Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2010 17:45 - ПРЕДИЗВИКАН ОТГОВОР
Автор: yotovava Категория: Изкуство   
Прочетен: 7642 Коментари: 33 Гласове:
24

Последна промяна: 12.02.2012 09:37

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тъй като Полигор-Канибал-Танатос-Призрак-Мизантроп и прочее стоников герундий твърде много си позволява да пипа с мръсни ръце името ми, мисля, че имам право на отговор, както и да внеса яснота по отношение на моята нетърпимост към него.
На 11 август въпросният си позволи да публикува стихотворение, уж посветено на мен. В същия ден погребвах 20-годишния си племенник, който след 60 дена престой в реанимацията не успя да се пребори и остана завинаги на 20. Рано сутринта публикувах в сайт Откровения стиха "Пиета", който  е публикуван и тук. Канибалът реши, че това няма да му попречи да продължи една пародийна гавра, каквато  политика имаше от около седмица към различни членове на сайта. Чакаше да му се вържат на творбата и да започнат да злорадвстват. В 15.40, когато се върнах от 150 км път, имаше четири коментара, в които всички го молеха да махне посвещението, защото не можели в никакъв случай да го сквържат с мен, както и отделно заради нещастието, което бе сполетяло моето семейство. Въпросният герундий направи това чак на сутринта в 9.30. 

http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=223400


yotovava (Валентина Йотова):   13-08-2010г. 09:17  
тъй като ти четеш само себе си, не приемам извинението, което всъщност го мисли почти цял ден. 
Върнах се в 15.30 след 200 км пътуване и те оставих да се пържиш в собствения си сос. Видях колко души са те посетили и как са те коментирали. И видях коментари, ,които после бяха изтрити, но не бяха ласкави за теб. Казваш, че не си знаел: 
http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=219002 
http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=221833 
http://otkrovenia.com/main.php?action=show&id=223396 

... така че - твоето извинение е измислено, а аз държа на думите си. Защото думите имат цена. И аз я знам. 
Ако беше мъж, а вече знам, че си само охлюв, щеше най-малкото да се извиниш на лична... Оттук нататък всяка твоя поетична полюция ще бъде разнищвана до безобразие. Защото ти не пишеш поезия, ти просто халюцинираш рими - между яденето на гъби и пушенето на трева. 
Но за разлика от теб - при мен животът се случва. А ти живееш в художествената измислица. 
канибалd (Арихо ):   12-08-2010г. 11:13  
Благодаря, сеньора, бори и забравена.
жарава (Веска ):   12-08-2010г. 10:25  
image
appetrova (Забравена ):   12-08-2010г. 08:56  
image Поздрав! 

Мнението ми знаеш вече за стиха!
канибалd (Арихо ):   12-08-2010г. 08:40  
Джейн, разбира се, че не съм искал да засегна Йотова и пак изразявам съжалението си за неприятното съвпадение на публикацията с това събитие.Благодаря, Марина.
vedrina (Марина Стоянова):   12-08-2010г. 08:37  
!!!
Djein_Ear (Евгения Тодорова):   12-08-2010г. 08:34  
така поднесен стиха ти, както вече казах ми харесва!
канибалd (Арихо ):   12-08-2010г. 08:21  
Йотова, искрено съжалявам за нещастието ти. Но не можех да знам за това, а за кой ли път ще повторя на някои читатели, че само за децата до 5 години е присъщо да приемат буквално всичко и героинята няма нищо общо с тази, за която е адресирано.Джейн, а защо да не пиша посвещения? Просто защото искам да разнообразя и собствената си продукция, и атмосферата в сайта, и дори и за секкунда не съм се замислял за съревнование. Удивително е как за някои всяко поклащане на статуквото,където и да е, е нежелано. С Йотова сме разменяли реплики и този стих-закачка е част от тях, естествено, че не бих го написал, ако знаех какво е станало. И, Йотова, текстът не е причина да обиждаш, въпреки мъката ти.Разбира се, че ше премахна посвещението, и да не ме бяхте подсетили.
rumpel (Румяна Пелова):   11-08-2010г. 20:32  
Канибале, разбрах колко по-човечен си от повечето от нас. Стихът е хубав, но махни посвещението. Мисля, че това е най-малкото, което можеш да направиш за Валя.
bori1478 (Боряна Иванова):   11-08-2010г. 15:37  
Много ми хареса,поздрави!!!
yotovava (Валентина Йотова):   11-08-2010г. 15:28  
Уважаеми, Канибале. 
Аз днес погребах племеника си. 
А ТИ СИ ЖАЛЪК....
appetrova (Забравена ):   11-08-2010г. 12:35  
С ясната представа ,че вероятно не визираш Валя в този стих, 
както и предишните няколко стиха, съм склонна да мисля ,че е написан по-скоро породен от последните няколко леки 
" спречквания" във вижданията на двамата автора. 

Доколкото мога да усетя характера на Валя от творбите и, 
написаното няма общо с нея. Но имайки предвид колко различни са вижданията и разбиранията на двамата за поезия съм склонна да приема 
стиха насочен в тази посока. 

Според мен Арихо е писал повече за различията им във възприемането на дадено нещо с Валя, отколкото за самата нея.И поскоро е писал за това как той въприема нейното виждане за нещата. 
Не смятам, че би олицетворил Валя като въпросният тип личност. 

Но това е само мое мнение. 

Като стих - харесах Арихо, но уважи скръбта й... 

Поздрав и спокойна вечер! 

 
tanyavd (Татяна Борисова):   11-08-2010г. 11:32  
Напоследък от стиховете ти хвърчи такава неудовлетвореност и прикрит гняв...ти си знаеш защо, на всеки му се случва. Ще чакам да се качиш по нависоко, от там пишеш чудесни неща. С поздрав.
канибалd (Арихо ):   11-08-2010г. 08:28  
Данда, здрасти, хубави човеченца си ми пратила! Мерси!
danda (Даниела Викторова):   11-08-2010г. 08:01  
image image image






Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - a sega tazi gad e redaktor v spisa...
01.11.2010 18:02
a sega tazi gad e redaktor v spisanieto na ka4ak
цитирай
2. анонимен - Той ме изтри с модерация за кеф на Джулия Бел и "свободните" поетеси от блога
01.11.2010 18:18
Същият случай на 20.7.2010 - Илинден пуснах постинг за Именният и Рожден ден на синът ми оператор от FTV.За да угоди на пУетеските той написа стих ,че съм "майка на маймуни " Сияйна радост блесна в блога по този негов стих ,зарадвал за сетен път ,,Свободните поетеси " и издателите им . Аз бях смаяна от това изродило се човешко и творческо понятие и действие! След месец само Той ми изтри 700 постинга ЗА ДА УГОДИ НА ДЖУЛИЯ БЕЛ И ПРИЯТЕЛИ ,КОИТО МЕ ИЗКРАДОХА ОТ КЪМ СНИМКИ , СТИХОВЕ И С НЕГОВА ПОМОЩ ИЗТРИХА!!!
Никога няма да простя умишленият стрес и долната постъпка на Полигор , МОДЕРАТОРИТЕ НА блог.бг и т.н "Свободни поетиси"от блога!
Явно не са за блог и сайт общувания ,тъй като са без причини агресивни и криминални .Но това е въпрос на време да се доказва в съда .
Благодаря ,ти че сподели същата изтория почти ,която се е случила и при теб !
С уважение към всички в блога ,с които общувах и ме познават
lidis
цитирай
3. maroder - Напълно нелепи обвинения-
01.11.2010 18:53
Ясно е, че нетърпимостта ти е необоснована с ннищо и с тоя пост ставаш за смях и само му даваш козове, а пък тия 2 коментара са толкова смешни, че чак ме заболя корема от смях.
цитирай
4. bizcocho - Чета те тук и в стихове, защото ха...
01.11.2010 18:57
Чета те тук и в стихове, защото харесвам как пишеш! Още помня стиха"...дишай, детенце, дишай" и надали някога ще го забравя! Без да знам историята на стиха бях в потрес от него, още повече, че като пишещ човек съм наясно, че такава творба не се пише за да се добави стихотворение към творчество! Бях като парализирана след прочита и дълго не можех да напиша коментар... Поне час стоях, гледах коментара на Капитана / "Дишай!"/ и импулсивно го повтарях на глас...
Не публикувам в Откровения и не знам за случая, но е неприятен всеки един подобен сблъсък. Преди малко в един постинг прочетох"Доброто се помни, лошото още повече".
цитирай
5. andrinamark - Вальок, струва ли си? Та той сам се ...
01.11.2010 19:15
Вальок, струва ли си?
Та той сам се вари в собствените си телесни и миризливи отпадни продукти вече доста дълго време. И все нещо сплетничи, все интригантства, за да докаже, че той е най-знаещият и най-можещият. Само дето повечето хора от блог.бг са се убедили във въздухарството му и не му обръщат внимание. И много правилно правят. Защото въпросното много-никово същество нищо не е в състояние да го промени. При огромно желание дори той сам себе си не може да промени - за някои неща само волята не стига, нужни са и медикаменти. Тъй че, плюй три пъти през лявото си рамо, хвърли щипка сол през дясното и подмини... Мисля, че на всички вече ни е ясно, че от това същество човек не става ...

А теб те прегръщам!*
цитирай
6. andrinamark - Ясно е, че нетърпимостта ти е нео...
01.11.2010 19:29
maroder написа:
Ясно е, че нетърпимостта ти е необоснована с ннищо и с тоя пост ставаш за смях и само му даваш козове, а пък тия 2 коментара са толкова смешни, че чак ме заболя корема от смях.


Нелепи обвинения ли? Дали пък не пропускаш факта, че на всичко това имаше свидетели? А иначе продължавай да се смееш, но помоли само да ти сложат една усмирителна риза - двойният ефект ще ти е осигурен - хем ще те пристегне през корема и няма да те боли чак толкова, хем няма да трошиш клавиатурата с още по-нелепи хипотези... (хмммм, много познато двойно "н"..., още един ник ли?)
цитирай
7. yotovava - СКЪПИ ЧИСТО НОВ НИК - ПРО(И)ЗРАЧЕН СИ...
01.11.2010 19:34
maroder написа:
Ясно е, че нетърпимостта ти е необоснована с ннищо и с тоя пост ставаш за смях и само му даваш козове, а пък тия 2 коментара са толкова смешни, че чак ме заболя корема от смях.

цитирай
8. yotovava - ...МИЛА, това правеха много хора, много хора се помолиха и се опитаха да бъдат съпричастни...
01.11.2010 19:36
bizcocho написа:
Чета те тук и в стихове, защото харесвам как пишеш! Още помня стиха"...дишай, детенце, дишай" и надали някога ще го забравя! Без да знам историята на стиха бях в потрес от него, още повече, че като пишещ човек съм наясно, че такава творба не се пише за да се добави стихотворение към творчество! Бях като парализирана след прочита и дълго не можех да напиша коментар... Поне час стоях, гледах коментара на Капитана / "Дишай!"/ и импулсивно го повтарях на глас...
Не публикувам в Откровения и не знам за случая, но е неприятен всеки един подобен сблъсък. Преди малко в един постинг прочетох"Доброто се помни, лошото още повече".

цитирай
9. yotovava - А защо сте търпели това? Страх ли ви е? До кого? От някакъв ник?
01.11.2010 19:37
анонимен написа:
Същият случай на 20.7.2010 - Илинден пуснах постинг за Именният и Рожден ден на синът ми оператор от FTV.За да угоди на пУетеските той написа стих ,че съм "майка на маймуни " Сияйна радост блесна в блога по този негов стих ,зарадвал за сетен път ,,Свободните поетеси " и издателите им . Аз бях смаяна от това изродило се човешко и творческо понятие и действие! След месец само Той ми изтри 700 постинга ЗА ДА УГОДИ НА ДЖУЛИЯ БЕЛ И ПРИЯТЕЛИ ,КОИТО МЕ ИЗКРАДОХА ОТ КЪМ СНИМКИ , СТИХОВЕ И С НЕГОВА ПОМОЩ ИЗТРИХА!!!
Никога няма да простя умишленият стрес и долната постъпка на Полигор , МОДЕРАТОРИТЕ НА блог.бг и т.н "Свободни поетиси"от блога!
Явно не са за блог и сайт общувания ,тъй като са без причини агресивни и криминални .Но това е въпрос на време да се доказва в съда .
Благодаря ,ти че сподели същата изтория почти ,която се е случила и при теб !
С уважение към всички в блога ,с които общувах и ме познават
lidis

цитирай
10. yotovava - Мила, понякога си струва... именно защото всички бяха прекалено търпеливи....
01.11.2010 19:38
andrinamark написа:
Вальок, струва ли си?
Та той сам се вари в собствените си телесни и миризливи отпадни продукти вече доста дълго време. И все нещо сплетничи, все интригантства, за да докаже, че той е най-знаещият и най-можещият. Само дето повечето хора от блог.бг са се убедили във въздухарството му и не му обръщат внимание. И много правилно правят. Защото въпросното много-никово същество нищо не е в състояние да го промени. При огромно желание дори той сам себе си не може да промени - за някои неща само волята не стига, нужни са и медикаменти. Тъй че, плюй три пъти през лявото си рамо, хвърли щипка сол през дясното и подмини... Мисля, че на всички вече ни е ясно, че от това същество човек не става ...

А теб те прегръщам!*


И аз те прегръщам, боецо!
цитирай
11. svetislav - Това е,
01.11.2010 19:44
нямам думи!
цитирай
12. yotovava - Виж, прекалено много постове нашляка този човек,
01.11.2010 19:45
svetislav написа:
нямам думи!


за да ме предизвика....
цитирай
13. dar4eto - ...
01.11.2010 19:59
Валка, няма да гласувам.
Защото истината няма нужда от гласуване - нея или я има, или не искат да я виждат.
Зная истината и няма нужда някой друг да ми я избутва с гласове нагоре.
За мен тя е повече от истина - не можеш да я закриеш с пръст.
Колкото и да се опитва въпросният да ръкомаха с пръст и да нравоучава.
Сори, ама не става. Отвсякъде!
Теб те прегръщам - и тогава го направих, и сега.
Другото - на друго място.
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - Струва ли си да се занимаваш с дребосъци?
01.11.2010 20:07
Отмини простака с мълчание, Валя?
Чудовището
цитирай
15. yotovava - Благодаря ти, мила, прегръщам те и аз.
01.11.2010 20:12
dar4eto написа:
Валка, няма да гласувам.
Защото истината няма нужда от гласуване - нея или я има, или не искат да я виждат.
Зная истината и няма нужда някой друг да ми я избутва с гласове нагоре.
За мен тя е повече от истина - не можеш да я закриеш с пръст.
Колкото и да се опитва въпросният да ръкомаха с пръст и да нравоучава.
Сори, ама не става. Отвсякъде!
Теб те прегръщам - и тогава го направих, и сега.
Другото - на друго място.

цитирай
16. yotovava - Валери, понякога мога да мълча... но не и в този случай. Благодаря ти. :)
01.11.2010 20:13
4udovi6teto написа:
Отмини простака с мълчание, Валя?
Чудовището

цитирай
17. stela50 - Съжалявам ,Валя за преживяното ...
01.11.2010 20:24
не съм в течение на нещата ...И просто те прегръщам .
цитирай
18. анонимен - То се вижда ,че е болен - маша в ръцете на начинаещите поетеси
01.11.2010 20:30
Този е типичен клиничен случай ,заедно с пУтесите на ка4ак и понтис ,които го използват за надмощие с грубост , хакерство и всички долни средства да се доберат до" слава". Той унижава истинските в името на наглите плагиатки поетеси! Жалко че модерация на блог .бг го подкрепя да вреди умишлено на потребителите , като ги предизвиква , обижда и трие дори блогове !!!
цитирай
19. yotovava - Благодаря ти, Стела, за съчувствитето... благодаря...
01.11.2010 20:30
stela50 написа:
не съм в течение на нещата ...И просто те прегръщам .

цитирай
20. yotovava - Не знам дали а така, знам само какво преживях и защо пуснах този пост. Благодаря, че сподели.
01.11.2010 20:31
анонимен написа:
Този е типичен клиничен случай ,заедно с пУтесите на ка4ак и понтис ,които го използват за надмощие с грубост , хакерство и всички долни средства да се доберат до" слава". Той унижава истинските в името на наглите плагиатки поетеси! Жалко че модерация на блог .бг го подкрепя да вреди умишлено на потребителите , като ги предизвиква , обижда и трие дори блогове !!!

цитирай
21. kapito - И аз не бях в течение точно за това. . . ...
01.11.2010 20:38
И аз не бях в течение точно за това ...
Имахора, които просто трябва да съжалим, да им подхвърлим къшей хляб и да отминем с надеждата, че може някой ден да станат забележими.
Не се ядосвай, живей живота си така, както смяташ, че е редно. Чуждите животи няма как да бъдат спасени от никой друг, освен от тях самите.
Прегръщам те!
цитирай
22. yotovava - Прегръдки и за теб, Капито.......
01.11.2010 20:59
kapito написа:
И аз не бях в течение точно за това ...
Имахора, които просто трябва да съжалим, да им подхвърлим къшей хляб и да отминем с надеждата, че може някой ден да станат забележими.
Не се ядосвай, живей живота си така, както смяташ, че е редно. Чуждите животи няма как да бъдат спасени от никой друг, освен от тях самите.
Прегръщам те!

цитирай
23. svetlanal - Ако отминаваме с мълчание
01.11.2010 22:19
Дали ще ни разберат?! Със злото зъл, това е доброта!!!
Ако сме толерантни...горко ни. Толерантни, какво беше това?! Четат го и млади хора, а той ги учи как по-хубаво да се самоубиват, защото смъртта била красива, а младостта - грозна.
До теб съм Валя!!! Не го правим за себе си, а за другите след нас!!! Отговорът е за тях!!!
цитирай
24. yotovava - Точно, Светле, точно! Не искам моето дете да прочете "великия"
01.11.2010 22:31
svetlanal написа:
Дали ще ни разберат?! Със злото зъл, това е доброта!!!
Ако сме толерантни...горко ни. Толерантни, какво беше това?! Четат го и млади хора, а той ги учи как по-хубаво да се самоубиват, защото смъртта била красива, а младостта - грозна.
До теб съм Валя!!! Не го правим за себе си, а за другите след нас!!! Отговорът е за тях!!!


у когото капка човечност не съзрях.
цитирай
25. sevdabg - Здравей Валя
02.11.2010 08:39
Вчера го прочетох и се замислих...
Не знам историята на тези взаимоотношения,
но знам колко са сложни вазимоотношенията в Изкуство и Поезия. Никога не съм се намесвала - до днес.
Валя, от това което постваш тук, /в сайт Откровения не чета/
разбирам, че си една мого сетивна и нежна Жена. Ранима...Но и силна.
Много съжалявам за преживяното от теб. Много :(

Поздрави !

цитирай
26. yotovava - Здравей, Севде, благодаря за съпричастието и усещането... Както казах - това е предизвикан отговор...
02.11.2010 08:53
sevdabg написа:
Вчера го прочетох и се замислих...
Не знам историята на тези взаимоотношения,
но знам колко са сложни вазимоотношенията в Изкуство и Поезия. Никога не съм се намесвала - до днес.
Валя, от това което постваш тук, /в сайт Откровения не чета/
разбирам, че си една мого сетивна и нежна Жена. Ранима...Но и силна.
Много съжалявам за преживяното от теб. Много :(

Поздрави !


цитирай
27. deleted-4udovi6teto - Отмини простака с мълчание, Вал...
02.11.2010 10:35
yotovava написа:
4udovi6teto написа:
Отмини простака с мълчание, Валя?
Чудовището


Дядо ми навремето казваше тъй: "Светът ще се свърши, глупаците - не!"
Глупака нивгаш - и за нищо на света не можеш наддума, Валюше.
Туй то.
Чу
цитирай
28. hristam - Има хора,
02.11.2010 10:52
които не си струват вниманието, Валя. Те самите го усещат, и за това правят и невъзможното, за да се докопат до нечие такова с цената на всичко. Жалко е, когато някой стане роб на комплексите си до такава степен, но уви, случва се. Лично аз отказвам да ги забелязвам, понеже и без това са твърде дребни и незначителни...
А наоколо е пълно с толкова по-интересни неща, стойностни и истински! Ти самата го знаеш добре, чета го в поезията ти.
цитирай
29. yotovava - Хрис, благодаря за разбирането....
02.11.2010 11:07
hristam написа:
които не си струват вниманието, Валя. Те самите го усещат, и за това правят и невъзможното, за да се докопат до нечие такова с цената на всичко. Жалко е, когато някой стане роб на комплексите си до такава степен, но уви, случва се. Лично аз отказвам да ги забелязвам, понеже и без това са твърде дребни и незначителни...
А наоколо е пълно с толкова по-интересни неща, стойностни и истински! Ти самата го знаеш добре, чета го в поезията ти.

цитирай
30. анонимен - Едно чудовище,дето го изтриха за гласуване от чужд ник,
02.11.2010 11:22
ще учи на морал. Едни самозабравили се андрини, дето опитаха да сведат сайта до себе си и възмутиха чиитателите с ровенето в гащите ми, ще дават акъл. Едни светланилъ, дето сипят ппсувни, ще дават съвети. Да поругаваш духа на починалия и да чакаш такива като теб да припяват, е жалко, много жалко, но благодаря за саморазкриването им.
цитирай
31. yotovava - Ще оставя този ти коментар, нека хората преценят....
02.11.2010 11:28
poligor написа:
ще учи на морал. Едни самозабравили се андрини, дето опитаха да сведат сайта до себе си и възмутиха чиитателите с ровенето в гащите ми, ще дават акъл. Едни светланилъ, дето сипят ппсувни, ще дават съвети. Да поругаваш духа на починалия и да чакаш такива като теб да припяват, е жалко, много жалко, но благодаря за саморазкриването им.


Между другото никът maroder нали е твой, що ревеш?
цитирай
32. kikowsky - Голяма отвратителност виждам
02.11.2010 12:55
в блога. Претендиращите, че създават изкуство, се оказват доста низки душички. Почвам да разбирам по-добре защо винаги са ме изпълвали с отвращение - мозъците им са пропити с вагини (и на жените и на мъжете), но се опитват да го завоалират зад някакви творби. Кофти са проблемите с вагините - едните са недоизползвани, а другите - недостъпни.
Изворът на всичко е един и същ - психиката...
цитирай
33. toni2 - ще учи на морал. Едни самозабравили ...
02.11.2010 16:33
poligor написа:
ще учи на морал. Едни самозабравили се андрини, дето опитаха да сведат сайта до себе си и възмутиха чиитателите с ровенето в гащите ми, ще дават акъл. Едни светланилъ, дето сипят ппсувни, ще дават съвети. Да поругаваш духа на починалия и да чакаш такива като теб да припяват, е жалко, много жалко, но благодаря за саморазкриването им.


A ,ти ли ще притендираш за моралист?! Ти , който откакто си в блога прогони и изтри качествените блогери ,блогвали с години!Ти си престъпник , заедно с тайфата ти на треторазредни поетеси оси4ки и всякакви въшки и въшли в поезията и живота! Ти, който сам си гласуваш плюсове с подкрепата на Джулия Бел и пловдивските елементарни жени нарекли се поетеси!? Ти редактора в тяхна чест изтри Лидис!!! И имаш наглоста болен мозък да вилнееш в блога с обиди , жаргони и неприлични коментари !? Определено съм за изхвърлянето ти от всякакви интернет общувания! Тук не е лудница ,за да си показваш диагнозите и да тормозиш потребителите!!!
Всички разбраха за какво иде реч!Чудовището е 10 нива над теб и поетесите ,заради които триеш блогове и обиждаш качествените талантливи поети и поетеси в блога и сайтове !
Взимай си клюкарките поетеси метреси и се махай от блога ! Стига луди щети от теб !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yotovava
Категория: Изкуство
Прочетен: 5187123
Постинги: 1288
Коментари: 21789
Гласове: 43518
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол