Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.09.2017 18:20 - КОПУКОВА, НЕ РАЗБИРАМ - АЗ ЗАПЛАХА ЛИ СЪМ ЗА ТЕБ?
Автор: yotovava Категория: Изкуство   
Прочетен: 10689 Коментари: 64 Гласове:
20

Последна промяна: 07.09.2017 18:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ПРОУЧВАШ МЕ.
АМИ ХАЙДЕ ДОКАЖИ ПРОУЧВАНИЯТА СИ, СТИГА ВЕЧЕ ГОЛОГЪЗЕСТИ ГЛУПОСТИ
:)))))))))))))))))))image


Средното ми образование не е техническо - завършила съм 31 ЕСПУ с усилено изучаване на английски. Дотолкова го знам, че да не правя есперантски преводи на заглавията на книгите си. - ПРОВЕРИМО
Висшето ми образование е техническо - Подемно-транспортни и строителни машини и  системи. В добавка - и журналистика. Бях редактор във вестник Технически авангард - всичко това МОЖЕ ДА СЕ ПРОВЕРИ. В НАРОДНАТА БИБЛИОТЕКА. - ПРОВЕРИМО
Здравето ми е супер, не, НЕ СЪМ ПЕНСИОНЕРКА ПО БОЛЕСТ. - ПРОВЕРИМО
И НЯМАМ НИЩО ОБЩО С ПЛЕВЕНСКО. - ПРОВЕРИМО.
Не, не съм разведена - ПРОВЕРИМО


Мъка ли ти еееее :))))))))))))))

А колкото до съда, помисли колко време те оставих да си развяваш байряка. Доста. Повече от половин година. Нима мислиш, че през това време съм стояла със скръстени ръце?
Хайде, пий си хапчетата.
НЯМАШ НИЩО - НИТО ДОКУМЕНТИ, ДЕТО МИ ПИШЕШ, ЧЕ СА ТИ ПОКАЗАЛИ, А ПРОУЧВАНЕТО ТИ Е ЯЛОВО КОЛКОТО САМАТА ТЕБ.


П.П. Споделям постинга във фейса и гугъла.




Гласувай:
21



1. yotovava - Само нещо да ти река, Копукова, в ...
07.09.2017 18:27
Само нещо да ти река, Копукова, в Техническия университет имаше Клуб на младия литератор, първоначално воден от Иван Методиев, после от Николай Дойнов. Аз бях негов секретар. С Ники Дойнов се познаваме още от Средношколско знаме. Ходила съм на бригадата на писателите студенти в Равда с клуба на Черняка. Кротко, жено, кротко, представа нямаш колко си се увъртяла в тинята.
цитирай
2. yotovava - Отчайващо е да не можеш да си изтриеш ...
07.09.2017 18:35
Отчайващо е да не можеш да си изтриеш личните бележки, нали :))))
цитирай
3. yotovava - Заповядай, да те видя. В момента си помисли едно нещо - ако се случи каквото ида било с мен - ТИ ЩЕ БЪДЕШ ПОД ПОДОЗРЕНИЕ ПЪРВА
07.09.2017 20:01
rosiela написа:
всичко е истина. Сама си го търсиш!
И да се скъсаш да пишеш, няма да се отървеш!
Ако си излъгала или не излъгала нещо, което не знаят за теб информаторите, ще се провери по етапен ред. Знам и къде живееш, но ако трябва да бъда точна, ще го изискам по етапен ред, това не е проблем. Готви се.
никой не те знае да имаш "више", вероятна навсякъде правиш впечатление на проста жена.

цитирай
4. yotovava - Да ти видя етапния ред - дотук имам доказателства за ЗАПЛАХИ ОТ ТВОЯ СТРАНА.
07.09.2017 20:02
rosiela написа:
всичко е истина. Сама си го търсиш!
И да се скъсаш да пишеш, няма да се отървеш!
Ако си излъгала или не излъгала нещо, което не знаят за теб информаторите, ще се провери по етапен ред. Знам и къде живееш, но ако трябва да бъда точна, ще го изискам по етапен ред, това не е проблем. Готви се.
никой не те знае да имаш "више", вероятна навсякъде правиш впечатление на проста жена.

цитирай
5. yotovava - ПРИ ТОВА КОПУКОВА - ВСИЧКИТЕ СИ Г...
07.09.2017 20:03
ПРИ ТОВА КОПУКОВА - ВСИЧКИТЕ СИ ГЛУПОСТИ РЪСИШ ПРЕД СВИДЕТЕЛИ.
Да те видя :))))))))))))))
цитирай
6. yotovava - Чакам доказателствата ти, жено, дотогава ще споделям всичко във фейса. :)))))))))))
07.09.2017 20:04
rosiela написа:
досега да не е стояла да мъсти, но няма нито професия, нито пари. Другото ще го доуточним, както следва. Нямат мъка хора, които имат възможности. как викаше Родоския колос : " Чиба у лево", поетичен цитат на Валерко.

цитирай
7. yotovava - :)))))))))))))))))))))) Няма какво да разбереш, всичко е плод на развинтеното ти въображение. Чакам докзателствата.
07.09.2017 20:06
rosiela написа:
yotovava написа:
Отчайващо е да не можеш да си изтриеш личните бележки, нали :))))


цитирай
8. rosiela - И аз!
07.09.2017 20:08
Като например пращане на зет ти за побой в дома ми? Откъде знаеш дома ми? От незаконно научения адрес от Валери Станков. И той си го получи, и този, от когото е взел адреса вече знаеш, че е изгонен от кабинета. Без въображение.
Лесно ще докажем, не докажа, заплахи. Четено е публично.
цитирай
9. milady - Йотова,знаеш ли, ако аз бях в СФ,нямаше да мога да я изтрая тази Кучка, заслужава си го..
07.09.2017 20:08
yotovava написа:
Отчайващо е да не можеш да си изтриеш личните бележки, нали :))))


не, че има какво да и вземеш,просто за едната Чест..
готова съм да свидетелствувам, и знам поне още 3 ма блогери,
които ще се отзоват. Това е патологично болестно ,натрапливо
състояние, и аз мисля, че тя ще се измъкне с..необходимата
психиатрична тройна експертиза, ще и струва някой лев,но
поне ,да спаси малко от срама пред Съда и цяла София..
/ то,кой ли я брои за..жива още тази Резилия..
г-жа Юлия П.Тодорова
цитирай
10. yotovava - хахахаха, ти съвсем откачи
07.09.2017 20:11
rosiela написа:
Като например пращане на зет ти за побой в дома ми? Откъде знаеш дома ми? От незаконно научения адрес от Валери Станков. И той си го получи, и този, от когото е взел адреса вече знаеш, че е изгонен от кабинета. Без въображение.
Лесно ще докажем, не докажа, заплахи. Четено е публично.

цитирай
11. yotovava - Копукова, в момента ТИ МЕ ЗАПЛАШВАШ. И като казваш А, трябвма да кажеш и Б. Не откъслечно, ако искаш пак ще активирам онзи постинг.
07.09.2017 20:12
rosiela написа:
Като например пращане на зет ти за побой в дома ми? Откъде знаеш дома ми? От незаконно научения адрес от Валери Станков. И той си го получи, и този, от когото е взел адреса вече знаеш, че е изгонен от кабинета. Без въображение.
Лесно ще докажем, не докажа, заплахи. Четено е публично.

цитирай
12. yotovava - Апропо, нищо не разбрах за адреса ...
07.09.2017 20:13
Апропо, нищо не разбрах за адреса ти, какво излиза, май, че си регистрирана някъде ли?
цитирай
13. yotovava - Абсолютно права си, достатъчен е само скриншотът, който съм постнала. ТОВА Е ДИРЕКТНА ЗАПЛАХА.
07.09.2017 20:14
milady написа:
yotovava написа:
Отчайващо е да не можеш да си изтриеш личните бележки, нали :))))


не, че има какво да и вземеш,просто за едната Чест..
готова съм да свидетелствувам, и знам поне още 3 ма блогери,
които ще се отзоват. Това е патологично болестно ,натрапливо
състояние, и аз мисля, че тя ще се измъкне с..необходимата
психиатрична тройна експертиза, ще и струва някой лев,но
поне ,да спаси малко от срама пред Съда и цяла София..
/ то,кой ли я брои за..жива още тази Резилия..
г-жа Юлия П.Тодорова

цитирай
14. yotovava - Между другото, Копукова, подскажи ...
07.09.2017 20:23
Между другото, Копукова, подскажи ми къде живея.
:))))))))))))))
цитирай
15. rosiela - Нямаш висше образование,
07.09.2017 20:49
нито пост главен редактор на в. "Технически авангард". Хора те познават. Покажи, ако имаш, иначе оставаш с прозвището "Лъжкинята".
цитирай
16. yotovava - Копукова, Технически авангард има досие в Народна библиотека.
07.09.2017 20:52
rosiela написа:
нито пост главен редактор на в. "Технически авангард". Хора те познават. Покажи, ако имаш, иначе оставаш с прозвището "Лъжкинята".


Разходи се и провери.
ГРЪМНИ СЕ, ЛУДООООО, АМАН ОТ ГЛУПОСТИТЕ ТИ.

Публикувах акт за раждане, паспорт, акт за граждански брак.

ТВОИТЕ ДОКАЗАТЕЛСТВА КЪДЕ СА - САМО ПРАХ И ВЯТЪР.

цитирай
17. yotovava - Кое е факт, драга? М? Хайде да ми обясниш с факти. Някой да е дошъл до вас, м?
07.09.2017 20:52
rosiela написа:
yotovava написа:
milady написа:
yotovava написа:
Отчайващо е да не можеш да си изтриеш личните бележки, нали :))))


не, че има какво да и вземеш,просто за едната Чест..
готова съм да свидетелствувам, и знам поне още 3 ма блогери,
които ще се отзоват. Това е патологично болестно ,натрапливо
състояние, и аз мисля, че тя ще се измъкне с..необходимата
психиатрична тройна експертиза, ще и струва някой лев,но
поне ,да спаси малко от срама пред Съда и цяла София..
/ то,кой ли я брои за..жива още тази Резилия..
г-жа Юлия П.Тодорова



цитирай
18. yotovava - А сега аз си лягам, ти си бесней ко...
07.09.2017 20:59
А сега аз си лягам, ти си бесней колкото искаш.
Да се разберем - оттук нататък искам доказателства от теб.
Дотук - нула.
Ако до утре не смогнеш поне едно доказателство да намериш, аз задействам полицията.
С това приключвам въпроса.
Админите вече ги предупредих.
цитирай
19. rosiela - Легни си да се отмориш, ама пак ще станеш, щото от лудост не спиш!
07.09.2017 21:26
yotovava написа:
А сега аз си лягам, ти си бесней колкото искаш.
Да се разберем - оттук нататък искам доказателства от теб.
Дотук - нула.
Ако до утре не смогнеш поне едно доказателство да намериш, аз задействам полицията.
С това приключвам въпроса.
Админите вече ги предупредих.

цитирай
20. cobracapelo - Росиела кълне майка? Повръща ми се от такива боклуци. Друго не ми трябва да знам.
08.09.2017 00:40
цитирай
21. yotovava - Абе грешно е да се занимаваме с човек с диагноза, ама...
08.09.2017 07:12
cobracapelo написа:

цитирай
22. rosiela - Пенсионерке по болест,
08.09.2017 15:43
а стига ми писа денонощно, а! Как вика Александрийския фар: " Чиба!"
Иди да лъжеш другаде.
цитирай
23. yotovava - много си зле, ама мноооого :)))))))))))))))))))))
08.09.2017 16:01
rosiela написа:
а стига ми писа денонощно, а! Как вика Александрийския фар: " Чиба!"
Иди да лъжеш другаде.



Сега кво искаш - да те пратя при мойто джи-пи. Ама тя диагнозата ти вече е ясна. :)))))))))))))))))))))
цитирай
24. rosiela - Напротив, твоята диагноза е ясна.
08.09.2017 19:14
yotovava написа:
rosiela написа:
а стига ми писа денонощно, а! Как вика Александрийския фар: " Чиба!"
Иди да лъжеш другаде.



Сега кво искаш - да те пратя при мойто джи-пи. Ама тя диагнозата ти вече е ясна. :)))))))))))))))))))))

цитирай
25. yotovava - Чакам ти "доказателствата". А аз умея да чакам :))))))))))))))))))))))))
08.09.2017 19:48
rosiela написа:
yotovava написа:
rosiela написа:
а стига ми писа денонощно, а! Как вика Александрийския фар: " Чиба!"
Иди да лъжеш другаде.



Сега кво искаш - да те пратя при мойто джи-пи. Ама тя диагнозата ти вече е ясна. :)))))))))))))))))))))


цитирай
26. milady - Роскей, роскей
08.09.2017 20:38
ГРЪМНИ СЕ, ЛУДООООО, АМАН ОТ ГЛУПОСТИТЕ ТИ.
:)))))))))))))))))))))

цитирай
27. yotovava - Резилио, къде си учила, в Карлуково ...
08.09.2017 21:31
Резилио, къде си учила, в Карлуково ли
:))))))))))))))))))))))))))
цитирай
28. yotovava - Луд умора нема, това е :)))))))))))))))
08.09.2017 21:32
milady написа:
ГРЪМНИ СЕ, ЛУДООООО, АМАН ОТ ГЛУПОСТИТЕ ТИ.
:)))))))))))))))))))))


цитирай
29. katara - ма, пРостакелоо, ти елем.възпитание имаш ли, на гости си ,ма чинкее..
08.09.2017 22:03
rosiela написа:
а стига ми писа денонощно, а! Как вика Александрийския фар: " Чиба!"
Иди да лъжеш другаде.

цитирай
30. milady - вал, извинявай, че се намесвам...да не преча?
08.09.2017 22:35
ако имаш желание,ще ми дадеш ли..адреса си във ФБ,
да следя Сапунката и там...

Копукова, аз не съм учила Психиатрия, направо практикувам Екзорцизъм
и не се будалкам,нищо че ме триеш редовно..
кой е Д-р М.Скот Пек, чела ли си нещо, или да давам заглавия пак
книжки, задължителни за...блогови лилиПут.и в третата възраст ?
Резилия те кръсти Жоро а, той е Мастър с много дарби, да знаеш от мен..
Юлия
ноо ,студена вода в шоковото, помага винаги, поне за около 6мес..
цитирай
31. cobracapelo - Грозна като смъртта - Росиела
08.09.2017 23:47
Росиела ми писа съобщение преди време. Канеше ме в блога си да разгледам. Като й рекнах, че не ме интересува тя изтри съобщението. Тая щом говори за външността на другите, дали се е поглеждала в огледалото? Егати грозотилото:-))) Cигурно баща й е чукал сестра си. Такива деформирани се раждат от кръвосмешение.
цитирай
32. pvdaskalov - * ! *
09.09.2017 00:29
Горката!
Мислех, че само аз съм й трън в очите.
Ще си позволя само една извадка от коментарите й при мен, а личните й съобщения посред нощите ще извадя, ако бъда призован за свидетел:
06.09 09:49 - Време ти е.
от: rosiela За постинг: """"""""""""""""
Както ти пращаш по гробищата!
Одобри | Изтрий
04.09 17:24 - Тъпо!
от: rosiela За постинг: ПО ВЪЛНАТА НА ДЕНЯ
Слаб две оценка на пияницата и бездарника!
И да кълнеш, и да лъжеш, нищо не можеш да промениш!

Драга Йотовава, с душевно болно женище не се спори.
Поздрави!
П и е р
ПС – Поздрави и за Юлия за справедливата й позиция.
цитирай
33. yotovava - хехехе, голяяяяям купон, голям...
09.09.2017 08:05
хехехе, голяяяяям купон, голям

Резилио, 9 дипломи - по 4 години за диплома = 36 години учене. Ей, изпушила сиииии.
Или са били от сорта на някакво шестмесечно обучение.
Хайде спри да се излагаш. Пусни поне една грамотичка, една дипломка снимай, да те видим.
Ма женоооо, пий си хаповете и стига вися в блога ми.

Последни 20 регистрирани посетителя
07:07 - pvdaskalov
00:58 - born
00:26 - pvdaskalov
00:14 - karamelita
08.09 23:53 - pvdaskalov
08.09 23:45 - cobracapelo
08.09 23:31 - rosiela
08.09 23:23 - rosiela
08.09 23:22 - lilims
08.09 22:26 - milady
08.09 22:19 - rosiela
08.09 22:01 - katara
08.09 20:36 - milady
08.09 20:30 - rosiela
08.09 19:13 - rosiela
08.09 15:44 - rosiela
08.09 15:41 - rosiela


Баба ми казваше - Стана вече за кашмер.

Ако не знаеш какво е кашмер, питай чичко Гугъл.

П.П. УвОлни ли си "професионалистите"?
цитирай
34. yotovava - Юле, там изобщо не я има тая жена, а иначе можеш да ме намериш - Валентина Йотова, снимката ми е същата. На страницата на Копукова обаче НЯМА НИЩО
09.09.2017 08:06
milady написа:
ако имаш желание,ще ми дадеш ли..адреса си във ФБ,
да следя Сапунката и там...

Копукова, аз не съм учила Психиатрия, направо практикувам Екзорцизъм
и не се будалкам,нищо че ме триеш редовно..
кой е Д-р М.Скот Пек, чела ли си нещо, или да давам заглавия пак
книжки, задължителни за...блогови лилиПут.и в третата възраст ?
Резилия те кръсти Жоро а, той е Мастър с много дарби, да знаеш от мен..
Юлия
ноо ,студена вода в шоковото, помага винаги, поне за около 6мес..

цитирай
35. yotovava - И ще добавя един последен щрих ...
09.09.2017 08:16
И ще добавя един последен щрих

Утре ще публикувам ВСИЧКИ онлайн издателства, поне списък да имат хората и да не си мислят, че НЯКОЙ МОЖЕ ДА ГИ КОНСУЛТИРА.
А могат и да се справят сами.
Защото с НЕЗНАНИЕТО ОПРЕДЕЛНО МОЖЕ ДА СЕ ЗЛОУПОТРЕБИ.
Дет се вика, сите ми приятели във фейса ще са наясно как да публикуват в онлайн печатници.
цитирай
36. yotovava - Ей, абе дали си струва да се занимаваш с мен, като си толкова велика, защо душата ти е толкова ниЗка. Скрий се, да не ти се смеят и мишките. :)))))))))))))
09.09.2017 08:17
rosiela написа:
Йота, кой ти каза, че 9 дипломи съм взела по 4 години?! Ти си се пернала сама.Я да ти ги изброя: едно полувисше педагогика с руски език, едно висше - педагогика - пълно 5 години, защото работех, второ висше с признати изпити . 2 години и половина, редовно, литература, втори и първи клас квалификация общо 4 години се учи, докато работех по педагогика, Организация и управление на образованието / за директори / две години, 5 години френски алианс след гимназия, 5 години музикален инструмент, 1 година етнография и фолклор с изпити и с университетски преподавател, да не пропусна нещо, стига толкова на патица като тебе, ще се обърка.

цитирай
37. rosiela - Въпрос с повишена трудност за прости: каква е разликата между издателство и печатница, ама подробна? Да се опише!
09.09.2017 08:18
yotovava написа:
И ще добавя един последен щрих

Утре ще публикувам ВСИЧКИ онлайн издателства, поне списък да имат хората и да не си мислят, че НЯКОЙ МОЖЕ ДА ГИ КОНСУЛТИРА.
А могат и да се справят сами.
Защото с НЕЗНАНИЕТО ОПРЕДЕЛНО МОЖЕ ДА СЕ ЗЛОУПОТРЕБИ.
Дет се вика, сите ми приятели във фейса ще са наясно как да публикуват в онлайн печатници.

цитирай
38. yotovava - Да обобщим - ВТОРО ВИСШЕ С ПРИЗНАТИ ИЗПИТИ - ХАХАХАХАХА - Е НЕМА ТАКЪВ РЕЗИЛ :)))))))
09.09.2017 08:20
rosiela написа:
Йота, кой ти каза, че 9 дипломи съм взела по 4 години?! Ти си се пернала сама.Я да ти ги изброя: едно полувисше педагогика с руски език, едно висше - педагогика - пълно 5 години, защото работех, второ висше с признати изпити :2 години и половина, редовно, литература, втори и първи клас квалификация общо 4 години се учи, докато работех по педагогика, Организация и управление на образованието / за директори / две години, 5 години френски алианс след гимназия, 5 години музикален инструмент, 1 година етнография и фолклор с изпити и с университетски преподавател, да не пропусна нещо, стига толкова на патица като тебе, ще се обърка.

цитирай
39. rosiela - Ето как сама си отговори, че не си стъпвала в университета. Има и то от години!
09.09.2017 08:21
yotovava написа:
rosiela написа:
Йота, кой ти каза, че 9 дипломи съм взела по 4 години?! Ти си се пернала сама.Я да ти ги изброя: едно полувисше педагогика с руски език, едно висше - педагогика - пълно 5 години, защото работех, второ висше с признати изпити :2 години и половина, редовно, литература, втори и първи клас квалификация общо 4 години се учи, докато работех по педагогика, Организация и управление на образованието / за директори / две години, 5 години френски алианс след гимназия, 5 години музикален инструмент, 1 година етнография и фолклор с изпити и с университетски преподавател, да не пропусна нещо, стига толкова на патица като тебе, ще се обърка.


цитирай
40. yotovava - скъпа, ВСЯКА ДИГИТАЛНА ПЕЧАТНИЦА ДАВА ISBN - СТИГА ДА СЕ РЕГИСТРИРА И С ИЗДАТЕЛСКА ДЕЙНОСТ. СПРАВКА - IZDAVAM.COM
09.09.2017 08:21
rosiela написа:
yotovava написа:
И ще добавя един последен щрих

Утре ще публикувам ВСИЧКИ онлайн издателства, поне списък да имат хората и да не си мислят, че НЯКОЙ МОЖЕ ДА ГИ КОНСУЛТИРА.
А могат и да се справят сами.
Защото с НЕЗНАНИЕТО ОПРЕДЕЛНО МОЖЕ ДА СЕ ЗЛОУПОТРЕБИ.
Дет се вика, сите ми приятели във фейса ще са наясно как да публикуват в онлайн печатници.


цитирай
41. rosiela - Няма такова нещо. Има условия в книгоиздаването.
09.09.2017 08:23
yotovava написа:
rosiela написа:
yotovava написа:
И ще добавя един последен щрих

Утре ще публикувам ВСИЧКИ онлайн издателства, поне списък да имат хората и да не си мислят, че НЯКОЙ МОЖЕ ДА ГИ КОНСУЛТИРА.
А могат и да се справят сами.
Защото с НЕЗНАНИЕТО ОПРЕДЕЛНО МОЖЕ ДА СЕ ЗЛОУПОТРЕБИ.
Дет се вика, сите ми приятели във фейса ще са наясно как да публикуват в онлайн печатници.



цитирай
42. yotovava - Резилио, признатите изпити са си ...
09.09.2017 08:24
Резилио, признатите изпити са си признати изпити - например ако се прехвърлиш математика от университета в ТУ - ппризнава ти се висшата математика - просто и двете се учат и в двата университета.
АДСКИ СИ ТЪПА, признатите изпити, са само за да не се явяваш наново по взети вече предмети. Ходи се гръмни.
А за дипломата - може да си завършила семестриално, обикновено след 3 курс се признава, че си учил висше. НО ВСЕ ПАК ТРЯБВА ДА СЕ ДИПЛОМИРАШ, НАЛИ :))))))))))))))
цитирай
43. yotovava - 53. rosiela - Няма такова нещо. Има ...
09.09.2017 08:28
53. rosiela - Няма такова нещо. Има условия в книгоиздаването.
08:23

ИМа, има, ама откъде да знаеееш.
Влез в Народната библиотека и виж как се издава ISBN
Аре, писнаха ми глупостите ти.
Ако някъде си се подвизавала като консултант, сега ще ти се стъжни. Всяка година правя книги на приятели и съм наясно.
цитирай
44. yotovava - Че аз кво рекох ма, гъско, вземи се научи да четеш.
09.09.2017 08:29
rosiela написа:
yotovava написа:
Резилио, признатите изпити са си признати изпити - например ако се прехвърлиш математика от университета в ТУ - ппризнава ти се висшата математика - просто и двете се учат и в двата университета.
АДСКИ СИ ТЪПА, признатите изпити, са само за да не се явяваш наново по взети вече предмети. Ходи се гръмни.
А за дипломата - може да си завършила семестриално, обикновено след 3 курс се признава, че си учил висше. НО ВСЕ ПАК ТРЯБВА ДА СЕ ДИПЛОМИРАШ, НАЛИ :))))))))))))))



Когато специалностите са сходни, се признават припокриващите се изпити. Слаб 2.

цитирай
45. yotovava - 57. rosiela - Ама който има средно ...
09.09.2017 08:30
57. rosiela - Ама който има средно тройкаджийско и се прави на велика пача,
08:27
така е.

Е ти най-добре знаеш, нали :))))))))))))))))))

Последно какво - видяла ли съм университет, или не, м? :)))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
46. rosiela - Нататък карай самичка,
09.09.2017 08:43
нищо съществено не знаеш и си повече проста, отколкото допусках.
Изключая техничарските ти умения, с които си поминала животеца.
цитирай
47. deleted-4udovi6teto - Йота, кой ти каза, че 9 дипломи съм ...
09.09.2017 10:45
yotovava написа:
rosiela написа:
Йота, кой ти каза, че 9 дипломи съм взела по 4 години?! Ти си се пернала сама.Я да ти ги изброя: едно полувисше педагогика с руски език, едно висше - педагогика - пълно 5 години, защото работех, второ висше с признати изпити :2 години и половина, редовно, литература, втори и първи клас квалификация общо 4 години се учи, докато работех по педагогика, Организация и управление на образованието / за директори / две години, 5 години френски алианс след гимназия, 5 години музикален инструмент, 1 година етнография и фолклор с изпити и с университетски преподавател, да не пропусна нещо, стига толкова на патица като тебе, ще се обърка.


Малиииийййй... тая имала вишо с припознати изпити, 9 дипломи за Директор на северния вятър в летящите тоалетни чинии над Симеоново, пък и издателство, ах, ша ва замола!
Бахти тежката форма на въображаема съвместимост с истинския живот.
Чу

цитирай
48. yotovava - Това с петте години алианс по френски е особено забележително :))))))))))))))))
09.09.2017 14:57
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
rosiela написа:
Йота, кой ти каза, че 9 дипломи съм взела по 4 години?! Ти си се пернала сама.Я да ти ги изброя: едно полувисше педагогика с руски език, едно висше - педагогика - пълно 5 години, защото работех, второ висше с признати изпити :2 години и половина, редовно, литература, втори и първи клас квалификация общо 4 години се учи, докато работех по педагогика, Организация и управление на образованието / за директори / две години, 5 години френски алианс след гимназия, 5 години музикален инструмент, 1 година етнография и фолклор с изпити и с университетски преподавател, да не пропусна нещо, стига толкова на патица като тебе, ще се обърка.


Малиииийййй... тая имала вишо с припознати изпити, 9 дипломи за Директор на северния вятър в летящите тоалетни чинии над Симеоново, пък и издателство, ах, ша ва замола!
Бахти тежката форма на въображаема съвместимост с истинския живот.
Чу


цитирай
49. deleted-4udovi6teto - Йота, кой ти каза, че 9 дипломи съм ...
09.09.2017 15:28
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
rosiela написа:
Йота, кой ти каза, че 9 дипломи съм взела по 4 години?! Ти си се пернала сама.Я да ти ги изброя: едно полувисше педагогика с руски език, едно висше - педагогика - пълно 5 години, защото работех, второ висше с признати изпити :2 години и половина, редовно, литература, втори и първи клас квалификация общо 4 години се учи, докато работех по педагогика, Организация и управление на образованието / за директори / две години, 5 години френски алианс след гимназия, 5 години музикален инструмент, 1 година етнография и фолклор с изпити и с университетски преподавател, да не пропусна нещо, стига толкова на патица като тебе, ще се обърка.


Малиииийййй... тая имала вишо с припознати изпити, 9 дипломи за Директор на северния вятър в летящите тоалетни чинии над Симеоново, пък и издателство, ах, ша ва замола!
Бахти тежката форма на въображаема съвместимост с истинския живот.
Чу



А тия 5 години музикален инструмент направо къртят.
Свирка ли? :-)))))))))))))))
Чу
цитирай
50. rosiela - Който ги няма, мелтемът го духа до 7 - ма пейка и там то завихря до пенсия. Ако я получиш някога.
09.09.2017 15:51
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
rosiela написа:
Йота, кой ти каза, че 9 дипломи съм взела по 4 години?! Ти си се пернала сама.Я да ти ги изброя: едно полувисше педагогика с руски език, едно висше - педагогика - пълно 5 години, защото работех, второ висше с признати изпити :2 години и половина, редовно, литература, втори и първи клас квалификация общо 4 години се учи, докато работех по педагогика, Организация и управление на образованието / за директори / две години, 5 години френски алианс след гимназия, 5 години музикален инструмент, 1 година етнография и фолклор с изпити и с университетски преподавател, да не пропусна нещо, стига толкова на патица като тебе, ще се обърка.


Малиииийййй... тая имала вишо с припознати изпити, 9 дипломи за Директор на северния вятър в летящите тоалетни чинии над Симеоново, пък и издателство, ах, ша ва замола!
Бахти тежката форма на въображаема съвместимост с истинския живот.
Чу



А тия 5 години музикален инструмент направо къртят.
Свирка ли? :-)))))))))))))))
Чу

цитирай
51. yotovava - Е ти най-добре знаеш, аз съм невежа :))))))))))))
09.09.2017 16:32
65. rosiela - Цъ... Свирки се правят без образование на седма пейка.
15:49
цитирай
52. yotovava - Стига бе, аз пък да не знам :))))))))))))))))
09.09.2017 16:41
68. rosiela - А-а-а-а-а, не си невежа хич в тая област!
16:33
цитирай
53. rosiela - Какво ме интересуваш ти и майка ти, за да ги кълна. Друга клетва те е стигнала май.
09.09.2017 18:45
cobracapelo написа:
Росиела ми писа съобщение преди време. Канеше ме в блога си да разгледам. Като й рекнах, че не ме интересува тя изтри съобщението. Тая щом говори за външността на другите, дали се е поглеждала в огледалото? Егати грозотилото:-))) Cигурно баща й е чукал сестра си. Такива деформирани се раждат от кръвосмешение.


Освен това, лъжкинята, си махнала и коментари. Кого будалкаш, подлога на Ва.
цитирай
54. rosiela - Йотче,
09.09.2017 19:50
аз 5 години в Алианс, ама четях Юго в оригинал. Ти в 31 гимназия, ама знаеш само окей и айла вю, ама второто даже си го забравила.
А, да не пропусна, адресът ти в жк "Младост" 1 ми е известен, информираха ме.
цитирай
55. yotovava - ХАХАХАХАХАХАХА
09.09.2017 20:05
rosiela написа:
аз 5 години в Алианс, ама четях Юго в оригинал. Ти в 31 гимназия, ама знаеш само окей и айла вю, ама второто даже си го забравила.
А, да не пропусна, адресът ти в жк "Младост" 1 ми е известен, информираха ме.



НЕ, не е Младост :))))))))))))))
цитирай
56. yotovava - :)))))))))))))))))))))
09.09.2017 20:11
Абе, жено, нетът в Симеоново да не го карат с кофа


Последни 20 регистрирани посетителя
19:47 - rosiela
18:51 - rosiela
18:44 - rosiela
16:32 - rosiela
цитирай
57. yotovava - Обаче HALLOW, LIGHT бие всяка по...
09.09.2017 20:16
Обаче HALLOW, LIGHT бие отвсякъде:))))))))).
цитирай
58. deleted-4udovi6teto - Абе, жено, нетът в Симеоново да не го ...
09.09.2017 21:02
yotovava написа:
Абе, жено, нетът в Симеоново да не го карат с кофа


Последни 20 регистрирани посетителя
19:47 - rosiela
18:51 - rosiela
18:44 - rosiela
16:32 - rosiela

Не, Валюше, изсипват го от летящата тоалетна чиния на мегданя - и яловицата ходи да го забърсва със стирката! :-))))))))
Чу
цитирай
59. yotovava - :)))))))))))))))))))))))
09.09.2017 21:05
4udovi6teto написа:
yotovava написа:
Абе, жено, нетът в Симеоново да не го карат с кофа


Последни 20 регистрирани посетителя
19:47 - rosiela
18:51 - rosiela
18:44 - rosiela
16:32 - rosiela

Не, Валюше, изсипват го от летящата тоалетна чиния на мегданя - и яловицата ходи да го забърсва със стирката! :-))))))))
Чу

цитирай
60. yotovava - 78. rosiela - Ще се разбере. От по...
09.09.2017 21:06
78. rosiela - Ще се разбере. От понеделник започвам. Ти му мисли.
21:04

:)))))))))))))))))))))))))))))))

Че какво да му мисля. На такъв купон не се бях надявала :))))))))))))))))))))))
цитирай
61. milady - 81. rosiela - Ще ти секне купонът! 21:08
09.09.2017 21:33
А тия 5 години музикален инструмент направо къртят.
Свирка ли? :-)))))))))))))))
Чу

Валери,„то“ и за свирка не става, многоо си мил,колега...
цитирай
62. gogothelover - А леле божке! Росиела работила п...
09.09.2017 22:58
А леле божке! Росиела работила педагогика.
Чухте ли, тази проста невъзпитана и злобна истеричка има контакт с деца. После се чудим защо младите не знаят на кой свят са и едничката им мисъл е да злобеят в нета.
Tо с такива педагози...
цитирай
63. nedovolen - Йотова,
10.09.2017 20:44
зарежи я и замълчи. Не изчетох вс. ви глупави коментари. Паднала си на нивото й. Познавам този похват. Сега ти си ”шаранчето”. Осъзнай се. Аз приключих и с тази страница.
цитирай
64. cobracapelo - rosiela,
11.09.2017 23:33
не ми фъфли ма, деформацийо. А заминавай на пластичен хирург, че уплаши всички блогери. И спри да ми досаждаш на лични, няма да те подкрепя. Двулична овца!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yotovava
Категория: Изкуство
Прочетен: 5184797
Постинги: 1288
Коментари: 21789
Гласове: 43518
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол