Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.09.2011 19:32 - Контрасти
Автор: yotovava Категория: Изкуство   
Прочетен: 13878 Коментари: 49 Гласове:
62

Последна промяна: 26.09.2011 08:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
Фотография: Валентина ЙОТОВА
Разглеждайте в действителен размер



Гласувай:
64



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zlokuche - Виждам...
25.09.2011 19:41
...една горе-долу полуобработена макроснимка със скучна композиция, ама контрастите съвсем ми се губят.
цитирай
2. yotovava - :)))))))))))) А сега имам тест за теб - хайде, като си такъв разбирач, Пупи, да ми кажеш какъв е EXIF-ът на снимката
25.09.2011 19:42
zlokuche написа:
...една горе-долу полуобработена макроснимка със скучна композиция, ама контрастите съвсем ми се губят.

цитирай
3. анонимен - Вал, загази я. Имаме професионалист.....
25.09.2011 19:57
Какво е това EXIF, по дяволите?
цитирай
4. yotovava - Катана, щом досега не отговори, и чичко Гугъл не може да му помогне.
25.09.2011 19:58
katana написа:
Какво е това EXIF, по дяволите?

цитирай
5. tutankhamon661 - yotovava
25.09.2011 19:59
Скрито цвете, но ти си го видяла.
цитирай
6. yotovava - Така е, в интерес на истината беше зад една ограда, половин час се въртях, че да наглася обектива така, та да го хване :))))))))))))))))))))
25.09.2011 20:00
tutankhamon661 написа:
Скрито цвете, но ти си го видяла.

цитирай
7. zlokuche - EXIF
25.09.2011 20:07
С прости думи, EXIF е допълнителна информация за снимката, която я я има, я я няма във файла. Съдържа всякаква техническа и прочия информация за снимката - от цветово пространство, използвана камера и обектив, бленда, експозиция. до автор, дата и час на снимката и т.н. Може толкова лесно да се манипулира, колкото и да се добави (ако го е нямало) или премахне. И като последно - EXIFът си е просто една техническа придатка от дигиталната ера, понякога полезна, но няма никакво отношение към качеството на снимката, таланта на автора и т.н. И лайно със сапунерка да снима човек, снимката пак ще си има EXIF.
цитирай
8. yotovava - ПОПИТАХ НА ТАЗИ СНИМКА КАКЪВ Е - СВАЛИ СИ Я И МИ КАЖИ. А ИНАЧЕ ЧИЧКО ГУГЪЛ ТИ ОТНЕ ПОВЕЧКО ВРЕМЕ. :))))))))))))))))))))))
25.09.2011 20:09
zlokuche написа:
С прости думи, EXIF е допълнителна информация за снимката, която я я има, я я няма във файла. Съдържа всякаква техническа и прочия информация за снимката - от цветово пространство, използвана камера и обектив, бленда, експозиция. до автор, дата и час на снимката и т.н. Може толкова лесно да се манипулира, колкото и да се добави (ако го е нямало) или премахне. И като последно - EXIFът си е просто една техническа придатка от дигиталната ера, понякога полезна, но няма никакво отношение към качеството на снимката, таланта на автора и т.н. И лайно със сапунерка да снима човек, снимката пак ще си има EXIF.

цитирай
9. henzelski - А под листата
25.09.2011 20:12
какво ли се крие, ааааааа... :))))))
цитирай
10. yotovava - Не знам :)))))))))))))))
25.09.2011 20:14
henzelski написа:
какво ли се крие, ааааааа... :))))))

цитирай
11. zlokuche - Лелче, EXIFът няма нищо общо с художествените качества на снимката
25.09.2011 20:18
Така че и да питаш, и да не питаш - все тая. Престани с тия излагации, моля те.
цитирай
12. yotovava - Гепих ли те, гущер!!!!! :))))))))))))))))))) ПРЕДСТАВА СИ НЯМАШ - ХАХАХАХАХХАХАХАХАХАХ
25.09.2011 20:19
zlokuche написа:
Така че и да питаш, и да не питаш - все тая. Престани с тия излагации, моля те.

цитирай
13. анонимен - Нямаме професионалист..
25.09.2011 20:26
ама ми каже що е то, ама на лична, че тук кинти ще играят.
цитирай
14. yotovava - Всеки, който се занимава с фотография, знае как се вижда EXIFът от един jpg, както и поради каква причина може да го няма.
25.09.2011 20:31
katana написа:
ама ми каже що е то, ама на лична, че тук кинти ще играят.



А иначе инфо в Гугъла за EXIF с лопата да ринеш, но другото трябва да си го пипал, та да го знаеш.
Това си беше своеобразен тест, нали разбираш :))))))))))))
цитирай
15. stela50 - Не съм професионалист и не познавам
25.09.2011 21:19
спецификата на фотографията ... Но това не ми пречи
да видя зелените листа , капчиците роса и нежния красив цвят .
Снимката е чудесна . Поздрави ,Валя !
цитирай
16. yotovava - Мила Стела, аз също не съм професионалист и винаги съм го твърдяла, снимам за удоволствие и поствам собствените си виждания, благодаря ти :)))))))))))))))))))))
25.09.2011 21:22
stela50 написа:
спецификата на фотографията ... Но това не ми пречи
да видя зелените листа , капчиците роса и нежния красив цвят .
Снимката е чудесна . Поздрави ,Валя !

цитирай
17. yotovava - Свате, нали разбираш, че аз се занимавам с обработка на снимки от двадесет години, виж с фотография - само от три. НО ИЗЦЕПКАТА Е ЯКА!!! :))))))))))))))))))))
25.09.2011 21:30
bulgarinut57 написа:
Сватя, ще припадна !!!
В нашия блог наистина лайната с лопата да ги ринеш !!!
"...една горе-долу полуобработена макроснимка със скучна композиция, ама контрастите съвсем ми се губят."
От 1982 г. се занимавам с фотография, в горната изцепка е
вярно само това, че е написана на български.

цитирай
18. liliyanaandreeva - Великолепно!
25.09.2011 22:23
Валентина Великолепная Първа!
цитирай
19. yotovava - Усмивки за теб :)))))))))))))))))))))
25.09.2011 22:35
liliyanaandreeva написа:
Валентина Великолепная Първа!

цитирай
20. pisatelkata - Красиво! Поздравления!
25.09.2011 22:37
Красиво! Поздравления!
цитирай
21. yotovava - Радвам се, че хареса :)))))))))))))))
25.09.2011 22:41
pisatelkata написа:
Красиво! Поздравления!

цитирай
22. dvd - пробвай
26.09.2011 01:05
без рамката...

резултатът ще е по-малко дразнещ

това естествено не е заяждане, а само изразяване на мнение
цитирай
23. yotovava - Рамката я слагам заради клика, който показва снимката в действителен размер - но на бял фон :)))))))))))))))
26.09.2011 06:39
dvd написа:
без рамката...

резултатът ще е по-малко дразнещ

това естествено не е заяждане, а само изразяване на мнение

цитирай
24. анонимен - До 8 часа ще стоиш на първа, качи в...
26.09.2011 12:14
До 8 часа ще стоиш на първа, качи веднага нов, та да се появиш пак веднага, зер как ще стои блогът без теб.
Тъпота с взлом, както те нарекоха.
цитирай
25. cefulesteven - В твоите "Контрасти" ...
26.09.2011 12:42
В твоите "Контрасти" видях една от най-чаровните си героини. Всъщност, тя е една и съща в различни ситуации, в няколко различни разказа. Мога да говоря много за характера на тази красота: дръзка и агресивна, но обгърната в спокойствието на волята - зелените цветове. Едно диво дете, което иска от живота, което има воля, която да наложи, но в същото време и благородството да не го прави. Което е достатъчно красиво само за себе си, като същност и съществуване в своя порядък, за да бъде забелязано, за да впечатли достатъчно и обектива, и сетивата на всички онези, с които обектива го е споделил, а по същия начин и всички разпознаващи го очи. Което е на своето място, там в различното като цветове от себе си. Това е цвете, но също така душа и характер, които чувствителните за красота ще я разберат.

Ще ми се още много да пиша в този ред, а ще се прекъсна.

