Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.01.2012 19:02 - Когато лятото догаряше
Автор: yotovava Категория: Изкуство   
Прочетен: 10555 Коментари: 58 Гласове:
53

Последна промяна: 22.01.2012 19:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
image
image
Фотография: Валентина ЙОТОВА Разглеждайте в действителен размер
 



Гласувай:
56



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pcelata - Благодаря ти Валя!
22.01.2012 19:07
Благодаря,че не ми позволяваш да забравя,че скоро пак ще дойде лято.А това,с пеперудата направо ме плени.Хубава вечер мила.
цитирай
2. yotovava - Аз съм есенно момиче и съм силно свързана със слънцето. Пеперудата е като припламнала в тоя цвят, дълго я търсих :)))))))))))))))))
22.01.2012 19:16
pcelata написа:
Благодаря,че не ми позволяваш да забравя,че скоро пак ще дойде лято.А това,с пеперудата направо ме плени.Хубава вечер мила.

цитирай
3. lidislidis - И трите снимки
22.01.2012 19:36
са с ужасна техника и разминаване с фотознания...:(((((((((
цитирай
4. yotovava - Скъпа, ти нямаш НИКАКВИ фотознания. Искаш ли да го докажа :))))))))))))))))))))))))))))) Научи ли какво е EXIF и откъде в една фотография можеш да го прочетеш
22.01.2012 19:37
lidislidis написа:
са с ужасна техника и разминаване с фотознания...:(((((((((

цитирай
5. plushok - Припомни ми за .....
22.01.2012 19:51
Припомни ми за любимото топло лято.
Пухчетата са толкова сладки, а пеперудката е като нарисувана!
Колко е хубаво, че ни поддържаш настроението!
цитирай
6. yotovava - Винаги се добре дошла и дано по-скоро се затопли. На мен ми идва тегаво вече :))))))))))))))))))))
22.01.2012 19:54
plushok написа:
Припомни ми за любимото топло лято.
Пухчетата са толкова сладки, а пеперудката е като нарисувана!
Колко е хубаво, че ни поддържаш настроението!

цитирай
7. hristo27 - Дано по-скоро зимата догори...
22.01.2012 20:12
Дано по-скоро зимата догори...
цитирай
8. yotovava - Не ми достига барут да я стопя :)))))))))))))))))))))
22.01.2012 20:30
hristo27 написа:
Дано по-скоро зимата догори...

цитирай
9. kasnaprolet9999 - Напомняш ми за хубави неща. Сним...
22.01.2012 20:40
Напомняш ми за хубави неща. Снимките ти както винаги са върховни, особено втората. След няколко часа те чакам да открием годината на Водния дракон.
цитирай
10. yotovava - :)))))))))))))))))) Дано да е още по-цветна и благодатна, ще я открием :))))))))))))))))
22.01.2012 20:48
kasnaprolet9999 написа:
Напомняш ми за хубави неща. Снимките ти както винаги са върховни, особено втората. След няколко часа те чакам да открием годината на Водния дракон.

цитирай
11. isushristos - Много
22.01.2012 21:23
хубави снимки.
цитирай
12. анонимен - Поетично заглавие,
22.01.2012 21:36
красиви снимки! ;) Хубава вечер ;))
цитирай
13. tutankhamon661 - yotovava
22.01.2012 23:07
Мисля, че ставаш все по-добра.
цитирай
14. pisatelkata - Отново прекрасни снимки! Щастлива ...
23.01.2012 00:10
Отново прекрасни снимки! Щастлива нова седмица!
цитирай
15. yotovava - :)))))))))))))))))))
23.01.2012 08:34
isushristos написа:
хубави снимки.

цитирай
16. yotovava - Благодаря :)))))))))))))))
23.01.2012 08:34
gogi6666 написа:
красиви снимки! ;) Хубава вечер ;))

цитирай
17. yotovava - Дали? Тези са от лятото :))))))))))))))))))))
23.01.2012 08:35
tutankhamon661 написа:
Мисля, че ставаш все по-добра.

цитирай
18. yotovava - Хубава и успешна седмица и за теб:)))))))))))))))))))))))))
23.01.2012 08:36
pisatelkata написа:
Отново прекрасни снимки! Щастлива нова седмица!

цитирай
19. tania89tania - Тези дребосъчета не бих ги забел...
23.01.2012 09:38
Тези дребосъчета не бих ги забелязала, ако трябва аз да ги откривам. Но са красиви.
цитирай
20. yotovava - Светът е изграден от дребни, незабележими и красиви нещица :))))))))))))))))))))))))
23.01.2012 09:44
tania89tania написа:
Тези дребосъчета не бих ги забелязала, ако трябва аз да ги откривам. Но са красиви.

цитирай
21. jonjonson - Крайно време е
23.01.2012 12:04
да дойде следващото лято.
цитирай
22. trubadur - Малии, нова доза фотографически онанизъм!!!
23.01.2012 12:36
УжасТ!
И кво ми обясняваше, че не си помпиш постингите - ей го и тоя как е напомпан и ти взеха медала, малии.
Лидис не разбирала?
Ами ти кво разбираш, като в специален постинг ти обясни един мъж как немаш нищо общо с фотографията.
Не ти слагам минус, споко - не ме интересуват плюсове и минуси.
цитирай
23. sande - Всяка твоя фотография е шедьовър ...
23.01.2012 13:28
Има идея, осмисленост, откривателство, поетична атмосфера.

Радост за сетивата.

Поздрави!
цитирай
24. sestra - И Белоснежка и Червенорозка
23.01.2012 13:29
са тук... :)
цитирай
25. pukal - trubadur,
23.01.2012 14:11
я раздуй за медалите. Защо толкова ги искаш?
цитирай
26. анонимен - Луда умора няма явно:))
23.01.2012 14:20
lidislidis написа:
са с ужасна техника и разминаване с фотознания...:(((((((((


И трите снимки са страхотни, има техника има професионализъм, дори не може да се сравнява със снимките на лидис, която явно се влошава...само додноси вижда, кражби на снимки и никой не може да снима, само тя:)))
До сега не видях слаба снимка на Валя, а на лидис какво да ги обсъждам, те са само щрак и каквото излезе...стига си злобяла лидис и какво ти приглася този трубадур...изобщо не разбирам като не ви харесва този блог, защо влизате тук??? Да се дразните ли? Как да кажа на черното бяло и на хубавото грозно....да не съм блогер с пристрастеност........
Лидис си има 1-3 в групата на баннатите, неразбраните и мрънкащите...та тази група ме изкара мъж, вие искате снимки да оцени:)))))
цитирай
27. yotovava - Ще дойде, то природно явление :)))))))))))))))))))
23.01.2012 15:20
jonjonson написа:
да дойде следващото лято.

цитирай
28. yotovava - Полигорчо, къде се вреш, дето не ти е работа - когато постинг попадне в най-коментирани, значето за най-популярни пада. А да те питам
23.01.2012 15:22
trubadur написа:
УжасТ!
И кво ми обясняваше, че не си помпиш постингите - ей го и тоя как е напомпан и ти взеха медала, малии.
Лидис не разбирала?
Ами ти кво разбираш, като в специален постинг ти обясни един мъж как немаш нищо общо с фотографията.
Не ти слагам минус, споко - не ме интересуват плюсове и минуси.


ТИ ли ме помпаш, та да виеш после на умряло? И как с тъпите си разказчета от Каораконджулът и тъпото си постингче от Тошиба също се намъдряш на първа? :))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
29. yotovava - Добре си дошъл, Сладкодумнико, това което снимам и пускам в блога е лично мое и начин да изразя вътрешния си мир. :))))))))))))))))))))))))))))
23.01.2012 15:23
sande написа:
Има идея, осмисленост, откривателство, поетична атмосфера.

Радост за сетивата.

Поздрави!

цитирай
30. yotovava - И двете са от моята градина, макар че червената роза тази година нещо не цъфтя толкова много :)))))))))))))))))))))))))
23.01.2012 15:24
sestra написа:
са тук... :)

цитирай
31. yotovava - Ще ми се да махнат медалчетата, всъщност те не отразяват действителния интерес към даден постинг.
23.01.2012 15:26
pukal написа:
я раздуй за медалите. Защо толкова ги искаш?



А относно помпането - наблюдавала съм как и зловредно се помпат постинги, та да може после да се крещи с цяло гърло срещу авторите.
цитирай
32. yotovava - Али, не обръщай внимание - ако някой от тях може по-добре, да го докаже, а не само с мрънкане и доноси. Никъде не съм твърдяла, че съм професионален фотограф :)
23.01.2012 15:28
alllyallly написа:
lidislidis написа:
са с ужасна техника и разминаване с фотознания...:(((((((((


И трите снимки са страхотни, има техника има професионализъм, дори не може да се сравнява със снимките на лидис, която явно се влошава...само додноси вижда, кражби на снимки и никой не може да снима, само тя:)))
До сега не видях слаба снимка на Валя, а на лидис какво да ги обсъждам, те са само щрак и каквото излезе...стига си злобяла лидис и какво ти приглася този трубадур...изобщо не разбирам като не ви харесва този блог, защо влизате тук??? Да се дразните ли? Как да кажа на черното бяло и на хубавото грозно....да не съм блогер с пристрастеност........
Лидис си има 1-3 в групата на баннатите, неразбраните и мрънкащите...та тази група ме изкара мъж, вие искате снимки да оцени:)))))

цитирай
33. анонимен - Като ще доказва да доказва, стига с ...
23.01.2012 15:40
Като ще доказва да доказва, стига с това хленчене, колко другите са некадърни и колко тя не е оценена...пука му на някой за някоя си лидис. И да реве и да се тръшка файда нема...само досада, ако съм на тези мдератори сам като и видя ника и ще се смея:)))
цитирай
34. pukal - yotovava,
23.01.2012 16:04
на кой му пука бе? Само на трубадур. Затова го питам защо му пука.
цитирай
35. yotovava - ООооо, той не е само Трубадур, но нейсе, нека пита момчето, може и да има полза :)))))))))))))
23.01.2012 16:07
pukal написа:
на кой му пука бе? Само на трубадур. Затова го питам защо му пука.

цитирай
36. afftar - Е много хубаво!
23.01.2012 16:11
Е много хубаво!
цитирай
37. yotovava - Усмивки и успешна седмица от мен :)))))))))))))))))))))))
23.01.2012 16:13
afftar написа:
Е много хубаво!

цитирай
38. afftar - Като да оправя свое гласоподава...
23.01.2012 16:23
Като да оправя свое гласоподаването?
Натиснах други копчето.
цитирай
39. yotovava - Карай :))))))))))))))))) Няма как. :))))))))))))))))))))))
23.01.2012 16:31
afftar написа:
Като да оправя свое гласоподаването?
Натиснах други копчето.

цитирай
40. divna8 - Мечтаем си за топлото на лятото, ...
23.01.2012 16:51
Мечтаем си за топлото на лятото, нали :)))
И за пъстрите цветове...
Прекрасни са снимките ти, Валя, топлят!
Хубава седмица и усмивки от мен :):):)
цитирай
41. yotovava - Хубава седмица и на теб, аз съм топлолюбиво растение :))))))))))))))))))))))
23.01.2012 17:01
divna8 написа:
Мечтаем си за топлото на лятото, нали :)))
И за пъстрите цветове...
Прекрасни са снимките ти, Валя, топлят!
Хубава седмица и усмивки от мен :):):)

цитирай
42. trubadur - Ей, пукал, защо ми пука ли?
23.01.2012 17:26
pukal написа:
на кой му пука бе? Само на трубадур. Затова го питам защо му пука.


Ами щото това не е фотография бе, джанъм.
И понеже не е, сериозно вреди на естетическия вкус на потребителите.
Такива като али, дето подсмърчат смешно и хабер си нямат от изкуство, не са критерий за фотография.
Ей затова ми пука, момент сега да ти обясня с цитат.
цитирай
43. yotovava - Пупи,предвид познанията ти по каквото и да било - твойте коментари са като изхвърляне на.... сухо. Хайде, у лево.
23.01.2012 17:27
trubadur написа:
pukal написа:
на кой му пука бе? Само на трубадур. Затова го питам защо му пука.


Ами щото това не е фотография бе, джанъм.
И понеже не е, сериозно вреди на естетическия вкус на потребителите.
Такива като али, дето подсмърчат смешно и хабер си нямат от изкуство, не са критерий за фотография.
Ей затова ми пука, момент сега да ти обясня с цитат.

цитирай
44. trubadur - Ама това показва само колко ти е пипето бе, скъпа.
23.01.2012 17:32
Затова ти викат онанистка хората.
и като дойде такава тъпа женица като Али да кудкудяка, и като почнат дежурните квачки да квачат ква си велика, човек може да повърне.
Требе специален комитет за защита на фотографията от теб.

Алии, слънчице, много си смешна ма.
Я прочети сега, пукал, ей за тая гуспужанещичко.

Засега - толкова. Не си падам по това да си показвам снимките - прекрасно си им знам кусурите. Изкарах някои само за демонстрация, колко е просто да се направят що-годе сносни снимки. Не се и смятам за фотограф. Опитвам се обаче да не падам до нивото на една известна блогърска "фотографка", уморявайки читателите си с тъпото повтаряне на едни и същи похвати, едни и същи цветови настроения и що-годе все едни и същи мотиви. И да не знае правилата и да не си познава техниката - книги, уебсайтове и подобни за това как да се научи, колкото искаш.

Ако сам правех същото, толкова бързо би ми писнало от собствените ми снимки, че с дни наред бих повръщал от отврат.

Защото това нейното не е фотография, а онанизъм. Графичен онанизъм от най-гадния вид.
цитирай
45. yotovava - Пупче, единственият лансиращ този термин си ти. А в твойте снимки няма разработка. Ако искаш- Плувай. Не е риба. А за макрофотографията грам познания си нямаш.
23.01.2012 17:34
trubadur написа:
Затова ти викат онанистка хората.
и като дойде такава тъпа женица като Али да кудкудяка, и като почнат дежурните квачки да квачат ква си велика, човек може да повърне.
Требе специален комитет за защита на фотографията от теб.

Алии, слънчице, много си смешна ма.
Я прочети сега, пукал, ей за тая майстореица нещичко.



Засега - толкова. Не си падам по това да си показвам снимките - прекрасно си им знам кусурите. Изкарах някои само за демонстрация, колко е просто да се направят що-годе сносни снимки. Не се и смятам за фотограф. Опитвам се обаче да не падам до нивото на една известна блогърска "фотографка", уморявайки читателите си с тъпото повтаряне на едни и същи похвати, едни и същи цветови настроения и що-годе все едни и същи мотиви. И да не знае правилата и да не си познава техниката - книги, уебсайтове и подобни за това как да се научи, колкото искаш.

Ако сам правех същото, толкова бързо би ми писнало от собствените ми снимки, че с дни наред бих повръщал от отврат.

Защото това нейното не е фотография, а онанизъм. Графичен онанизъм от най-гадния вид.



Както и за поезия. :)))))))))))))))))))))))))))))))
Около 70% от фотографиите ми са в няколко фотографски сайта. И да, има много добри фотографи, от които да се учим. Значи последно злото куче си ти, нали? :)))))))))))))))))) Така си и мислех. Полигор-Многониковий некадърник. :))))))))))))))))))

е
цитирай
46. alexs - Прекрасни фотографии. . . . Нека да е ...
23.01.2012 17:49
Прекрасни фотографии.... Нека да е лято само да е лято!
Поздрави Валя!
цитирай
47. yotovava - СЕГА МЕ ЧУЙ ПОЛИГОР-ТРУБАДУР - НЯМАШ РАБОТА ТУК
23.01.2012 17:51
ВСЕКИ СЛЕДВАЩ КОМЕНТАР ОТ ТЕБ ЩЕ БЪДЕ ИЗТРИТ
И НЕ МИ ПУКА, КОЛКО ЩЕ ВРЯСКАШ - ЗНАМ, ЧЕ ЩЕ ТЕ БОЛИ :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
48. yotovava - Поздрави, Алекс :)))))))))))))))))))))))))
23.01.2012 17:52
alexs написа:
Прекрасни фотографии.... Нека да е лято само да е лято!
Поздрави Валя!

цитирай
49. анонимен - а бе тоя трубадур да не е откачил. . . . ...
23.01.2012 17:55
а бе тоя трубадур да не е откачил.........хахахахах коментара му е малко шашав, всъщност какво иска да каже, не разбирам!!!:))) Те с лидис изобщо не си виждат симптомите на лудост, форма на шизофрения ли какво е това бе хора...?????
цитирай
50. анонимен - Ти усмихваш денят на всички с пре...
23.01.2012 17:56
Ти усмихваш денят на всички с прекрасните си творби.Йотова, ненадмината си,недостижима като ....лятото -да речем:)))))))))
Кой не е съгласен с това?-я да си гледа работата..:)Залудо ,,фоткай" фотографке,залудо не стой:))))))))))))))))))))))))))))))))
Вярно е казано-Луд умора няма !!!!!!!!!!!!:))))))))))))))))))))))))))
цитирай
51. анонимен - крайно време беше :))
23.01.2012 17:57
yotovava написа:
ВСЕКИ СЛЕДВАЩ КОМЕНТАР ОТ ТЕБ ЩЕ БЪДЕ ИЗТРИТ
И НЕ МИ ПУКА, КОЛКО ЩЕ ВРЯСКАШ - ЗНАМ, ЧЕ ЩЕ ТЕ БОЛИ :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


То бива глупости, но това вече.....няма смисъл да се комуникира с лидис и трубадур, защо все се натискат?:))
цитирай
52. анонимен - а бе киек трубадуров, аз да не съм ...
23.01.2012 17:58
а бе киек трубадуров, аз да не съм сляпа , че снимките са хубави бе??!!!!!Пфффф
цитирай
53. yotovava - Скъпа, там където не ми харесва, не влизам. Усмихвай се мазно нейде другаде. А иначе - нека е усмихнат денят ти, защото сигурно е много тъжен.
23.01.2012 18:00
ponicka написа:
Ти усмихваш денят на всички с прекрасните си творби.Йотова, ненадмината си,недостижима като ....лятото -да речем:)))))))))
Кой не е съгласен с това?-я да си гледа работата..:)Залудо ,,фоткай" фотографке,залудо не стой:))))))))))))))))))))))))))))))))
Вярно е казано-Луд умора няма !!!!!!!!!!!!:))))))))))))))))))))))))))

цитирай
54. neprosvet - На вкус и на цвет товарищи нет!
23.01.2012 20:42
Аз казвам: Харесват ми снимките ти, Валя!
Много "рових" един ден в блога ти, но не можах да намеря...моята любимка"Гъсеничката-принцеса"! Помогни ми моля!:)))))))))))))))))))))))))
цитирай
55. yotovava - 54. neprosvet - На вкус и на цвет товарищи нет :)))))))))))))))))))))))))
23.01.2012 20:47
Предполагам си има предвид тази, която бе избрана за участие в изложбата "Дивият свят на България"

http://yotovava.blog.bg/izkustvo/2010/11/17/imam-povod-za-radost.636105

Трябва да оправя таговете, това е тяхната цел, като напишеш някаква дума - да търсят по нея. Но все забравям :))))))))))))))))))))))))
цитирай
56. pumona - Вал, ще си спомняме още поне още два месеца!
23.01.2012 22:54
Но... пък снимчиците са приятно занимание до стопяването на ледовете!
цитирай
57. yotovava - Ако можеха да оживяват :))))))))))))))))))))))))))))))))
24.01.2012 00:39
pumona написа:
Но... пък снимчиците са приятно занимание до стопяването на ледовете!

цитирай
58. neprosvet - yotovava- На вкус и на цвет товарищи нет :)))))))))))))))))))))))))
27.01.2012 12:37
yotovava написа:
Предполагам си има предвид тази, която бе избрана за участие в изложбата "Дивият свят на България"

http://yotovava.blog.bg/izkustvo/2010/11/17/imam-povod-za-radost.636105

Трябва да оправя таговете, това е тяхната цел, като напишеш някаква дума - да търсят по нея. Но все забравям :))))))))))))))))))))))))


Да, да, точно тая, точно тая!
Благодаря ти!
Щастлив, многоцветен, студен и красив зимен ден!:)))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yotovava
Категория: Изкуство
Прочетен: 5193431
Постинги: 1288
Коментари: 21789
Гласове: 43519
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол