е уважил довереника на Нобел Мар - Мър от село Душево.
цитирай
7. anonimapokrifoff - Станков е некадърен и луд графоман.
21.11.2017 19:24
Станков е некадърен и луд графоман.
цитирай
8. анонимен - Чучелото е не просто некадърен графоман, а луд графоман.
21.11.2017 19:37
apostapostoloff написа:
изчислили с 300 зора, че световният поет Валери Станков е написал 2 346 578 стихотворения. С такова неимоверно творчество той влиза в книгата на Гинес за най- продуктивен поет в света. От БАН пък възнамеряват да го номинират за Нобелова награда. Блазе му!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6603277
Постинги: 5040
Коментари: 23940
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031