Разбира се, че цветето няма общо със самомнителността на някой, който се самоназначава за експерт, като използва вечния аргумент, на големите експерти от блог.бг: "щом аз ти го казвам, значи е така", а в същото време не може да отговори на най-обикновен технически въпрос.

Добре му го зададе. Иначе е ясно, че това е човек, който освен от фотография разбира от литература, книгоиздаване, маркетинг, политика, реклама, футбол, разговор на маса, знае по-добре от самите влюбени как да се обичат и тъй нататък...:)
цитирай
26. stihiq - Девер ми е професионален фотограф и ...
26.09.2011 12:59
Девер ми е професионален фотограф и почти живее на път. Не е българин. Когато ни е гостувал съм му показвала твои снимки. Доста одобрения имаш от него. Не ми се влиза в подробности по тема, която не ми е професия, но каза, че за любител си на много високо ниво и спокойно може да участваш в конкурси на професионалисти. Аз му казах, че си любител, защото го прочетох в твой коментар.
цитирай
27. aqualia - Охо, много изискано е!
26.09.2011 14:45
За мен това е спрялото време - преди да тръгна на парти... дали да съм този ттоалет? ;)))
Хубаво е, Валя!
цитирай
28. yotovava - Скъпи Ан, а защо влизаш, като не ти харесва, м? Аз чета почти всичко, което се публикува, без значение къде е. Разходи се.
26.09.2011 14:56
анонимен написа:
До 8 часа ще стоиш на първа, качи веднага нов, та да се появиш пак веднага, зер как ще стои блогът без теб.
Тъпота с взлом, както те нарекоха.

цитирай
29. yotovava - Цветето наживо е невероятно, дано успея да се сдобия с него, и някак си те предизвиква, ела, вземи ме :))))))))))))))))))
26.09.2011 14:57
aqualia написа:
За мен това е спрялото време - преди да тръгна на парти... дали да съм този ттоалет? ;)))
Хубаво е, Валя!

цитирай
30. yotovava - Аз никога не съм твърдяла, че съм професионалист - обичам да снимам и го правя. Имам идеи, вероятно които ще изпълня по-нататък. Но не се отказвам. Благодаря ти
26.09.2011 14:58
stihiq написа:
Девер ми е професионален фотограф и почти живее на път. Не е българин. Когато ни е гостувал съм му показвала твои снимки. Доста одобрения имаш от него. Не ми се влиза в подробности по тема, която не ми е професия, но каза, че за любител си на много високо ниво и спокойно може да участваш в конкурси на професионалисти. Аз му казах, че си любител, защото го прочетох в твой коментар.

цитирай
31. yotovava - Стефане, радвам се, че си го видял така. А за "капацитетите" - ами нека се пробват и на други нива освен в блога, нали :)))))))))))))
26.09.2011 14:59
cefulesteven написа:
В твоите "Контрасти" видях една от най-чаровните си героини. Всъщност, тя е една и съща в различни ситуации, в няколко различни разказа. Мога да говоря много за характера на тази красота: дръзка и агресивна, но обгърната в спокойствието на волята - зелените цветове. Едно диво дете, което иска от живота, което има воля, която да наложи, но в същото време и благородството да не го прави. Което е достатъчно красиво само за себе си, като същност и съществуване в своя порядък, за да бъде забелязано, за да впечатли достатъчно и обектива, и сетивата на всички онези, с които обектива го е споделил, а по същия начин и всички разпознаващи го очи. Което е на своето място, там в различното като цветове от себе си. Това е цвете, но също така душа и характер, които чувствителните за красота ще я разберат.

Ще ми се още много да пиша в този ред, а ще се прекъсна.

Разбира се, че цветето няма общо със самомнителността на някой, който се самоназначава за експерт, като използва вечния аргумент, на големите експерти от блог.бг: "щом аз ти го казвам, значи е така", а в същото време не може да отговори на най-обикновен технически въпрос.

Добре му го зададе. Иначе е ясно, че това е човек, който освен от фотография разбира от литература, книгоиздаване, маркетинг, политика, реклама, футбол, разговор на маса, знае по-добре от самите влюбени как да се обичат и тъй нататък...:)

цитирай
32. alexs - Снимката е чудесна а за EXIF нищо не ...
26.09.2011 15:22
Снимката е чудесна а за EXIF нищо не каза ......
Хубав ден Валя!
цитирай
33. cefulesteven - Бедата е, че никъде не ги ценят. И ...
26.09.2011 15:25
Бедата е, че никъде не ги ценят. И никой друг, освен тях самите не ги смята за капацитет. Доста е посредствен света за тяхната гениалност:)
цитирай
34. yotovava - Хубав ден, Алекс, който знае за какво беше въпросът ми, си е направил изцводите :)))))))))))))))))
26.09.2011 15:29
alexs написа:
Снимката е чудесна а за EXIF нищо не каза ......
Хубав ден Валя!

цитирай
35. yotovava - Аз лично смятам, че трябва отвреме навреме да им се шокат репите, а иначе :))))))))))))))))
26.09.2011 15:30
cefulesteven написа:
Бедата е, че никъде не ги ценят. И никой друг, освен тях самите не ги смята за капацитет. Доста е посредствен света за тяхната гениалност:)

цитирай
36. bven - Сякаш фея го е видяла и снимала...
26.09.2011 15:40
Прекрасно си го направила, Валя.
Хубав ден ти желая!:)
цитирай
37. pevetsa - Готова си за изложба Валя, толкова ...
26.09.2011 15:45
Готова си за изложба Валя, толкова съвършенни фотографии видях при теб, уловени мигове с нюансите на дъгата, живот, красота и фантазия :))))))
цитирай
38. yotovava - Хубав ден и от мен, Бвен :))))))))))))))
26.09.2011 15:50
bven написа:
Прекрасно си го направила, Валя.
Хубав ден ти желая!:)

цитирай
39. yotovava - А, не, рано е, но няма да се откажа и пръв ще те поканя, като се реша :))))))))))))
26.09.2011 15:51
pevetsa написа:
Готова си за изложба Валя, толкова съвършенни фотографии видях при теб, уловени мигове с нюансите на дъгата, живот, красота и фантазия :))))))

цитирай
40. ognena71 - Много нежно!
26.09.2011 16:57
Много нежно!
цитирай
41. yotovava - Благодаря ти :)))))
26.09.2011 16:58
ognena71 написа:
Много нежно!

цитирай
42. kalinat - да не би да си безработна?все тук киснеш...
26.09.2011 17:08
това да ти е цел... все на първа макар и с някаква си снимчица... комплексирана, тъжна, остаряваща... не ти е лесно, разбирам.
цитирай
43. yotovava - Вероятно ти си без работа, щом гледаш нонстоп какво става в блога :))))))))))))))
26.09.2011 17:10
kalinat написа:
това да ти е цел... все на първа макар и с някаква си снимчица... комплексирана, тъжна, остаряваща... не ти е лесно, разбирам.

цитирай
44. sande - Поздравления,Валя за жубавата, интересна снимка, изразителна ...
26.09.2011 18:17
Живописна.
цитирай
45. yotovava - Винаги си добре дошъл, Санде :)))))))))))))))
26.09.2011 18:24
sande написа:
Живописна.

цитирай
46. kalin8 - Поздрави и от мен!
26.09.2011 20:14
Брависимо!
Б.
цитирай
47. yotovava - Здравей, Бо, хубава вечер от мен :)))))))))))))))))))
26.09.2011 20:49
kalin8 написа:
Брависимо!
Б.

цитирай
48. malchaniaotnadejda7 - :) Сякаш грее...
27.09.2011 11:13
Да не е от Лемурия? Това цветенце не е от тук. И със сигурност има какво да ни каже... Поздрави, Валя!:)
цитирай
49. yotovava - Не зная,Наде, видях го в един двор, напролет ще помоля да ми дадат коренче, даже мисля, че е диво. Благодаря ти :))))))))))))
27.09.2011 11:43
malchaniaotnadejda7 написа:
Да не е от Лемурия? Това цветенце не е от тук. И със сигурност има какво да ни каже... Поздрави, Валя!:)

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yotovava
Категория: Изкуство
Прочетен: 5193870
Постинги: 1288
Коментари: 21789
Гласове: 43519
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол